سینک گرانیتی دو لگنه شاین مدل 525
3900000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>هدف از طراحی و ساخت سینک گرانیتی دو لگنه ، ارائه محصولی نوین و زیبا متناسب با ساختار مدرن آشپزخانه های امروزی است. محصولی شکیل که بتوان رنگ های متنوع آن را متناسب با هر نوع دکوراسیونی در منزل به کار گرفت و شکلی نو به آنها بخشید. این سینک محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی شاین است که کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه 24 ماهه روانه بازار می‌کند. هر چند که قیمت این محصولات نسبت به سینک های ظرفشویی استیل نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-136SP.html">سینک ظرفشویی اخوان توکار مدل 136SP</a> بالاتر است اما شاین با تضمین کیفیت سینک های خود به مصرف کننده اطمینان می‌دهد که محصول مناسبی را برای نصب در آشپزخانه خود خریداری کرده است.</p><p>این نوع سینک بر خلاف سینک های تقلبی و نا مرغوب فایبرگلاس، از پلاستیک ساخته نشده است. بدنه سینک گرانیتی دو لگنه در حقیقت ترکیبی از سنگ گرانیت طبیعی، رنگ اکرلیک و رزین است. این ساختار کاملاً ضد خش است و در صورت برخورد با اشیا تیز و برنده، خط بر نمی‌دارد. جالب است بدانید این محصول نیز همچون سایر سینک های شیشه ای و استیل موجود در بازار در مدل های متنوع سه، دو و تک لگنه به بازار عرضه می‌شود.</p><h2><strong>ساختار و ابعاد سینک گرانیتی دو لگنه شاین</strong></h2><p>سینک گرانیتی دو لگنه شاین مدل 525 از نظر شکل ظاهری شباهت بسیاری به <a href="https://familakala.com/سینک-دو-لگنه-گرانیتی-شاین-مدل-524.html">سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 524</a> دیگر محصول تولیدی این شرکت دارد. با این تفاوت که شکل دو لگن تعبیه شده در این محصول انحنای کمتری داشته و به دو مربع با وجه های دایره ای شکل شبیه تر است. خطوط آبچکان تعبیه شده روی سینی سینک نیز به صورت موازی از هم قرار گرفته اند در حالی که این خطوط در سینک 524 به سمت مرکز متمایل شده اند.</p><p>طول سینک گرانیتی دو لگنه 525 برابر با 115 سانتی متر و عرض آن نیز معادل 50 سانتی متر است. این سینک 20 سانتی متر ارتفاع دارد و لگن ها نیز حجمی برابر با 53 لیتر را در خود جای می‌دهند. همچنین گفتنی است جای سریزها در این نوع سینک مشخص است با این حال محصول این قابلیت را دارد که در صورت نیاز به سوراخ اضافه همانند جای شیر، توسط نصاب برش داده شود.</p><h3><strong>سایر ویژگی های سینک دو لگنه مدل 525</strong></h3><p>سینک ظرفشویی شاین مدل 525 همچون اغلب محصولات ساخته شده توسط این شرکت ضد لک است. این ویژگی سبب می‌شود تا اثری از لک قهوه یا چربی غذا پس از شستشو بر روی سطح سینک باقی نماند. این محصول ضد خش و آنتی باکتریال نیز است از این رو بهداشت لازم برای سلامت اعضای خانواده را به خوبی مهیا می‌سازد. دیگر ویژگی سینک گرانیتی شاین مدل 525 دو لگنه، مقاومت بدنه آن در برابر انواع شوینده های اسیدی و مواد قلیایی است که منجر به طول عمر بیشتر این محصول می‌گردد. در نهایت مقاومت این محصول تا دمای 290 درجه سانتیگراد موجب می‌شود تا این نوع سینک در مواجه با انواع ظروف داغ و ضربه آنها از فواصل ۳۰، ۵۰ و ۷۰ سانتی متری عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.</p><!--EndFragment-->
  • سینک گرانیتی دو لگنه شاین مدل 525

سینک گرانیتی دو لگنه مدل 525 شاین از جمله زیباترین محصولات طراحی شده توسط این شرکت تولید کننده ایرانی است. ساختار منحنی شکل لگن ها، استحکام بدنه و رنگ بندی متنوع محصول، همه و همه ویژگی هایی هستند که به زیبایی آن می‌افزایند و در نهایت قیمت مناسب و گارانتی 24 ماهه نیز از جمله عوامل ترغیب مصرف کنندگان برای خرید این سینک به شمار می‌روند.

سایزبندی کالا: 50*115 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
3,900,000 تومان
شرکت سازنده
شاین
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هدف از طراحی و ساخت سینک گرانیتی دو لگنه ، ارائه محصولی نوین و زیبا متناسب با ساختار مدرن آشپزخانه های امروزی است. محصولی شکیل که بتوان رنگ های متنوع آن را متناسب با هر نوع دکوراسیونی در منزل به کار گرفت و شکلی نو به آنها بخشید. این سینک محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی شاین است که کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه 24 ماهه روانه بازار می‌کند. هر چند که قیمت این محصولات نسبت به سینک های ظرفشویی استیل نظیر سینک ظرفشویی اخوان توکار مدل 136SP بالاتر است اما شاین با تضمین کیفیت سینک های خود به مصرف کننده اطمینان می‌دهد که محصول مناسبی را برای نصب در آشپزخانه خود خریداری کرده است.

این نوع سینک بر خلاف سینک های تقلبی و نا مرغوب فایبرگلاس، از پلاستیک ساخته نشده است. بدنه سینک گرانیتی دو لگنه در حقیقت ترکیبی از سنگ گرانیت طبیعی، رنگ اکرلیک و رزین است. این ساختار کاملاً ضد خش است و در صورت برخورد با اشیا تیز و برنده، خط بر نمی‌دارد. جالب است بدانید این محصول نیز همچون سایر سینک های شیشه ای و استیل موجود در بازار در مدل های متنوع سه، دو و تک لگنه به بازار عرضه می‌شود.

ساختار و ابعاد سینک گرانیتی دو لگنه شاین

سینک گرانیتی دو لگنه شاین مدل 525 از نظر شکل ظاهری شباهت بسیاری به سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 524 دیگر محصول تولیدی این شرکت دارد. با این تفاوت که شکل دو لگن تعبیه شده در این محصول انحنای کمتری داشته و به دو مربع با وجه های دایره ای شکل شبیه تر است. خطوط آبچکان تعبیه شده روی سینی سینک نیز به صورت موازی از هم قرار گرفته اند در حالی که این خطوط در سینک 524 به سمت مرکز متمایل شده اند.

طول سینک گرانیتی دو لگنه 525 برابر با 115 سانتی متر و عرض آن نیز معادل 50 سانتی متر است. این سینک 20 سانتی متر ارتفاع دارد و لگن ها نیز حجمی برابر با 53 لیتر را در خود جای می‌دهند. همچنین گفتنی است جای سریزها در این نوع سینک مشخص است با این حال محصول این قابلیت را دارد که در صورت نیاز به سوراخ اضافه همانند جای شیر، توسط نصاب برش داده شود.

سایر ویژگی های سینک دو لگنه مدل 525

سینک ظرفشویی شاین مدل 525 همچون اغلب محصولات ساخته شده توسط این شرکت ضد لک است. این ویژگی سبب می‌شود تا اثری از لک قهوه یا چربی غذا پس از شستشو بر روی سطح سینک باقی نماند. این محصول ضد خش و آنتی باکتریال نیز است از این رو بهداشت لازم برای سلامت اعضای خانواده را به خوبی مهیا می‌سازد. دیگر ویژگی سینک گرانیتی شاین مدل 525 دو لگنه، مقاومت بدنه آن در برابر انواع شوینده های اسیدی و مواد قلیایی است که منجر به طول عمر بیشتر این محصول می‌گردد. در نهایت مقاومت این محصول تا دمای 290 درجه سانتیگراد موجب می‌شود تا این نوع سینک در مواجه با انواع ظروف داغ و ضربه آنها از فواصل ۳۰، ۵۰ و ۷۰ سانتی متری عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی شاین مدل 525 دو لگن
شرکت سازنده شاین
ساخت ایران
نوع سینک توکار
نقاط قوت آنتی باکتریال
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات -
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 50*115 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 20 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک -
رنگ سفید کرم طوسی مشکی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات حجم لگن ها 53 لیتر
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 2
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات تکنولوژی روز آلمان
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک ندارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات بسته بندی محکم و شیک

نقد و بررسی:

بدنه سینک گرانیتی دو لگنه شاین مستطیلی با 115 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض است. این محصول همچنین ارتفاعی 20 سانتی متری دارد که برابر با عمق لگن های تعبیه شده در آن است.

هر دو لگن موجود در بدنه سینک با ساختاری منحنی شکل طراحی شده اند. این لگن ها اندازه های یکسانی داشته و به مربعی با وجه های دایره ای شکل شباهت دارند. همچنین گفتنی است حجم این لگن ها نیز برابر با 53 لیتر است.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه