قرنیز کابینت MDF مدل قاشقی گردویی
172500 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">قرنیز یا همان نوار آب بندی، شاخه ای بلند از جنس چوب، پلاستیک و یا حتی استیل است که جهت جلوگیری از نفوذ آب یا رطوبت به اجزای ساخته شده از ام دی اف در دکوراسیون ساختمان به کار می‌رود. این محصول توسط تولیدکنندگان بسیاری در دو نوع متداول «قرنیز قاشقی» و «قرنیز تخت» طراحی و به بازار عرضه می‌شود. جالب است بدانید این دو نوع قرنیز کابینت هرچند که در ظاهر و ساختار از هم متفاوت هستند اما از نظر کارآیی، یکسان عمل کرده و برای هدفی مشخص به کار می‌روند. در این میان، قرنیزهای قاشقی در بازار از تنوع طرح و رنگ بیشتری برخوردار است و در مدل های خاصی همچون <a href="https://familakala.com/%D9%82%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%B2-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%82.html" rel="nofollow" target="_blank" class="rds_hl_nofollow">قرنیز سفید مدل قاشقی براق</a> به تولید می‌رسند. قرنیز کابینت MDF از جمله قرنیزهای قاشقی یا همان نیم دایره است که با روکشی از رنگ گردویی به فروش می‌رسد. این قرنیز بافتی متفاوت از سایر محصولات موجود در بازار دارد و برای کابینت هایی با رنگ چوب مناسب است. در نهایت گفتنی است هر شاخه این محصول ایرانی 5 متر طول دارد و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است.</p><h2 style="text-align: justify;">ساختار قرنیز کابینت MDF و ابعاد آن</h2><p style="text-align: justify;"> بدنه قرنیز کابینت گردویی از دو بخش پایه و نما ساخته شده است. پایه قرنیز از نمای بغل شبیه به حرف L با زاویه ای قائمه است که طول هر ضلع آن برابر با 2.8 سانتی متر است. این بدین معنا است که این محصول تنها برای کابینت هایی مناسب است که فاصله سینک آنها تا دیوار آشپزخانه حداقل معادل 2.8 سانتی متر است. شایان ذکر است این بدنه از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار است. ساختار نمای قاشقی شکل کار نیز از جنس پلاستیک است؛ این وجه بافتی شبیه به چوب داشته و گردویی رنگ است که ساختار نیم دایره ای آن، آب را به طرف سینک هدایت کرده و از نفوذ آن به صفحه کابینت و دیوار کاشی شده آشپزخانه جلوگیری می‌نماید.</p><h2 style="text-align: justify;">مزایای خرید قرنیز کابینت MDF</h2><p style="text-align: justify;"> امروزه ورق های ام دی اف با روکش های گوناگونی تولید می‌شوند و از تنوع رنگی بالایی برخوردارند. به جهت همین دکوراسیون به کار رفته در ساختمان ها نیز دامنه رنگی وسیعی را در بر می‌گیرند. این موضوع سبب می‌شود تا به کارگیری نوع خاصی از قرنیز نظیر <a href="https://familakala.com/pvc-kitchen-cabinet-plinth.html" rel="nofollow" target="_blank" class="rds_hl_nofollow">قرنیز پی وی سی کابینت مدل قاشقی طلایی</a> در همه ساختمان ها منجر به زیبایی نشده و حتی در بعضی از موارد نتیجه غیر قابل قبولی را به دنبال داشته باشد. یکی از مزیت های تولید قرنیز کابینت MDF در طرح ها و رنگ های متنوع اعم از گردویی، ایجاد هماهنگی بین تمامی اجزای به کار رفته در یک دکور همچون کابینت های آشپزخانه است که در نهایت زیبایی محیط را تامین می‌کند. دیگر مزیت خرید قرنیز کابینت ام دی اف نصب ساده آن است. برای این کار تنها کافی است شاخه قرنیز را به اندازه مورد نظر برش داده و پس از چسباندن پایه کار به صفحه کابینت، نمای قاشقی آن را به صورت ریلی روی کار سوار کنید.</p><!--[if !supportLineBreakNewLine]--><!--[endif]-->
  • قرنیز کابینت MDF مدل قاشقی گردویی

قرنیز کابینت MDF مدل قاشقی گردویی

سایزبندی کالا: 2/8*2/8 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قرنیز یا همان نوار آب بندی، شاخه ای بلند از جنس چوب، پلاستیک و یا حتی استیل است که جهت جلوگیری از نفوذ آب یا رطوبت به اجزای ساخته شده از ام دی اف در دکوراسیون ساختمان به کار می‌رود. این محصول توسط تولیدکنندگان بسیاری در دو نوع متداول «قرنیز قاشقی» و «قرنیز تخت» طراحی و به بازار عرضه می‌شود. جالب است بدانید این دو نوع قرنیز کابینت هرچند که در ظاهر و ساختار از هم متفاوت هستند اما از نظر کارآیی، یکسان عمل کرده و برای هدفی مشخص به کار می‌روند. در این میان، قرنیزهای قاشقی در بازار از تنوع طرح و رنگ بیشتری برخوردار است و در مدل های خاصی همچون قرنیز سفید مدل قاشقی براق به تولید می‌رسند. قرنیز کابینت MDF از جمله قرنیزهای قاشقی یا همان نیم دایره است که با روکشی از رنگ گردویی به فروش می‌رسد. این قرنیز بافتی متفاوت از سایر محصولات موجود در بازار دارد و برای کابینت هایی با رنگ چوب مناسب است. در نهایت گفتنی است هر شاخه این محصول ایرانی 5 متر طول دارد و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است.

ساختار قرنیز کابینت MDF و ابعاد آن

بدنه قرنیز کابینت گردویی از دو بخش پایه و نما ساخته شده است. پایه قرنیز از نمای بغل شبیه به حرف L با زاویه ای قائمه است که طول هر ضلع آن برابر با 2.8 سانتی متر است. این بدین معنا است که این محصول تنها برای کابینت هایی مناسب است که فاصله سینک آنها تا دیوار آشپزخانه حداقل معادل 2.8 سانتی متر است. شایان ذکر است این بدنه از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار است. ساختار نمای قاشقی شکل کار نیز از جنس پلاستیک است؛ این وجه بافتی شبیه به چوب داشته و گردویی رنگ است که ساختار نیم دایره ای آن، آب را به طرف سینک هدایت کرده و از نفوذ آن به صفحه کابینت و دیوار کاشی شده آشپزخانه جلوگیری می‌نماید.

مزایای خرید قرنیز کابینت MDF

امروزه ورق های ام دی اف با روکش های گوناگونی تولید می‌شوند و از تنوع رنگی بالایی برخوردارند. به جهت همین دکوراسیون به کار رفته در ساختمان ها نیز دامنه رنگی وسیعی را در بر می‌گیرند. این موضوع سبب می‌شود تا به کارگیری نوع خاصی از قرنیز نظیر قرنیز پی وی سی کابینت مدل قاشقی طلایی در همه ساختمان ها منجر به زیبایی نشده و حتی در بعضی از موارد نتیجه غیر قابل قبولی را به دنبال داشته باشد. یکی از مزیت های تولید قرنیز کابینت MDF در طرح ها و رنگ های متنوع اعم از گردویی، ایجاد هماهنگی بین تمامی اجزای به کار رفته در یک دکور همچون کابینت های آشپزخانه است که در نهایت زیبایی محیط را تامین می‌کند. دیگر مزیت خرید قرنیز کابینت ام دی اف نصب ساده آن است. برای این کار تنها کافی است شاخه قرنیز را به اندازه مورد نظر برش داده و پس از چسباندن پایه کار به صفحه کابینت، نمای قاشقی آن را به صورت ریلی روی کار سوار کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قرنیز صفحه کابینت مدل قاشقی گردویی
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کالا قرنیز قاشقی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 2/8*2/8 سانتیمتر
رنگ گردویی
جنس پلاستیکی
نوع کاربرد دکوراسیون داخلی
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

پایه قرنیز در نوار آب بندی گردویی، ساختاری L شکل دارد که طول هر ضلع آن برابر با 2.8 سانتی متر است. این وجه به عنوان نگهدارنده در نقطه اتصال دیوار و صفحه کابینت چسبانده می‌شود تا نمای قاشقی کار به صورت ریلی روی آن سوار شود. گفتنی است هر دو بخش تشکیل دهنده قرنیز کابینت MDF از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردارند.
قرنیز کابینت MDF مدل قاشقی گردویی

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه