فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره دار
35000 موجود
توضیح محصول: <p>هنگام خرید یک تختخواب مطلوب همان­قدر که در انتخاب شکل و ظاهر تختخواب دقت می­کنید باید از کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، مانند جنس چوب، فلز و <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D9%85-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%81" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلات مصرفی </a>نیز اطمینان داشته باشید. اگر با یراق آلات به کار رفته در ساخت تختخواب آشنایی داشته باشید بهتر می­توانید این موارد را بررسی کنید. فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار از یراق آلات ام دی اف است که پایه های تخت را به یکدیگر متصل می­کند و نقش بسزایی در استحکام تختخواب دارد.</p><h2>خصوصیات فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار</h2><p> از ویژگی های تختخواب استاندارد و مطلوب، باز و بسته شدن آسان، هنگام جابجایی و حمل و نقل است برای همین، مواد مصرفی به کار رفته در ساخت قطعات تختخواب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا هنگام باز و بسته شدن های متوالی آسیب نبینند. به کمک فرنگ تختخواب میلاد در کوتاه ترین زمان، می­توانید قطعات تخت را به هم متصل یا از هم جدا کنید، این محصول در باز و بسته شدن های زیاد آسیب نمی­بیند و فرسوده نمی­شود. پایه های تختخوابی که با فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار به هم متصل شده اند هنگام استفاده هیچ صدای اضافی و مزاحمی ندارند.</p><h2>چگونگی استفاده از فرنگ تختخواب میلاد</h2><p>فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار، ظاهری شبیه گونیای نگهدارنده کابینت دارد اما در اندازه­ای بزرگ­تر است. ابعاد این محصول 90 در 37 میلیمتر است که برای هر نوع تختخواب یک نفره یا دونفره مناسب است. این محصول یک صفحه فلزی با زاویه قائمه است که از ورق گالوانیزه با ضخامت یک میل ساخته شده است و باعث اتصال پایه های تخت با زاویه 90 درجه به یکدیگر می­شود. </p><p>برای نصب فرنگ تختخواب میلاد فقط به یک پیچ گوشتی نیاز دارید به راحتی و با محکم کردن چند پیچ می­توانید بدنه تخت را به پایه ها متصل کنید. به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از این محصول و برای محکم کردن پیچ ها به بدنه تخت آسیب نرسانید.</p><p>در قسمت گونیایی این محصول، فقط یک سوراخ جهت اتصال به بدنه تختخواب موجود است، قسمت دیگر فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار که سه سوراخ دارد را با پیچ باید به سر و ته تختخواب وصل کرد. فرنگ تختخواب میلاد یک محصول کاملاً ایرانی است و برای خرید آن نیاز به صرف وقت و هزینه نیست، فقط با یک کلیک بر روی<a href="https://familakala.com/" target="_blank" rel="nofollow"> سایت فامیلا کالا </a>می­توانید این محصول را خریداری کنید.</p>
  • فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره دار

فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره دار

سایزبندی کالا: 37*90 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
35,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هنگام خرید یک تختخواب مطلوب همان­قدر که در انتخاب شکل و ظاهر تختخواب دقت می­کنید باید از کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، مانند جنس چوب، فلز و یراق آلات مصرفی نیز اطمینان داشته باشید. اگر با یراق آلات به کار رفته در ساخت تختخواب آشنایی داشته باشید بهتر می­توانید این موارد را بررسی کنید. فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار از یراق آلات ام دی اف است که پایه های تخت را به یکدیگر متصل می­کند و نقش بسزایی در استحکام تختخواب دارد.

خصوصیات فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار

 از ویژگی های تختخواب استاندارد و مطلوب، باز و بسته شدن آسان، هنگام جابجایی و حمل و نقل است برای همین، مواد مصرفی به کار رفته در ساخت قطعات تختخواب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا هنگام باز و بسته شدن های متوالی آسیب نبینند. به کمک فرنگ تختخواب میلاد در کوتاه ترین زمان، می­توانید قطعات تخت را به هم متصل یا از هم جدا کنید، این محصول در باز و بسته شدن های زیاد آسیب نمی­بیند و فرسوده نمی­شود. پایه های تختخوابی که با فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار به هم متصل شده اند هنگام استفاده هیچ صدای اضافی و مزاحمی ندارند.

چگونگی استفاده از فرنگ تختخواب میلاد

فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار، ظاهری شبیه گونیای نگهدارنده کابینت دارد اما در اندازه­ای بزرگ­تر است. ابعاد این محصول 90 در 37 میلیمتر است که برای هر نوع تختخواب یک نفره یا دونفره مناسب است. این محصول یک صفحه فلزی با زاویه قائمه است که از ورق گالوانیزه با ضخامت یک میل ساخته شده است و باعث اتصال پایه های تخت با زاویه 90 درجه به یکدیگر می­شود.

برای نصب فرنگ تختخواب میلاد فقط به یک پیچ گوشتی نیاز دارید به راحتی و با محکم کردن چند پیچ می­توانید بدنه تخت را به پایه ها متصل کنید. به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از این محصول و برای محکم کردن پیچ ها به بدنه تخت آسیب نرسانید.

در قسمت گونیایی این محصول، فقط یک سوراخ جهت اتصال به بدنه تختخواب موجود است، قسمت دیگر فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره دار که سه سوراخ دارد را با پیچ باید به سر و ته تختخواب وصل کرد. فرنگ تختخواب میلاد یک محصول کاملاً ایرانی است و برای خرید آن نیاز به صرف وقت و هزینه نیست، فقط با یک کلیک بر روی سایت فامیلا کالا می­توانید این محصول را خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره دار
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کالا فرنگ
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 90*37 میلیمتر
رنگ کروم
جنس فلزی
نوع کاربرد -
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره دار در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه