سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی شاین مدل 526
4550000 موجود
توضیح محصول: <p>سینک ظرفشویی دو لگنه یکی از ضروری ترین تجهیزاتی است که می‌بایست در هر آشپزخانه مدرنی وجود داشته باشد. دو لگنه بودن این محصول می‌تواند به کدبانوی خانه در مدیریت و شستشوی صحیح ظروف، سبزیجات و میوه ها کمک به سزایی نماید. از این رو به اغلب خریداران توصیه می‌گردد اگر در منزل خود با محدودیت فضا در آشپزخانه مواجه نیستند، حتماً از سینک ظرفشویی دو لگنه بهره بگیرند.<br><br>جدا از تعداد لگن های یک سینک که مسئله بسیار مهمی در انتخاب و خرید این محصول است، جنس سینک نیز یکی از موضوعات حائز اهمیت است. بدنه یک سینک می‌تواند همچون <a href="https://familakala.com/سینک-ظرفشویی-داتیس-شیشه-ای-مدل-DSG-119-ultra.html">سینک ظرفشویی داتیس شیشه ای مدل DSG-119 ultra</a> از شیشه، استیل، گرانیت و حتی چینی ساخته شود. بدیهی است که در این میان سینک های استیل تنوع بیشتری داشته و بازه نرخی مناسب تری نیز دارند و سینک های شیشه و چینی به نسبت سایر سینک ها، بدنه حساس تری دارند و از دوام کمتری برخوردارند. به همین جهت اگر به دنبال یک محصول خاص با طول عمر بالا هستید، بهتر است یک سینک گرانیتی را برای خرید، انتخاب نمایید.</p><h2><strong>سینک ظرفشویی دو لگنه شاین در یک نگاه</strong></h2><p>سینک ظرفشویی دو لگنه شاین از جمله سینک های گرانیتی ساخت ایران است. بدنه این نوع سینک ها از یک ترکیب متشکل از پودر کوارتز، رزین و اکرلیک ساخته شده اند. به همین جهت ساختار آنها معمولاً صیقلی شکل و براق است. دیگر نکته قابل توجه در خصوص سینک های گرانیتی شاین این است که این محصولات به صورت توکار در کابینت مربوطه جاگذاری می‌شوند. از این رو می‌بایست حتماً توسط نصاب یا متخصص ام دی اف کار و با استفاده از الگوی برش در محل مخصوص به خود نصب شوند.<br><br>جالب است بدانید آنچه سینک های ظرفشویی شاین را از دیگر محصولات مشابه خود در بازار متمایز می‌سازد، تست های انجام شده بر روی این محصولات است. بر اساس آزمایشات صورت گرفته، بدنه سینک گرانیتی شاین مدل 526 از استحکام بالایی برخوردار است. این سینک در برابر انواع شوینده های اسیدی و قلیایی، اشعه uv، حرارت و ضربه از فواصل 30، 50 و 70 سانتی متری  مقاوم است. این ساختار هرگز لکه ای از رنگ قهوه یا چربی غذا را به خود نمی‌گیرد و سطح آن کاملاً آنتی باکتریال و بهداشتی است. همچنین برخی از محصولات این شرکت که سطح آنها از دانه های ریزی تشکیل شده است نیز ضد خش بوده و خطی روی آنها نمی‌افتد.</p><h2><strong>ابعاد سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی مدل 526</strong></h2><p>طول، عرض و ارتفاع سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی مدل 526، کاملاً با اندازه این پارامترها در دیگر محصولات این شرکت برابر است. بدین ترتیب این محصول نیز ابعادی برابر با 115*50*20 سانتی متر دارد. با این حال آنچه این دو مدل سینک را از هم متمایز می‌سازد، نوع طراحی لگن ها و حجم  49 لیتری آنها است. در نهایت گفتنی است این محصول که در چهار رنگ کرم، بژ، طوسی و مشکی به بازار عرضه می‌شود، لگن های مستطیل شکلی دارد که به یک سینی آبچکان با طرحی مشابه، مزین شده اند</p>
  • سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی شاین مدل 526

سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی شاین مدل 526

سینک دو لگنه مدل 526، از جمله دیگر محصولات تولید شده توسط شرکت شاین است که در رنگ های متنوع مشکی، دودی، سفید و کرم به بازار عرضه می‌شود. بدنه این سینک از ترکیب پودر کوارتز، رزین و اکرلیک ساخته شده و ساختاری مستحکم دارد که در برابر ضربه و حرارت مقاوم است. قیمت مناسب و ضمانت نامه 24 ماهه نیز از جمله دیگر مزایای خرید این محصول است.

سایزبندی کالا: 50*115 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
4,550,000 تومان
شرکت سازنده
شاین
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سینک ظرفشویی دو لگنه یکی از ضروری ترین تجهیزاتی است که می‌بایست در هر آشپزخانه مدرنی وجود داشته باشد. دو لگنه بودن این محصول می‌تواند به کدبانوی خانه در مدیریت و شستشوی صحیح ظروف، سبزیجات و میوه ها کمک به سزایی نماید. از این رو به اغلب خریداران توصیه می‌گردد اگر در منزل خود با محدودیت فضا در آشپزخانه مواجه نیستند، حتماً از سینک ظرفشویی دو لگنه بهره بگیرند.

جدا از تعداد لگن های یک سینک که مسئله بسیار مهمی در انتخاب و خرید این محصول است، جنس سینک نیز یکی از موضوعات حائز اهمیت است. بدنه یک سینک می‌تواند همچون سینک ظرفشویی داتیس شیشه ای مدل DSG-119 ultra از شیشه، استیل، گرانیت و حتی چینی ساخته شود. بدیهی است که در این میان سینک های استیل تنوع بیشتری داشته و بازه نرخی مناسب تری نیز دارند و سینک های شیشه و چینی به نسبت سایر سینک ها، بدنه حساس تری دارند و از دوام کمتری برخوردارند. به همین جهت اگر به دنبال یک محصول خاص با طول عمر بالا هستید، بهتر است یک سینک گرانیتی را برای خرید، انتخاب نمایید.

سینک ظرفشویی دو لگنه شاین در یک نگاه

سینک ظرفشویی دو لگنه شاین از جمله سینک های گرانیتی ساخت ایران است. بدنه این نوع سینک ها از یک ترکیب متشکل از پودر کوارتز، رزین و اکرلیک ساخته شده اند. به همین جهت ساختار آنها معمولاً صیقلی شکل و براق است. دیگر نکته قابل توجه در خصوص سینک های گرانیتی شاین این است که این محصولات به صورت توکار در کابینت مربوطه جاگذاری می‌شوند. از این رو می‌بایست حتماً توسط نصاب یا متخصص ام دی اف کار و با استفاده از الگوی برش در محل مخصوص به خود نصب شوند.

جالب است بدانید آنچه سینک های ظرفشویی شاین را از دیگر محصولات مشابه خود در بازار متمایز می‌سازد، تست های انجام شده بر روی این محصولات است. بر اساس آزمایشات صورت گرفته، بدنه سینک گرانیتی شاین مدل 526 از استحکام بالایی برخوردار است. این سینک در برابر انواع شوینده های اسیدی و قلیایی، اشعه uv، حرارت و ضربه از فواصل 30، 50 و 70 سانتی متری  مقاوم است. این ساختار هرگز لکه ای از رنگ قهوه یا چربی غذا را به خود نمی‌گیرد و سطح آن کاملاً آنتی باکتریال و بهداشتی است. همچنین برخی از محصولات این شرکت که سطح آنها از دانه های ریزی تشکیل شده است نیز ضد خش بوده و خطی روی آنها نمی‌افتد.

ابعاد سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی مدل 526

طول، عرض و ارتفاع سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی مدل 526، کاملاً با اندازه این پارامترها در دیگر محصولات این شرکت برابر است. بدین ترتیب این محصول نیز ابعادی برابر با 115*50*20 سانتی متر دارد. با این حال آنچه این دو مدل سینک را از هم متمایز می‌سازد، نوع طراحی لگن ها و حجم  49 لیتری آنها است. در نهایت گفتنی است این محصول که در چهار رنگ کرم، بژ، طوسی و مشکی به بازار عرضه می‌شود، لگن های مستطیل شکلی دارد که به یک سینی آبچکان با طرحی مشابه، مزین شده اند

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی شاین مدل 526 دو لگن
شرکت سازنده شاین
ساخت ایران
نوع سینک توکار
نقاط قوت آنتی باکتریال
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات تکنولوژی آلمان
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 50*115 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 20 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک -
رنگ سفید کرم طوسی مشکی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات حجم لگن ها 49 لیتر
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 2
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات تحمل حرارت تا 290 درجه سانتیگراد
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک ندارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات بسته بندی محکم و شیک

نقد و بررسی:

ابعاد کلی بدنه سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی شاین برابر با 115*50 سانتی متر است. این سینک در طراحی خود دو لگن یک شکل و یک سینی آبچکان با خطوط موازی را جای داده است و از عمقی معادل 20 سانتی متر برخوردار است.
ابعاد کلی بدنه سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی شاین

لگن های مستطیل شکل سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی شاین مدل 526 طراحی ای ساده اما چشمگیر دارند. این لگن ها از ارتفاع کافی برخوردار بوده و حجمی 49 لیتری دارند.
ابعاد کلی بدنه سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی شاین لگن های مستطیل شکل سینک ظرفشویی دو لگنه گرانیتی شاین

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
میثم

سلام سینک های گرانیتی و کورین چه فرقی با هم دارند؟

مدیر سایت

در ساخت سینک های کورین به طور معمول از مواد اولیه متفرقه استفاده می‌شود که این امر منجر به کاهش کیفیت سینک می‌گردد. اما سینک های گرانیتی به طور معمول از مواد درجه یک ساخته می‌شوند به همین جهت کیفیت این نوع محصولات در بازار، نسبت به سینک های کورین بهتر است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه