سینک گرانیتی یک و نیم لگنه شاین مدل 519
4370000 موجود
توضیح محصول: <p>سینک گرانیتی یک و نیم لگنه، نوعی سینک ظرفشویی است که از یک لگن کامل به علاوه یک لگن کوچکتر ساخته شده است. ساختار بدنه این سینک از ترکیب پودر کوارتز، رزین و رنگ اکرلیک تشکیل شده است و در سه رنگ سفید، مشکی و بژ به بازار عرضه می‌شود. این تنوع رنگی موجب می‌شود تا سینک گرانیتی شاین مدل 519 به سادگی پاسخگوی نیاز و سلیقه تمامی مصرف کنندگان خود باشد. جالب است بدانید سازنده این محصول ایرانی یعنی شرکت تولیدی شاین، کلیه محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی روز کشور آلمان تولید می‌کند. از این رو تمامی سینک های این مجموعه ضمن دارا بودن کیفیتی مطلوب، از گارانتی 24 ماهه نیز برخوردار هستند.<br><br>سینک گرانیتی 1.5 لگنه شاین همچون <a href="https://familakala.com/سینک-گرانیتی-تک-لگنه-شاین-مدل-521.html">سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521</a> دیگر محصول تولیدی این شرکت، از جمله سینک های کوچک این مجموعه است. این نوع سینک ها که نسبت به سایر محصولات از طول کمتری برخوردار هستند، بیشتر برای آشپزخانه هایی با فضای محدودتر یا دفاتر اداری لوکس استفاده می‌شوند. با این حال از نظر کارایی و کیفیت کاملاً با سینک های دو یا سه لگنه شاین برابری کرده و قادر به تامین رضایت خریداران خود هستند.</p><h2><strong>ویژگی های ظاهری و ابعاد سینک گرانیتی 1.5 لگنه شاین</strong></h2><p>این سینک که به صورت توکار در کابینت آشپزخانه نصب می‌شود، ابعادی برابر با 100*50 سانتی متر دارد. یک لگن بزرگ، یک سینی آبچکان و یک لگن کوچکتر به گونه ای در طول این بدنه قرار گرفته اند که لگن نیمه در وسط کار قرار بگیرد. این لگن نیز همانند لگن بزرگتر خود مستطیل شکل است و طراحی ساده ای دارد. ارتفاع محصول از سطح کابینت نیز برابر با 20 سانتی متر است که به سینک جلوه شکیل تری می‌بخشد.<br><br>اگر بخواهیم در خصوص سایر ابعاد و اندازه های سینک صحبت کنیم، می‌توانیم به ظرفیت لگن بزرگتر این محصول اشاره کنیم. این  لگن که در یک سوی سینک قرار دارد 26 لیتر حجم و عمقی معادل 20 سانتی متر دارد. از این رو به راحتی فضای لازم را جهت شستشوی ظروف، سبزیجات و میوه ها را در آشپزخانه فراهم می‌سازد. در نهایت ابعاد مناسب سینی آبچکان نیز دیگر ویژگی ای است که می‌تواند سینک گرانیتی 1.5 لگنه شاین را به انتخابی مناسب برای خریداران خود بدل سازد.</p><h2><strong>سایر مشخصات سینک گرانیتی 1.5 لگنه </strong></h2><p>این سینک  کاملاً ضد لک و آنتی باکتریال است. این ویژگی موجب می‌شود تا مصرف کننده هرگز شاهد باقی ماندن لکه ای از رنگ قهوه یا چربی غذا بر روی بدنه سینک گرانیتی 1.5 لگنه خود نباشد. علاوه بر اینها مقاومت این محصول در برابر حرارت و ضربه نیز سبب شده است تا سینک 519 شاین، رقیب بی بدیلی برای انواع سینک های استیل، چینی یا شیشه ای موجود در بازار باشد. در پایان یادآور می‌شویم پک اورجینال این سینک به همراه دفترچه راهنما، الگوی برش و لوازم سیفون به خریدار تحویل داده می‌شود.</p>
  • سینک گرانیتی یک و نیم لگنه شاین مدل 519

سینک گرانیتی یک و نیم لگنه شاین مدل 519

سینک یک و نیم لگنه شاین از جمله محصولات ساخت ایران است که از طراحی متفاوتی برخوردار بوده و در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می‌شود. بدنه این سینک از پودر کوارتز، رنگ اکرلیک و مایع رزین ساخته شده و متشکل از یک لگن کامل و یک لگن نیمه است. در نهایت گفتنی است این محصول همراه با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش تحویل مشتری می‌گردد.

سایزبندی کالا: 50*100 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
4,370,000 تومان
شرکت سازنده
شاین
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سینک گرانیتی یک و نیم لگنه، نوعی سینک ظرفشویی است که از یک لگن کامل به علاوه یک لگن کوچکتر ساخته شده است. ساختار بدنه این سینک از ترکیب پودر کوارتز، رزین و رنگ اکرلیک تشکیل شده است و در سه رنگ سفید، مشکی و بژ به بازار عرضه می‌شود. این تنوع رنگی موجب می‌شود تا سینک گرانیتی شاین مدل 519 به سادگی پاسخگوی نیاز و سلیقه تمامی مصرف کنندگان خود باشد. جالب است بدانید سازنده این محصول ایرانی یعنی شرکت تولیدی شاین، کلیه محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی روز کشور آلمان تولید می‌کند. از این رو تمامی سینک های این مجموعه ضمن دارا بودن کیفیتی مطلوب، از گارانتی 24 ماهه نیز برخوردار هستند.

سینک گرانیتی 1.5 لگنه شاین همچون سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521 دیگر محصول تولیدی این شرکت، از جمله سینک های کوچک این مجموعه است. این نوع سینک ها که نسبت به سایر محصولات از طول کمتری برخوردار هستند، بیشتر برای آشپزخانه هایی با فضای محدودتر یا دفاتر اداری لوکس استفاده می‌شوند. با این حال از نظر کارایی و کیفیت کاملاً با سینک های دو یا سه لگنه شاین برابری کرده و قادر به تامین رضایت خریداران خود هستند.

ویژگی های ظاهری و ابعاد سینک گرانیتی 1.5 لگنه شاین

این سینک که به صورت توکار در کابینت آشپزخانه نصب می‌شود، ابعادی برابر با 100*50 سانتی متر دارد. یک لگن بزرگ، یک سینی آبچکان و یک لگن کوچکتر به گونه ای در طول این بدنه قرار گرفته اند که لگن نیمه در وسط کار قرار بگیرد. این لگن نیز همانند لگن بزرگتر خود مستطیل شکل است و طراحی ساده ای دارد. ارتفاع محصول از سطح کابینت نیز برابر با 20 سانتی متر است که به سینک جلوه شکیل تری می‌بخشد.

اگر بخواهیم در خصوص سایر ابعاد و اندازه های سینک صحبت کنیم، می‌توانیم به ظرفیت لگن بزرگتر این محصول اشاره کنیم. این  لگن که در یک سوی سینک قرار دارد 26 لیتر حجم و عمقی معادل 20 سانتی متر دارد. از این رو به راحتی فضای لازم را جهت شستشوی ظروف، سبزیجات و میوه ها را در آشپزخانه فراهم می‌سازد. در نهایت ابعاد مناسب سینی آبچکان نیز دیگر ویژگی ای است که می‌تواند سینک گرانیتی 1.5 لگنه شاین را به انتخابی مناسب برای خریداران خود بدل سازد.

سایر مشخصات سینک گرانیتی 1.5 لگنه 

این سینک  کاملاً ضد لک و آنتی باکتریال است. این ویژگی موجب می‌شود تا مصرف کننده هرگز شاهد باقی ماندن لکه ای از رنگ قهوه یا چربی غذا بر روی بدنه سینک گرانیتی 1.5 لگنه خود نباشد. علاوه بر اینها مقاومت این محصول در برابر حرارت و ضربه نیز سبب شده است تا سینک 519 شاین، رقیب بی بدیلی برای انواع سینک های استیل، چینی یا شیشه ای موجود در بازار باشد. در پایان یادآور می‌شویم پک اورجینال این سینک به همراه دفترچه راهنما، الگوی برش و لوازم سیفون به خریدار تحویل داده می‌شود.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی شاین مدل 519
شرکت سازنده شاین
ساخت ایران
نوع سینک توکار
نقاط قوت آنتی باکتریال
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات -
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 50*100 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 20 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک -
رنگ سفید کرم طوسی مشکی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات 26 لیتر
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 1/5 لگن
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات تکنولوژی روز آلمان
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک ندارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات -

نقد و بررسی:

سینک گرانیتی یک و نیم لگنه شاین از جمله سینک های کوچک ساخته شده توسط این شرکت است که طولی برابر با 100 سانتی متر و عرضی 50 سانتی متری دارد. در این ساختار یک لگن کامل به عمق 20 سانتی متر، یک لگن نیمه و یک سینی آبچکان تعبیه شده است.

هر دو لگن تعبیه شده در سینک مدل 519 شاین مستطیل شکل بوده و لگن کوچکتر در میانه سینک قرار گرفته است. حجم این لگن ها معادل 26 لیتر است.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مهدی توکلی

سلام آیا مواد تشکیل دهنده بدنه این محصول، ساخت ایران است؟

مدیر سایت

مواد تشکیل دهنده بدنه سینک های گرانیتی شاین ساخت ترکیه هستند اما چون محصول در ایران تولید و به بازار عرضه می‌شود این سینک ها به عنوان سینک های گرانیتی ایرانی شناخته می‌شوند.

فتاحی

سلام چپ لگن است یا راست لگن

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام در مورد سینک های گرانیتی جهت اهمیتی ندارد. زیرا هنگام نصب می‌توان محل قرارگیری شیرآب را در هرسو که مناسب آشپزخانه است، برش داد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه