سینک ظرفشویی گرانیتی شاین مدل 527
4550000 موجود
توضیح محصول: <p>سینک ظرفشویی گرانیتی مدل 527، یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت شاین است. این شرکت از جمله بزرگترین تولیدکنندگان ایرانی سینک های گرانیتی است که محصولات خود را با تکنولوژی آلمان به بازار عرضه می‌کند. سینک های تولید شده توسط این شرکت کاملاً متفاوت از سینک های فایبر گلاس تقلبی هستند و ساختار آنها شباهت بسیاری به سنگ دارد. بد نیست بدانید همین کیفیت تضمین شده محصولات شاین و ضمانت نامه 24 ماهه این سینک ها موجب شده است تا در سالهای اخیر سینک گرانیتی به جایگزین اصلی سینک های قدیمی و استیل بدل شود.<br><br>بدنه این نوع سینک ها از سنگ گرانیت طبیعی ساخته شده که ترکیب آن با رزین و اکرلیک ساختاری منحصر به فرد را در محصولات شاین پدید آورده است. جالب است بدانید این ترکیب بسیار مقاوم تر از ساختار سینک های چینی یا شیشه ای است و به جهت ظاهر مدرن خود از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است. در نهایت گفتنی است این نوع سینک، نصب ساده ای دارد و بسته بندی اورجینال آن به همراه دفترچه راهنما، الگوی برش و لوازم سیفون به خریدار تحویل می‌گردد.</p><h2><strong>ویژگی های ظاهری و ابعاد سینک ظرفشویی گرانیتی</strong><strong> </strong><strong>مدل 527</strong></h2><p>همانطور که می‌دانید انواع سینک های موجود در بازار در مدل های مختلف تک، دو یا سه لگنه نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-12.html">سینک ظرفشویی اخوان توکار مدل 12</a>  به تولید می‌رسند. سینک ظرفشویی گرانیتی شاین مدل 527 از جمله سینک های دو لگنه است که یک سینی آبچکان نیز در طراحی بدنه آن وجود دارد. نکته قابل توجه در خصوص این نوع سینک این است که هر یک از لگن های آن به گونه ای متفاوت طراحی شده اند. یکی از لگن ها ساختاری مستطیلی دارد و لگن دیگر از دو زاویه منحنی شکل برخوردار است. سینی آبچکان نیز به شیاری بزرگ مزین شده است تا عمل سرریز آب به لگن به خوبی انجام پذیرد.<br><br>همچنین گفتنی است این سینک به صورت توکار در کابینت مربوطه نصب می‌گردد و طول آن معادل 114 سانتی متر است. عرض کار نیز از اندازه اغلب مدل های تولید شده شاین، کوچکتر و برابر با 49 سانتی متر است. ارتفاع 22 سانتی متری این سینک و حجم 59 لیتری لگن های آن نیز، سینک گرانیتی شاین مدل 527 دو لگنه را به انتخابی مناسب برای آشپزخانه های مدرن مبدل ساخته است. به همین جهت این محصول از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.</p><h2><strong>مشخصات فنی سینک ظرفشویی شاین</strong></h2><p>بدنه سینک ظرفشویی گرانیتی شاین بسیار مستحکم است. از این رو هرگز در برابر حرارت یا ضربه دیگ های داغ دچار آسیب نمی‌گردد. این محصول همچنین آنتی باکتریال بوده و در برابر تاثیر انواع شوینده های اسیدی و مواد قلیایی مقاوم است. باقی ماندن لکه قهوه و چربی غذا نیز از جمله دیگر موضوعاتی است که خریداران سینک ظرفشویی گرانیتی شاین، هرگز نگرانی ای از بابت آن نداردند. چرا که این نوع سینک ضد لک بوده و در برابر اشعه uv نیز مقاوم است. در نهایت گفتنی است سینک گرانیتی شاین مدل 527، در 4 رنگ کرم، بژ، طوسی و مشکی به بازار عرضه می‌شود و کاملاً مورد تائید تست های استاندارد اروپا است.</p>
  • سینک ظرفشویی گرانیتی شاین مدل 527

سینک ظرفشویی گرانیتی شاین محصولی ایرانی و ساخته شده از سنگ گرانیت طبیعی است. این سینک، دو لگنه بوده و به صورت توکار در کابینت آشپزخانه نصب می‌گردد. سینک ظرفشویی گرانیتی شاین مدل 527 در 4 رنگ کرم، مشکی، دودی و سفید به بازار عرضه می‌شود و دارای گارانتی 24 ماهه است.

سایزبندی کالا: 49*114 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
4,550,000 تومان
شرکت سازنده
شاین
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سینک ظرفشویی گرانیتی مدل 527، یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت شاین است. این شرکت از جمله بزرگترین تولیدکنندگان ایرانی سینک های گرانیتی است که محصولات خود را با تکنولوژی آلمان به بازار عرضه می‌کند. سینک های تولید شده توسط این شرکت کاملاً متفاوت از سینک های فایبر گلاس تقلبی هستند و ساختار آنها شباهت بسیاری به سنگ دارد. بد نیست بدانید همین کیفیت تضمین شده محصولات شاین و ضمانت نامه 24 ماهه این سینک ها موجب شده است تا در سالهای اخیر سینک گرانیتی به جایگزین اصلی سینک های قدیمی و استیل بدل شود.

بدنه این نوع سینک ها از سنگ گرانیت طبیعی ساخته شده که ترکیب آن با رزین و اکرلیک ساختاری منحصر به فرد را در محصولات شاین پدید آورده است. جالب است بدانید این ترکیب بسیار مقاوم تر از ساختار سینک های چینی یا شیشه ای است و به جهت ظاهر مدرن خود از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است. در نهایت گفتنی است این نوع سینک، نصب ساده ای دارد و بسته بندی اورجینال آن به همراه دفترچه راهنما، الگوی برش و لوازم سیفون به خریدار تحویل می‌گردد.

ویژگی های ظاهری و ابعاد سینک ظرفشویی گرانیتی مدل 527

همانطور که می‌دانید انواع سینک های موجود در بازار در مدل های مختلف تک، دو یا سه لگنه نظیر سینک ظرفشویی اخوان توکار مدل 12  به تولید می‌رسند. سینک ظرفشویی گرانیتی شاین مدل 527 از جمله سینک های دو لگنه است که یک سینی آبچکان نیز در طراحی بدنه آن وجود دارد. نکته قابل توجه در خصوص این نوع سینک این است که هر یک از لگن های آن به گونه ای متفاوت طراحی شده اند. یکی از لگن ها ساختاری مستطیلی دارد و لگن دیگر از دو زاویه منحنی شکل برخوردار است. سینی آبچکان نیز به شیاری بزرگ مزین شده است تا عمل سرریز آب به لگن به خوبی انجام پذیرد.

همچنین گفتنی است این سینک به صورت توکار در کابینت مربوطه نصب می‌گردد و طول آن معادل 114 سانتی متر است. عرض کار نیز از اندازه اغلب مدل های تولید شده شاین، کوچکتر و برابر با 49 سانتی متر است. ارتفاع 22 سانتی متری این سینک و حجم 59 لیتری لگن های آن نیز، سینک گرانیتی شاین مدل 527 دو لگنه را به انتخابی مناسب برای آشپزخانه های مدرن مبدل ساخته است. به همین جهت این محصول از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

مشخصات فنی سینک ظرفشویی شاین

بدنه سینک ظرفشویی گرانیتی شاین بسیار مستحکم است. از این رو هرگز در برابر حرارت یا ضربه دیگ های داغ دچار آسیب نمی‌گردد. این محصول همچنین آنتی باکتریال بوده و در برابر تاثیر انواع شوینده های اسیدی و مواد قلیایی مقاوم است. باقی ماندن لکه قهوه و چربی غذا نیز از جمله دیگر موضوعاتی است که خریداران سینک ظرفشویی گرانیتی شاین، هرگز نگرانی ای از بابت آن نداردند. چرا که این نوع سینک ضد لک بوده و در برابر اشعه uv نیز مقاوم است. در نهایت گفتنی است سینک گرانیتی شاین مدل 527، در 4 رنگ کرم، بژ، طوسی و مشکی به بازار عرضه می‌شود و کاملاً مورد تائید تست های استاندارد اروپا است.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی شاین مدل 527 دو لگن
شرکت سازنده شاین
ساخت ایران
نوع سینک توکار
نقاط قوت آنتی باکتریال
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات -
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 49*114 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 22 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک -
رنگ سفید کرم طوسی مشکی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات حجم لگن ها 59 لیتر
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 2
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات تکنولوژی روز آلمان
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک ندارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات بسته بندی محکم و شیک

نقد و بررسی:

ابعاد بیرونی سینک ظرفشویی گرانیتی شاین برابر با 115*50 سانتی متر است. طراحی این سینک به گونه ای صورت پذیرفته که دو لگن با ابعاد مختلف و یک سینی آبچکان در بدنه آن تعبیه شده است. همچنین عمق لگن ها نیز در این نوع سینک برابر با 22 سانتی متر است.
ابعاد سینک ظرفشویی گرانیتی شاین

هر یک از دو لگن موجود در سینک، ساختار متفاوتی دارند به این معنا که یکی از لگن ها بدنه ای مستطیلی دارد و لگن دیگر از دو زاویه منحنی شکل برخوردار است. این دو لگن همچنین ظرفیتی معادل 59 لیتر داشته و جهت نصب در آشپزخانه های مدرن مناسب هستند.
تعداد لگن‌های سینک ظرفشویی گرانیتی شاین

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
سعید سهریاری

سلام آیا شما محصولات شما سینک ظرفشویی زیرکار هم هست یا خیر، تشکر

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله جهت مشاهده مدل‌ها به صفحه سینک زیر کورین مراجعه کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه