فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره خروسکی
24200 موجود
توضیح محصول: <p>برای خرید یک تختخواب استاندارد باید چه نکاتی را مد نظر داشت؟ علاوه بر مدل و شکل ظاهری و  قیمتی که می­خواهید هزینه کنید، کیفیت متریال به کاررفته، تعداد اجزا و <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4" rel="nofollow" target="_blank">یراق آلات </a>تشکیل دهنده نیز اهمیت بالایی دارد. اگر با یراق آلات به کار رفته در تختخواب­‌ها آشنا نیستید بهتر است بدانید پایه های تختخواب به کمک یراق آلاتی مانند فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره خروسکی به هم متصل می­شوند. این محصول در دسته یراق آلات ام دی اف در میان نجاران و ام دی اف کاران محبوبیت بالایی دارد.</p><h2>ویژگی­‌های فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره خروسکی</h2><p>فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره خروسکی، از جنس فلز گالوانیزه با ورق یک میل ساخته شده که برای انواع تخت  با هر جنس و کیفیتی مناسب است. فرقی ندارد که تختخواب یک نفره یا دو نفره باشد، این محصول به خوبی وظیفه اتصال پایه ها را انجام می­دهد و خیال شما را از بابت استحکام آن راحت می­کند. پایه های تختی که با فرنگ تختخواب میلاد به هم متصل شده باشند، بسیار مقاوم هستند، با گذشت زمان فرسوده نمی­شوند و نیازی به تعمیر و بازسازی ندارند.</p><h2>ابعاد و مشخصات فرنگ میلاد مدل مهره خروسکی </h2><p>فرنگ میلاد یکی از <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D9%85-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%81" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلات ام دی اف </a>است که وظیفه متصل کردن پایه های تخت را دارد. این محصول به صورت زاویه قائمه است و به خوبی بدنه تخت را به سر و ته آن متصل می­کند. ابعاد این یراق 90 در 37 میلیمتر است که برای هر تختخوابی در سایزی کاملاً مناسب است. به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از این محصول قسمت یک سوراخه را به بدنه تخت پیچ کنید و قسمت سه سوراخه را به سر و ته تخت متصل کنید.</p><h2>چگونگی استفاده از فرنگ تختخواب میلاد </h2><p>از مزیت های فرنگ مهره خروسکی، باز آسان و بسته شدن محکم آن است. با کمک یک پیچ گوشتی می­توانید به راحتی پیچ ها را در جایشان محکم کنید و از خوابی شیرین در تختخوابی مطلوب لذت ببرید. این محصول کاربردی ساخت کشور ایران است و برای رفع نیاز مصرف کننده ایرانی طراحی شده است.</p><p> برای تهیه این محصول لازم نیست شال و کلاه کنید و مسیری طولانی را طی کنید، تنها با یک کلیک بر روی سایت فامیلا کالا می­توانید به راحتی به فرنگ تختخواب میلاد دسترسی داشته باشید. پس از وارد شدن به <a href="https://familakala.com/" rel="nofollow" target="_blank">سایت فامیلا کالا </a>باید وارد دسته یراق آلات شوید و از گروه یراق آلات ام دی اف، فرنگ تختخواب میلاد مدل خروسکی را انتخاب کرد و خرید کنید. </p>
  • فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره خروسکی

فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره خروسکی

سایزبندی کالا: 37*90 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

برای خرید یک تختخواب استاندارد باید چه نکاتی را مد نظر داشت؟ علاوه بر مدل و شکل ظاهری و  قیمتی که می­خواهید هزینه کنید، کیفیت متریال به کاررفته، تعداد اجزا و یراق آلات تشکیل دهنده نیز اهمیت بالایی دارد. اگر با یراق آلات به کار رفته در تختخواب­‌ها آشنا نیستید بهتر است بدانید پایه های تختخواب به کمک یراق آلاتی مانند فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره خروسکی به هم متصل می­شوند. این محصول در دسته یراق آلات ام دی اف در میان نجاران و ام دی اف کاران محبوبیت بالایی دارد.

ویژگی­‌های فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره خروسکی

فرنگ تختخواب میلاد مدل مهره خروسکی، از جنس فلز گالوانیزه با ورق یک میل ساخته شده که برای انواع تخت  با هر جنس و کیفیتی مناسب است. فرقی ندارد که تختخواب یک نفره یا دو نفره باشد، این محصول به خوبی وظیفه اتصال پایه ها را انجام می­دهد و خیال شما را از بابت استحکام آن راحت می­کند. پایه های تختی که با فرنگ تختخواب میلاد به هم متصل شده باشند، بسیار مقاوم هستند، با گذشت زمان فرسوده نمی­شوند و نیازی به تعمیر و بازسازی ندارند.

ابعاد و مشخصات فرنگ میلاد مدل مهره خروسکی 

فرنگ میلاد یکی از یراق آلات ام دی اف است که وظیفه متصل کردن پایه های تخت را دارد. این محصول به صورت زاویه قائمه است و به خوبی بدنه تخت را به سر و ته آن متصل می­کند. ابعاد این یراق 90 در 37 میلیمتر است که برای هر تختخوابی در سایزی کاملاً مناسب است. به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از این محصول قسمت یک سوراخه را به بدنه تخت پیچ کنید و قسمت سه سوراخه را به سر و ته تخت متصل کنید.

چگونگی استفاده از فرنگ تختخواب میلاد 

از مزیت های فرنگ مهره خروسکی، باز آسان و بسته شدن محکم آن است. با کمک یک پیچ گوشتی می­توانید به راحتی پیچ ها را در جایشان محکم کنید و از خوابی شیرین در تختخوابی مطلوب لذت ببرید. این محصول کاربردی ساخت کشور ایران است و برای رفع نیاز مصرف کننده ایرانی طراحی شده است.

 برای تهیه این محصول لازم نیست شال و کلاه کنید و مسیری طولانی را طی کنید، تنها با یک کلیک بر روی سایت فامیلا کالا می­توانید به راحتی به فرنگ تختخواب میلاد دسترسی داشته باشید. پس از وارد شدن به سایت فامیلا کالا باید وارد دسته یراق آلات شوید و از گروه یراق آلات ام دی اف، فرنگ تختخواب میلاد مدل خروسکی را انتخاب کرد و خرید کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا فرنگ تخت خواب میلاد مدل مهره خروسکی
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کالا فرنگ
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 90*37 میلیمتر
رنگ کروم
جنس فلزی
نوع کاربرد -
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید ر در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه