سطل زباله مخفی آشپزخانه بزرگ مدل 844 آدلان
0 موجود
توضیح محصول: <p>سطل زباله مخفی محصولی است که به صورت پنهان در کابینت آشپزخانه جای می‌گیرد. این نوع سطل به طور معمول از چهارچوبی فلزی برخوردار است و به صورت کشویی در کابینت جا به جا می‌شود. از این رو به طور حتم مجهز به ریلی است که حرکت آن را در یونیت ممکن می‌سازد. این سطل ها در انواع مختلف تک تا 4 مخزنه نظیر<a href="https://familakala.com/rack-trash-cabinets.html" rel="nofollow" target="_blank">سطل زباله ریلی کابینت سیمتال مدل 3 مخزنه</a> به بازار عرضه می‌شود و بسته به برند شرکت تولیدکننده از گارانتی یا خدمات پس از فروش برخوردار هستند.<br><br>سطل زباله مخفی آشپزخانه مدل 844، محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی آدلان است که اغلب محصولات خود را همراه با ضمانت نامه 30 ماهه روانه بازار می‌کند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند مناسب ترین جایگزین برای سطل های زباله قدیمی باشد. به طور معمول از کابینت زیر سینک به عنوان یونیت برای نصب سطل زباله مدل 844 استفاده می‌شود. از این رو بهتر است قبل از خرید، میزان فضای اشغال شده به وسیله سیفون ظرفشویی توسط مصرف کنندگان برآورد شده و این ابعاد جهت جایگذاری بهتر با اندازه های سطل تطبیق داده شود.</p><h2>شکل ظاهری و ابعاد سطل زباله مخفی</h2><p>همانطور که گفتیم اغلب سطل های زباله کابینتی از یک چهارچوب نگهدارنده و چند مخزن ساخته شده اند. سطل زباله مخفی آدلان نیز همانند سایر محصولات مشابه خود چهارچوبی فلزی دارد. جالب است بدانید این چهارچوب جهت تامین بهداشت محیط و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع زباله ها به دربی فلزی نیز مجهز شده است. این درب مستطیل شکل، ابعادی برابر با 33.5*44.5 سانتی متر دارد که نمونه آن در <a href="https://familakala.com/%D8%B3%D8%B7%D9%84-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D9%82%D9%84%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-839.html" rel="nofollow" target="_blank">سطل زباله دو قلو داخل کابینت مدل 839</a> دیگر محصول این شرکت هم به چشم می‌خورد.<br><br>یک مخزن پلاستیکی طوسی رنگ، دیگر جز تشکیل دهنده این سطل است. این مخزن 32 سانتی متر طول، 22.5 سانتی متر عرض و 38 سانتی متر ارتفاع دارد و به دسته ای مفتولی شکل مجهز است. می‌توان گفت این دسته یکی از ویژگی بسیار مهم است چرا که وجود آن به بیرون کشیدن سطل از کابینت و تمیز کردن مخزن کمک به سزایی می‌نماید. دو پایه مفتولی نگهدارنده، دیگر اجزای تکمیل کننده ساختار سطل هستند. این پایه ها به هنگام بیرون کشیدن محصول از کابینت یا به داخل راندن آن، از افتادن سطل جلوگیری می‌کنند. در نهایت یادآور می‌شویم ارتفاع کلی محصول معادل 51.5 سانتی متر و ظرفیت مخزن سطل نیز برابر با 40 لیتر است.</p><h2>طریقه نصب سطل زباله مخفی مدل 844</h2><p>از آنجایی که سطل زباله مخفی آدلان مدل 844 به صورت توکار در کابینت نصب می‌شود، در گام اول می‌بایست یونیت مورد نظر جهت نصب آن را تعیین نمایید. سپس ریل های موجود در محصول را با استفاده از پیچ و دریل به مکان مناسبی در کف یونیت متصل کنید. فراموش نکنید این سطل به گونه ای طراحی شده است که قابلیت اتصال به درب یونیت را نیز دارد. از این رو چهارچوب را به درب کابینت پیچ کرده و حالتی کشویی برای آن مهیا نمایید. در نهایت با قرار دادن مخزن در محل مخصوص به خود، کار نصب سطل پایان می‌پذیرد.</p>
  • سطل زباله مخفی آشپزخانه بزرگ مدل 844 آدلان

سطل زباله مخفی آشپزخانه بزرگ مدل 844 آدلان

سایزبندی کالا: 44.5*33.5*51.5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سطل زباله مخفی محصولی است که به صورت پنهان در کابینت آشپزخانه جای می‌گیرد. این نوع سطل به طور معمول از چهارچوبی فلزی برخوردار است و به صورت کشویی در کابینت جا به جا می‌شود. از این رو به طور حتم مجهز به ریلی است که حرکت آن را در یونیت ممکن می‌سازد. این سطل ها در انواع مختلف تک تا 4 مخزنه نظیرسطل زباله ریلی کابینت سیمتال مدل 3 مخزنه به بازار عرضه می‌شود و بسته به برند شرکت تولیدکننده از گارانتی یا خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

سطل زباله مخفی آشپزخانه مدل 844، محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی آدلان است که اغلب محصولات خود را همراه با ضمانت نامه 30 ماهه روانه بازار می‌کند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند مناسب ترین جایگزین برای سطل های زباله قدیمی باشد. به طور معمول از کابینت زیر سینک به عنوان یونیت برای نصب سطل زباله مدل 844 استفاده می‌شود. از این رو بهتر است قبل از خرید، میزان فضای اشغال شده به وسیله سیفون ظرفشویی توسط مصرف کنندگان برآورد شده و این ابعاد جهت جایگذاری بهتر با اندازه های سطل تطبیق داده شود.

شکل ظاهری و ابعاد سطل زباله مخفی

همانطور که گفتیم اغلب سطل های زباله کابینتی از یک چهارچوب نگهدارنده و چند مخزن ساخته شده اند. سطل زباله مخفی آدلان نیز همانند سایر محصولات مشابه خود چهارچوبی فلزی دارد. جالب است بدانید این چهارچوب جهت تامین بهداشت محیط و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع زباله ها به دربی فلزی نیز مجهز شده است. این درب مستطیل شکل، ابعادی برابر با 33.5*44.5 سانتی متر دارد که نمونه آن در سطل زباله دو قلو داخل کابینت مدل 839 دیگر محصول این شرکت هم به چشم می‌خورد.

یک مخزن پلاستیکی طوسی رنگ، دیگر جز تشکیل دهنده این سطل است. این مخزن 32 سانتی متر طول، 22.5 سانتی متر عرض و 38 سانتی متر ارتفاع دارد و به دسته ای مفتولی شکل مجهز است. می‌توان گفت این دسته یکی از ویژگی بسیار مهم است چرا که وجود آن به بیرون کشیدن سطل از کابینت و تمیز کردن مخزن کمک به سزایی می‌نماید. دو پایه مفتولی نگهدارنده، دیگر اجزای تکمیل کننده ساختار سطل هستند. این پایه ها به هنگام بیرون کشیدن محصول از کابینت یا به داخل راندن آن، از افتادن سطل جلوگیری می‌کنند. در نهایت یادآور می‌شویم ارتفاع کلی محصول معادل 51.5 سانتی متر و ظرفیت مخزن سطل نیز برابر با 40 لیتر است.

طریقه نصب سطل زباله مخفی مدل 844

از آنجایی که سطل زباله مخفی آدلان مدل 844 به صورت توکار در کابینت نصب می‌شود، در گام اول می‌بایست یونیت مورد نظر جهت نصب آن را تعیین نمایید. سپس ریل های موجود در محصول را با استفاده از پیچ و دریل به مکان مناسبی در کف یونیت متصل کنید. فراموش نکنید این سطل به گونه ای طراحی شده است که قابلیت اتصال به درب یونیت را نیز دارد. از این رو چهارچوب را به درب کابینت پیچ کرده و حالتی کشویی برای آن مهیا نمایید. در نهایت با قرار دادن مخزن در محل مخصوص به خود، کار نصب سطل پایان می‌پذیرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سطل زباله مخفی آشپزخانه مدل 844
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع سطل توکار
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد سطل 44.5*33.5*51.5 سانتیمتر
ارتفاع 51.5 سانتیمتر
عرض 33.5 سانتیمتر
عمق 44.5 سانتیمتر
ابعاد مخزن بزرگ 32*22.5*38 سانتیمتر
ابعاد مخزن کوچک -
جنس بدنه فلزی
جنس مخزن پلاستیکی
رنگ طوسی
کاربرد داخل کابینت
قابلیت اتصال به درب کابینت
ظرفیت مخزن 40 لیتر
راهنمای نصب

نقد و بررسی:

سطل زباله 844 آدلان از جمله سطل های کابینتی است که به صورت کشویی در یونیت مربوطه نصب می‌شود. این سطل تنها یک مخزن دارد و امکان جمع آوری انواع زباله و پسماند غذا را برای مصرف کننده خود مهیا می‌سازد.
Image title

ارتفاع کوتاه این سطل و تجهیز آن به دربی فلزی موجب شده است تا فضای لازم در بالای محصول نیز فراهم شود و مصرف کننده قادر باشد در صورت ضرورت از این فضا نیز استفاده نماید.

Image titleجهت نصب این محصول می‌بایست ریل های موجود در ساختار سطل را به کف یونیت مورد نظر متصل نمایید. برای این کار می‌توانید از تعدادی پیچ و یک دریل کمک بگیرید. همچنین با پیچ کردن چهارچوب سطل به درب کابینت نیز قادر خواهید بود حالتی کشویی در یونیت ایجاد نمایید.

Image title

باز و بسته کردن راحت درب کابینت امکانی است که با پیچ کردن چهارچوب کار به درب یونیت مهیا می‌شود. این کشوی بزرگ با بیرون کشیدن درب به راحتی سطل را به روی ریل ها حرکت داده و آن را به بیرون هدایت می‌کند و داخل راندن سطل به کابینت را نیز با عملی مشابه، آسان می‌سازد.

Image titleچهارچوب سطل که به دو پایه نگهدارنده مفتولی جهت تثبیت مکان مخزن و دربی فلزی مجهز است، 51.5 سانتی متر ارتفاع دارد. طول و عرض این محصول نیز به ترتیب برابر با 44.5 و 33.5 سانتی متر است. ابعاد کلی مخزن پلاستیکی طوسی رنگ که حجمی معادل 40 لیتر دارد نیز برابر با 32*22.5*38 سانتی متر است.

Image title


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه