قفل درب سرویس دلتا مدل 6.5 سانت
155300 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سرویس دلتا مدل 6/5 سانتی متر </h4><p>یکی از مکان هایی که در کلیه ی محیط نیاز به قفل برای درب ورودی خود دارد، سرویس بهداشتی است. قفلی مقاوم در مقابل رطوبت و با پهنای مناسب که بتوان آن را درون درب سرویس بهداشتی نصب کرد. قفل درب سرویس دلتا مدل 6/5 سانت دارای ویژگی های یاد شده است. این قفل با رنگ استیل عرضه می شود و دارای ابعاد 223 طول و 65 میلی متر عمق است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب سرویس بهداشتی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به سرویس بهداشتی استفاده کرد. مغزی قفل درب سرویس دلتا همراه دستگیره موجود بوده و به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن قرار میگیرد. با استفاده از دستگیره می توان میله را چرخاند و از قفل استفاده کرد. قفل درب سرویس دلتا دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و زبانه ی پایین قفل که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس دلتا دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد.</p>
  • قفل درب سرویس دلتا مدل 6.5 سانت

قفل درب سرویس دلتا مدل 6.5 سانت

سایزبندی کالا: 65*223 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
دلتا
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قفل درب سرویس دلتا مدل 6/5 سانتی متر 

یکی از مکان هایی که در کلیه ی محیط نیاز به قفل برای درب ورودی خود دارد، سرویس بهداشتی است. قفلی مقاوم در مقابل رطوبت و با پهنای مناسب که بتوان آن را درون درب سرویس بهداشتی نصب کرد. قفل درب سرویس دلتا مدل 6/5 سانت دارای ویژگی های یاد شده است. این قفل با رنگ استیل عرضه می شود و دارای ابعاد 223 طول و 65 میلی متر عمق است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب سرویس بهداشتی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به سرویس بهداشتی استفاده کرد. مغزی قفل درب سرویس دلتا همراه دستگیره موجود بوده و به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن قرار میگیرد. با استفاده از دستگیره می توان میله را چرخاند و از قفل استفاده کرد. قفل درب سرویس دلتا دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و زبانه ی پایین قفل که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس دلتا دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سرویس دلتا مدل 6.5 سانت
شرکت سازنده دلتا
ساخت ایران
نوع قفل سرویس
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 65*223 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ نقره ای
جنس آهنی
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title




مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه