قفل درب سوئیچی مدل 2/5 سانت
118800 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سوئیچی مدل 2/5 سانتی متر </h4><p>اگر در جستجوی قفلی سوئیچی برای درب آهنی منزل و یا محل کارتان هستید ادامه ی این متن را مطالعه فرمایید. قفل درب سوئیچی مدل 2/5 سانت می تواند انتخابی مناسب برای شما عزیزان باشد. قفل درب 2/5 سانت دارای ابعاد 230 میلی متر طول و عمق 23 میلی متر است. به دلیل پهنای 2/5 سانتی متری، قفل مناسب نصب درون درب های آهنی تراس یا بالکن است. قفل سوئیچی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچی دستگیره تعبیه شده است. این قفل دارای سه سوئیچ بوده و در صورت گم شدن تهیه ی مجدد آنها به راحتی امکان پذیر است. از ویژگی های این قفل می توان به مغزی قفل سوئیچی اشاره کرد که بیضی شکل بوده و به همراه کالا عرضه می شود. با وجود این ویژگی نیاز به جستجو در رابطه با سیلندر نخواهیم داشت. در هنگام خرید دستگیره دو نکته را باید به خاطر داشته باشیم یک دستگیره های سوئیچی قابل نصب بر روی این قفل هستند و دو به قسمت سیلندر دستگیره توجه کنیم که باید بیضی شکل باشد. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به قیمت ارزان آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد.</p>
  • قفل درب سوئیچی  مدل 2/5 سانت

قفل درب سوئیچی مدل 2/5 سانت

سایزبندی کالا: 23*230 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

قفل درب سوئیچی مدل 2/5 سانتی متر 

اگر در جستجوی قفلی سوئیچی برای درب آهنی منزل و یا محل کارتان هستید ادامه ی این متن را مطالعه فرمایید. قفل درب سوئیچی مدل 2/5 سانت می تواند انتخابی مناسب برای شما عزیزان باشد. قفل درب 2/5 سانت دارای ابعاد 230 میلی متر طول و عمق 23 میلی متر است. به دلیل پهنای 2/5 سانتی متری، قفل مناسب نصب درون درب های آهنی تراس یا بالکن است. قفل سوئیچی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچی دستگیره تعبیه شده است. این قفل دارای سه سوئیچ بوده و در صورت گم شدن تهیه ی مجدد آنها به راحتی امکان پذیر است. از ویژگی های این قفل می توان به مغزی قفل سوئیچی اشاره کرد که بیضی شکل بوده و به همراه کالا عرضه می شود. با وجود این ویژگی نیاز به جستجو در رابطه با سیلندر نخواهیم داشت. در هنگام خرید دستگیره دو نکته را باید به خاطر داشته باشیم یک دستگیره های سوئیچی قابل نصب بر روی این قفل هستند و دو به قسمت سیلندر دستگیره توجه کنیم که باید بیضی شکل باشد. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به قیمت ارزان آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سوئیچی مدل 2/5 سانت
شرکت سازنده -
ساخت چین
نوع قفل سوئیچی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 23*230 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 2
تعداد کلید 3
نوع کلید ساده
رنگ مشکی
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

ابعاد قفل درب کلیدی موبینس مدل 2/5 سانت



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
شهریاری

با سلام‌ من یک عدد سیلندر اضافه هم لازم دارم

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا هنگام سفارش این مورد را قید بفرمایید.

حسین

سلام این محصول با همین قیمت موجوده یا خیر؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله موجود است. 

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه