قفل درب کمکی گاوصندوقی AIWA
168800 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>ما برای حفظ حریم شخصی خود در اماکن مختلف، از قفل ها استفاده می‌کنیم. این محصولات این امکان را ایجاد می‌کنند تا به راحتی درب منزل، دفتر کار و یا حتی کشو و کمد خود را ببندیم و با خیال راحت آنها را ترک کنیم. اما گاه در قفل های ساختمان، مصرف کنندگان وجود یک قفل را کافی نمی‌دانند و به همین منظور و برای ایمنی بیشتر، از حفاظ های آهنی یا محصولاتی با عنوان قفل کمکی بهره می‌گیرند. این نوع قفل ها بسته به شکل طراحی و کاربردشان می‌توانند در اغلب درب های آهنی، چوبی و حفاظ ها به کار گرفته شوند. از این رو به افزایش ضریب ایمنی در ساختمان منجر شده و احتمال سرقت در منازل را کاهش می‌دهند.</p><p>از جمله نکات قابل توجه در این نوع از قفل ها، بدون دستگیره بودن آنها است. از این رو این محصولات در درب های چوبی می‌بایست به همراه قفل های دستگیره دار دیگری همچون <a href="https://familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-H5000-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.html">دستگیره پلاک آپارتمانی کلاسیک برنز استیل مدل H5000 زیتونی</a> به کار گرفته شوند اما در حفاظ های آهنی، به تنهایی نیز قابلیت نصب دارند. در نهایت گفتنی است قفل درب کمکی گاوصندوقی AIWA محصولی چینی است که با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسد.</p><h2>ساختار و ویژگی های ظاهری قفل کمکی AIWA</h2><p>قفل کمکی AIWA همچون <a href="https://familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%DA%A9%D9%85%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-189-3mf.html">قفل درب کمکی کالی مدل 189-3mf</a> محصول مشابه خود، دارای یک بدنه مستطیل شکل است که یک دهانه برای ورود کلید درون آن تعبیه شده است. این بدنه به طور معمول درون درب چوبی یا حفاظ آهنی قرار می‌گیرد و به درب مورد نظر پیچ شده یا جوشکاری می‌گردد. این محصول همچنین دارای دو زبانه است که هر دو به طور همزمان با چرخاندن کلید، از بدنه  قفل کمکی AIWA خارج شده و درب را قفل می‌نمایند. تمامی این ساختار از فلز ساخته شده و نقره ای رنگ است و به همراه 4 کلید ستاره ای به خریدار تحویل داده می‌شود. البته گفتنی است پک اورجینال این محصول به همراه متعلقات دیگری از جمله پیچ های مخصوص و پلاک های ورودی کلید جهت نصب بر روی درب های چوبی به فروش می‌رسد.</p><h3>ابعاد قفل کمکی گاو صندوقی</h3><p>همانطور که گفتیم بدنه قفل کمکی گاو صندوقی، فلزی و مستطیل شکل است. این مستطیل 70 میلیمتر طول و 45 میلیمتر عرض دارد و به نوار باریک عمودی شکلی متصل است که زبانه ها از دل آن خارج می‌شوند. این نوار فلزی نیز 100 میلیمتر ارتفاع و 18 میلیمتر عرض دارد و در نمای جانبی درب قرار می‌گیرد. سپس نوار دیگری با همین ابعاد برای تمیزتر شدن کار بر روی آن پیچ می‌شود. نوار دیگری نیز در لنگه روبرویی درب یا چهارچوب درب، درست در جایی که زبانه ها قفل می‌شوند، نصب می‌گردد تا کار ضمن ایمنی از زیبایی لازم نیز برخوردار باشد. در نهایت نیز در صورت تمایل مصرف کننده پلاک های بیضی شکل موجود در بسته بندی محصول بر روی درب چوبی پیچ می‌شود تا نصب محصول بدون نقص به اتمام رسد.</p><!--EndFragment-->
  • قفل درب کمکی گاوصندوقی AIWA

قفل درب کمکی گاوصندوقی AIWA

قفل کمکی محصولی است که جهت ایجاد ایمنی بیشتر در کنار قفل های دستگیره دار در درب چوبی ساختمان نصب می‌گردد. البته این محصول قابلیت نصب بر روی حفاظ های آهنی را نیز دارد و موجب افزایش امنیت در این نوع از درب ها نیز می‌گردد. قفل کمکی AIWA محصول چین است و با قیمت و کیفیتی مطلوب به فروش می‌رسد.

سایزبندی کالا: 45*70*100 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

ما برای حفظ حریم شخصی خود در اماکن مختلف، از قفل ها استفاده می‌کنیم. این محصولات این امکان را ایجاد می‌کنند تا به راحتی درب منزل، دفتر کار و یا حتی کشو و کمد خود را ببندیم و با خیال راحت آنها را ترک کنیم. اما گاه در قفل های ساختمان، مصرف کنندگان وجود یک قفل را کافی نمی‌دانند و به همین منظور و برای ایمنی بیشتر، از حفاظ های آهنی یا محصولاتی با عنوان قفل کمکی بهره می‌گیرند. این نوع قفل ها بسته به شکل طراحی و کاربردشان می‌توانند در اغلب درب های آهنی، چوبی و حفاظ ها به کار گرفته شوند. از این رو به افزایش ضریب ایمنی در ساختمان منجر شده و احتمال سرقت در منازل را کاهش می‌دهند.

از جمله نکات قابل توجه در این نوع از قفل ها، بدون دستگیره بودن آنها است. از این رو این محصولات در درب های چوبی می‌بایست به همراه قفل های دستگیره دار دیگری همچون دستگیره پلاک آپارتمانی کلاسیک برنز استیل مدل H5000 زیتونی به کار گرفته شوند اما در حفاظ های آهنی، به تنهایی نیز قابلیت نصب دارند. در نهایت گفتنی است قفل درب کمکی گاوصندوقی AIWA محصولی چینی است که با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

ساختار و ویژگی های ظاهری قفل کمکی AIWA

قفل کمکی AIWA همچون قفل درب کمکی کالی مدل 189-3mf محصول مشابه خود، دارای یک بدنه مستطیل شکل است که یک دهانه برای ورود کلید درون آن تعبیه شده است. این بدنه به طور معمول درون درب چوبی یا حفاظ آهنی قرار می‌گیرد و به درب مورد نظر پیچ شده یا جوشکاری می‌گردد. این محصول همچنین دارای دو زبانه است که هر دو به طور همزمان با چرخاندن کلید، از بدنه  قفل کمکی AIWA خارج شده و درب را قفل می‌نمایند. تمامی این ساختار از فلز ساخته شده و نقره ای رنگ است و به همراه 4 کلید ستاره ای به خریدار تحویل داده می‌شود. البته گفتنی است پک اورجینال این محصول به همراه متعلقات دیگری از جمله پیچ های مخصوص و پلاک های ورودی کلید جهت نصب بر روی درب های چوبی به فروش می‌رسد.

ابعاد قفل کمکی گاو صندوقی

همانطور که گفتیم بدنه قفل کمکی گاو صندوقی، فلزی و مستطیل شکل است. این مستطیل 70 میلیمتر طول و 45 میلیمتر عرض دارد و به نوار باریک عمودی شکلی متصل است که زبانه ها از دل آن خارج می‌شوند. این نوار فلزی نیز 100 میلیمتر ارتفاع و 18 میلیمتر عرض دارد و در نمای جانبی درب قرار می‌گیرد. سپس نوار دیگری با همین ابعاد برای تمیزتر شدن کار بر روی آن پیچ می‌شود. نوار دیگری نیز در لنگه روبرویی درب یا چهارچوب درب، درست در جایی که زبانه ها قفل می‌شوند، نصب می‌گردد تا کار ضمن ایمنی از زیبایی لازم نیز برخوردار باشد. در نهایت نیز در صورت تمایل مصرف کننده پلاک های بیضی شکل موجود در بسته بندی محصول بر روی درب چوبی پیچ می‌شود تا نصب محصول بدون نقص به اتمام رسد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کمکی گاوصندوقی AIWA
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد سیلندر 45*70*100 میلیمتر
ابعاد نصب 47*72 میلیمتر
تعداد کلید 4
تعداد کلید کارگری ندارد
نوع کلید ستاره ای
تعداد پین -
محل پیچ سیلندر -
رنگ نقره ای
جنس فلزی
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بدنه اصلی قفل کمکی از یک محفظه مستطیل شکل با ابعاد 70*45 میلیمتر ساخته شده است که ورودی کلید ستاره ای در مرکز آن تعبیه شده است. این قفل همچنین دارای دو زبانه است که در میانه نوار باریکی که به بدنه محصول متصل شده است، قرار گرفته اند. این نوار فلزی نیز 100 میلیمتر طول و 18 میلیمتر عرض دارد و در نمای جانبی درب قرار می‌گیرد.
راهنمای خرید قفل درب کمکی گاوصندوقی AIWA در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
رستوان

ایا این قمت بروزه؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله قیمت ها به روز هستند.

فرحی

امکانش هست این محصول رو موجود کنید؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام متاسفانه در حال حاضر موجود نیست.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه