قفل درب سرویس مدل 4/5 سانت
102000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سرویس مدل 4/5 سانتی متر </h4><p>در صورتی که درب سرویس بهداشتی منزل یا یکی از اماکن عمومی از جنس آلومینیوم باشد، نیاز به نصب قفلی بادوام و دارای پهنای 4/5 سانتی متر داریم. این متن نیز به معرفی قفلی با ویژگی یاد شده اختصاص دارد. قفل درب سرویس رجبی با رنگ استیل تولید و دارای ابعاد 240 طول و عمق 43 میلی متر است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب سرویس بهداشتی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به سرویس بهداشتی استفاده کرد. مغزی قفل درب سرویس رجبی همراه دستگیره موجود بوده و  به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن قرار میگیرد. با استفاده از دستگیره می توان میله را چرخاند و از قفل استفاده کرد. قفل درب سرویس رجبی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و زبانه ی پایین قفل رجبی که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس رجبی دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد.</p>
  • قفل درب سرویس مدل 4/5 سانت

قفل درب سرویس مدل 4/5 سانت

سایزبندی کالا: 43*240 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
رجبی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قفل درب سرویس مدل 4/5 سانتی متر 

در صورتی که درب سرویس بهداشتی منزل یا یکی از اماکن عمومی از جنس آلومینیوم باشد، نیاز به نصب قفلی بادوام و دارای پهنای 4/5 سانتی متر داریم. این متن نیز به معرفی قفلی با ویژگی یاد شده اختصاص دارد. قفل درب سرویس رجبی با رنگ استیل تولید و دارای ابعاد 240 طول و عمق 43 میلی متر است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب سرویس بهداشتی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به سرویس بهداشتی استفاده کرد. مغزی قفل درب سرویس رجبی همراه دستگیره موجود بوده و  به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن قرار میگیرد. با استفاده از دستگیره می توان میله را چرخاند و از قفل استفاده کرد. قفل درب سرویس رجبی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و زبانه ی پایین قفل رجبی که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس رجبی دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سرویس رجبی مدل 4/5 سانت
شرکت سازنده رجبی
ساخت ایران
نوع قفل سرویس
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 43*240 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ نقره ای
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
صادق مرادی

باسلام و خسته نباشد به سازنده قفل رجبی که طراحی زیبایی انجام داده اند و برای تعویض و چرخاندن زبانه قفل خیلی راحت و با برگه راهنما داخل آن خیلی ممنون و متشکر

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام ممنون از اینکه تجربه خرید خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

محمد رضا بلبلیان

متاسفانه قیمتهاتون با چیزی که کارشناساتون میگن در تضاد شدید هست یا بروزرسانی کنید یا تعطیل

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام از حسن توجه شما متشکریم بله متاسفانه این مساله به دلیل شرایط بازار و تغییرات روزانه قیمت‌ها اتفاق افتاده است. همکارانمان با حداکثر توان خود سعی در برطرف کردن این مشکل دارند. 

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه