قفل درب کمد و بوفه باریک
40300 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">قفل ها از جمله پر کاربردترین یراق آلات مصرفی در صنعت ساختمان، کابینت سازی و کمد سازی هستند که وظیفه اصلی آنها متصل کردن چند جز به یکدیگر است. از این رو در انواع مختلف قفل درب کمد و بوفه، قفل درب چوبی، قفل آویز، قفل درب آهنی، قفل دیجیتال، قفل کتابی، قفل درب حیاط نظیر <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7%D8%A8.html" rel="nofollow" target="_blank">قفل برقی درب حیاط یوتاب</a></span> و سایر انواع قفل به بازار عرضه می‌شوند. به عبارت دیگر شکل ظاهری قفل ها و ساختار آنها با کاربری آنها ارتباط مستقیم دارد و همین ویژگی موجب می‌شود تا این محصولات در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شوند. در این میان قفل کمد و بوفه به نسبت سایر انواع قفل، طراحی ساده تری دارد و قفل های دیجیتال و حیاطی از ساختار پیچیده تری برخوردار هستند. جدا از شکل ظاهری و نوع کاربری این محصولات، قفل کمدها را می توان از نظر نوع کلید نیز به سه دسته ساده، کامپیوتری و تاشو تقسیم بندی نمود. تعداد پله و نوع زبانه نیز از جمله دیگر ویژگی های حائز اهمیت در این محصول است که بر اساس آنها قفل به قفل یک پله یا دوپله یا قفل با زبانه کوتاه یا با زبانه بلند دسته بندی می‌شود. در نهایت گفتنی است قفل درب کمد و بوفه باریک، محصولی ساخت ایران است که با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسد.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>ساختار و مشخصات فنی قفل درب کمد و بوفه</strong></h2><p style="text-align: justify;">قفل کمد و بوفه باریک از جمله قفل های یک پله است که به وسیله یک کلید ساده همچون <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D9%81%D9%87-MHH-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.html" rel="nofollow" target="_blank">کلید بوفه MHH زیتونی</a></span> باز و بسته می‌شود. این قفل فاقد زبانه است و یک طراحی ساده دارد. بدنه قفل از یک مکعب مستطیل باریک و کم ارتفاع ساخته شده است. در این مکعب، چهار جای پیچ تعبیه شده است که قفل از طریق آن به درب کمد یا بوفه متصل می‌گردد. بدنه قفل از فلز ساخته شده و با رنگ کروم آبکاری شده است تا در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نشود. این محصول همچنین عملکرد ساده ای دارد از این رو به سادگی با چرخاندن یک کلید در محل مربوطه یعنی جایی در میانه مکعب، عمل کرده و درب کمد شما قفل می‌گردد. </p><h3 style="text-align: justify;"><strong>ابعاد قفل درب کمد و بوفه و کاربری آن</strong></h3><p style="text-align: justify;"> همانطور که گفتیم بدنه قفل درب کمد و بوفه از یک مکعب مستطیل کم ارتفاع ساخته شده است. این مکعب 5/5 سانتی متر طول، 2/5 سانتی متر عرض و 8 میلی متر ارتفاع دارد. ساختاری که از نظر نسبت و ابعاد، بسیار به ساختار یک قوطی کبریت شباهت دارد. از این رو این محصول به قفل باریک بوفه نیز شناخته می‌شود. قفل کمد و بوفه باریک با اندازه نسبتاً کوچکی که دارد، بر روی انواع مینی بوفه، کمد و ویترین قابل نصب است. از این رو می‌توان گفت این محصول کاربری محدودی نداشته و برای نصب بر روی درب انواع کمد چوبی مناسب است.  </p><!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
  • قفل درب کمد و بوفه باریک

قفل درب کمد و بوفه باریک

سایزبندی کالا: 5/5*2/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قفل ها از جمله پر کاربردترین یراق آلات مصرفی در صنعت ساختمان، کابینت سازی و کمد سازی هستند که وظیفه اصلی آنها متصل کردن چند جز به یکدیگر است. از این رو در انواع مختلف قفل درب کمد و بوفه، قفل درب چوبی، قفل آویز، قفل درب آهنی، قفل دیجیتال، قفل کتابی، قفل درب حیاط نظیر قفل برقی درب حیاط یوتاب و سایر انواع قفل به بازار عرضه می‌شوند. به عبارت دیگر شکل ظاهری قفل ها و ساختار آنها با کاربری آنها ارتباط مستقیم دارد و همین ویژگی موجب می‌شود تا این محصولات در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شوند. در این میان قفل کمد و بوفه به نسبت سایر انواع قفل، طراحی ساده تری دارد و قفل های دیجیتال و حیاطی از ساختار پیچیده تری برخوردار هستند. جدا از شکل ظاهری و نوع کاربری این محصولات، قفل کمدها را می توان از نظر نوع کلید نیز به سه دسته ساده، کامپیوتری و تاشو تقسیم بندی نمود. تعداد پله و نوع زبانه نیز از جمله دیگر ویژگی های حائز اهمیت در این محصول است که بر اساس آنها قفل به قفل یک پله یا دوپله یا قفل با زبانه کوتاه یا با زبانه بلند دسته بندی می‌شود. در نهایت گفتنی است قفل درب کمد و بوفه باریک، محصولی ساخت ایران است که با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسد.

ساختار و مشخصات فنی قفل درب کمد و بوفه

قفل کمد و بوفه باریک از جمله قفل های یک پله است که به وسیله یک کلید ساده همچون کلید بوفه MHH زیتونی باز و بسته می‌شود. این قفل فاقد زبانه است و یک طراحی ساده دارد. بدنه قفل از یک مکعب مستطیل باریک و کم ارتفاع ساخته شده است. در این مکعب، چهار جای پیچ تعبیه شده است که قفل از طریق آن به درب کمد یا بوفه متصل می‌گردد. بدنه قفل از فلز ساخته شده و با رنگ کروم آبکاری شده است تا در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نشود. این محصول همچنین عملکرد ساده ای دارد از این رو به سادگی با چرخاندن یک کلید در محل مربوطه یعنی جایی در میانه مکعب، عمل کرده و درب کمد شما قفل می‌گردد.

ابعاد قفل درب کمد و بوفه و کاربری آن

همانطور که گفتیم بدنه قفل درب کمد و بوفه از یک مکعب مستطیل کم ارتفاع ساخته شده است. این مکعب 5/5 سانتی متر طول، 2/5 سانتی متر عرض و 8 میلی متر ارتفاع دارد. ساختاری که از نظر نسبت و ابعاد، بسیار به ساختار یک قوطی کبریت شباهت دارد. از این رو این محصول به قفل باریک بوفه نیز شناخته می‌شود. قفل کمد و بوفه باریک با اندازه نسبتاً کوچکی که دارد، بر روی انواع مینی بوفه، کمد و ویترین قابل نصب است. از این رو می‌توان گفت این محصول کاربری محدودی نداشته و برای نصب بر روی درب انواع کمد چوبی مناسب است. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کمد و بوفه باریک
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع قفل قفل کمد و بوفه
گارانتی -
مشخصات فنی
ابعاد قفل 5/5*2/5 سانتیمتر
ابعاد پله -
ابعاد زبانه ندارد
نوع زبانه ندارد
تعداد پله یک پله
تعداد کلید یک کلید
نوع کلید ساده
رنگ کروم
جنس فلزی

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه