قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانت
312500 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانتی متر </h4><p>گاهی برای ایجاد امنیت بیشتر نیاز به نصب قفلی درون درب داریم که ایمنی بالاتری داشته باشد. به این گروه از قفل ها، قفل مازاد یا کمکی گفته می شود و به دلیل عدم وجود دستگیره در آنها باید در کنار قفل هایی دستگیره دار استفاده شوند. این متن نیز به معرفی قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانتی متر اختصاص دارد. قفل کمکی استوک با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 190 میلی متر طول و عمق 80 میلی متر است. به دلیل پهنای 8 سانتی متری، قفل استوک مناسب نصب درون درب های چوبی است. چهار زبانه در میانه ی این قفل تعبیه شده که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شوند. همانگونه که اشاره شد هیچ گونه دستگیره  ای بر روی این قفل کمکی قرار نمی گیرد. در قسمت پایین قفل کمکی استوک یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل دارای 5 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل (4 کلید یدک) است. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به قیمت مناسب آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد. </p>
  • قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانت

قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانت

سایزبندی کالا: 80*190 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانتی متر 

گاهی برای ایجاد امنیت بیشتر نیاز به نصب قفلی درون درب داریم که ایمنی بالاتری داشته باشد. به این گروه از قفل ها، قفل مازاد یا کمکی گفته می شود و به دلیل عدم وجود دستگیره در آنها باید در کنار قفل هایی دستگیره دار استفاده شوند. این متن نیز به معرفی قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانتی متر اختصاص دارد. قفل کمکی استوک با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 190 میلی متر طول و عمق 80 میلی متر است. به دلیل پهنای 8 سانتی متری، قفل استوک مناسب نصب درون درب های چوبی است. چهار زبانه در میانه ی این قفل تعبیه شده که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شوند. همانگونه که اشاره شد هیچ گونه دستگیره  ای بر روی این قفل کمکی قرار نمی گیرد. در قسمت پایین قفل کمکی استوک یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل دارای 5 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل (4 کلید یدک) است. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به قیمت مناسب آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانت
شرکت سازنده استوک
ساخت چین
نوع قفل کمکی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 80*190 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 2
تعداد کلید 5
نوع کلید ستاره ای
رنگ طلایی
جنس آهن
تعداد زبانه 4
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

ابعاد قفل درب کمکی استوک مدل 8 سانت



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
Farhad moghaddasi

سلام گارانتى نداره يعنى جنسش بي كيفيته و اگر ممكنه ادرس بديد حضورى بيام خريد،

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام این کالا ساخت کشور چین و فاقد گارانتی است. 

نشانی: تهران، میدان رسالت، بلوار دلاوران، پلاک 17

خط ویژه: 021.95111400

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه