سطل زباله روی درب کابینت کوچک توبین
550000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">سطل زباله روی درب کابینتی توبین از کیفیت بالا برخوردار بوده و بسیار کاربردی است. این سطل زباله فضای کمی را اشغال می‌کند همچنین می‌توانید آن را بر روی درب هر کابینت نصب کنید. شما با استفاده از این سطل، هیچ آشغالی را درون <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#8" rel="nofollow" target="_blank">سینک ظرفشویی</a></span> یا سبد آشپزخانه مشاهده نمی‌کنید این محصول وزنی سبک و قابلیت شستشو نیز دارد. </p><h2 style="text-align: justify;"><strong>مشخصات سطل زباله روی درب کابینت توبین</strong></h2><p style="text-align: justify;">جنس بدنه سطل زباله روی درب کابینتی توبین از فلز و پلاستیک است. اسکلت بیرونی آن به‌گونه‌ایی است که فضای زیادی را روی درب کابینت اشغال نمی‌کند. وزن سبک کالا نیز آسیبی به محل اتصال نمی‌رساند. در قسمت بالای این محصول، یک درب پلاستیکی تعبیه شده که شما پس از ریختن زباله می‌توانید در سطل زباله را ببندید. مشخصه دیگر این سطل، بدنه بدون پوشش آن  است. با قرار دادن پلاستیک و اتصال دسته‌های پلاستیک به دو طرف سطل زباله، دیگر نگران جمع شدن پلاستیک و بیرون ریختن آشغال‌ها نخواهید بود. در عین حال که بعد از پر شدن پلاستیک از زباله، به آسانی آن را جدا کرده و تعویض می‌کنید. گفتنی است قسمت زیر سطل آشغال، یک ظرف پلاستیکی با قابلیت جابه‌جایی دارد که در صورت ریختن آشغال می‌توانید آن را شسته و تمیز کنید. این ویژگی از ریخته شدن پسماند زباله روی زمین نیز جلوگیری می‌کند. در نتیجه آشپزخانه شما تبدیل به فضایی مرتب می‌شود.</p><h4 style="text-align: justify;"><strong>نحوه اتصال سطل زباله روی درب کابینت توبین</strong></h4><p style="text-align: justify;">این محصول به آسانی در قسمت داخلی کابینت وصل می‌شود. در قسمت پشت آن مکانی جهت پیچ تعبیه شده که به در کابینت متصل و محکم در جای خود قرار می‌گیرد. انواع سطل‌های زباله کابینتی دارای آویز یا قلاب است این ویژگی مانع بسته شدن در کابینت می‌شود. اما این وسیله هیچ آسیبی به درب به خصوص <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D8%A8/%D9%84%D9%88%D9%84%D8%A7-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D9%8A%D8%B4%D9%87" rel="nofollow" target="_blank">لولا کابینت</a></span> وارد نکرده و بعد از ریختن زباله در داخل آن، می‌توانید کابینت را ببندید. در نتیجه سطل زباله روی درب کابینتی توبین یک محصول ایرانی و استاندارد است که ضرورت نصب آن در هر آشپزخانه‌ایی احساس می‌شود.  </p><!--EndFragment-->
  • سطل زباله روی درب کابینت کوچک توبین

سطل زباله روی درب کابینت کوچک توبین

سایزبندی کالا: 21*33.5*45 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های ایرانی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سطل زباله روی درب کابینتی توبین از کیفیت بالا برخوردار بوده و بسیار کاربردی است. این سطل زباله فضای کمی را اشغال می‌کند همچنین می‌توانید آن را بر روی درب هر کابینت نصب کنید. شما با استفاده از این سطل، هیچ آشغالی را درون سینک ظرفشویی یا سبد آشپزخانه مشاهده نمی‌کنید این محصول وزنی سبک و قابلیت شستشو نیز دارد.

مشخصات سطل زباله روی درب کابینت توبین

جنس بدنه سطل زباله روی درب کابینتی توبین از فلز و پلاستیک است. اسکلت بیرونی آن به‌گونه‌ایی است که فضای زیادی را روی درب کابینت اشغال نمی‌کند. وزن سبک کالا نیز آسیبی به محل اتصال نمی‌رساند. در قسمت بالای این محصول، یک درب پلاستیکی تعبیه شده که شما پس از ریختن زباله می‌توانید در سطل زباله را ببندید. مشخصه دیگر این سطل، بدنه بدون پوشش آن  است. با قرار دادن پلاستیک و اتصال دسته‌های پلاستیک به دو طرف سطل زباله، دیگر نگران جمع شدن پلاستیک و بیرون ریختن آشغال‌ها نخواهید بود. در عین حال که بعد از پر شدن پلاستیک از زباله، به آسانی آن را جدا کرده و تعویض می‌کنید. گفتنی است قسمت زیر سطل آشغال، یک ظرف پلاستیکی با قابلیت جابه‌جایی دارد که در صورت ریختن آشغال می‌توانید آن را شسته و تمیز کنید. این ویژگی از ریخته شدن پسماند زباله روی زمین نیز جلوگیری می‌کند. در نتیجه آشپزخانه شما تبدیل به فضایی مرتب می‌شود.

نحوه اتصال سطل زباله روی درب کابینت توبین

این محصول به آسانی در قسمت داخلی کابینت وصل می‌شود. در قسمت پشت آن مکانی جهت پیچ تعبیه شده که به در کابینت متصل و محکم در جای خود قرار می‌گیرد. انواع سطل‌های زباله کابینتی دارای آویز یا قلاب است این ویژگی مانع بسته شدن در کابینت می‌شود. اما این وسیله هیچ آسیبی به درب به خصوص لولا کابینت وارد نکرده و بعد از ریختن زباله در داخل آن، می‌توانید کابینت را ببندید. در نتیجه سطل زباله روی درب کابینتی توبین یک محصول ایرانی و استاندارد است که ضرورت نصب آن در هر آشپزخانه‌ایی احساس می‌شود.  

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سطل زباله روی درب کابینتی توبین
شرکت سازنده توبین
ساخت ایران
نوع سطل روی درب کابینتی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد سطل 21*33.5*45 سانتیمتر
ارتفاع 45 سانتیمتر
عرض 33.5 سانتیمتر
عمق 21 سانتیمتر
ابعاد مخزن بزرگ -
ابعاد مخزن کوچک -
جنس بدنه فلز
جنس مخزن پلاستیک
رنگ سفید
کاربرد روی درب کابینت
قابلیت اتصال به درب کابینت
ظرفیت مخزن -
راهنمای نصب

نقد و بررسی:

آشپزخانه نیاز به وسایلی دارد که هم فضای کمی را اشغال کنند، هم از کیفیت خوبی برخوردار باشند. وسایل کاربردی زیادی را می توان نام برد که یکی از آن‌ها سطل زباله روی درب کابینت توبین است. این محصول ایرانی سازگار با آشپزخانه شما طراحی شده و هر نوع پسماند یا آشغالی در سینک یا فضای باز آشپزخانه را در خود جای می‌دهد. در عین حال که به دلیل اتصال به در کابینت آشغال‌ها دیده نشده و فضا مرتب و تمیز به نظر می رسد.

سطل زباله روی درب کابینت توبین فامیلاکالا


این سطل آشغال، مخزن بزرگ پلاستیکی یا فضایی پوشیده ندارد. طراحی ساده و سبک آن باعث تمایز نسبت به دیگر سطل آشغال‌ها شده است. بدنه آن از دو میله فلزی ساخته شده ولی در و انتهای سطل از جنس پلاستیک هستند. دو طرف این محصول محل نگهداری دسته‌های پلاستیک است تا از جمع شدن آن جلوگیری کرده در عین حال زباله روی زمین نریزد. گفتنی است درب سطل زباله به صورت لولایی باز بسته می‌شود و روی پلاستیک آشغال را به راحتی می‌پوشاند. 

سطل زباله روی درب کابینت توبین فامیلاکالا

سطل زباله روی درب کابینت توبین فامیلاکالا

در قسمت انتهای سطل زباله روی درب کابینتی توبین، یک سینی نسبتا گود وجود دارد که قابلیت جدا شدن و شستشو دارد در عین حال که پلاستیک آشغال نیز روی آن قرار گرفته و ثابت می‌ماند.

سطل زباله روی درب کابینت توبین فامیلاکالا


سطل زباله روی درب کابینت توبین فامیلاکالا

سطل زباله روی درب کابینت توبین فامیلاکالا

سطل زباله های کابینتی انواع متفاوتی دارند و برای اتصال خود دارای قلاب یا آویز هستند. این ویژگی به درب کابینت محل نصب فشار آورده و آن را به سمت پایین متمایل می‌کند. این مسئله موجب شل شدن لولای درب کابینت یا شکستن آن می‌شود. ولی سطل زباله روی در کابینت توبین با استفاده از پیچ به پشت در اتصال پیدا کرده در نتیجه باز و بسته کردن در را نیز آسان می کند.

سطل زباله روی درب کابینت توبین فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مریم پردل

سلام. ارسال به مشهد چقدر زمان میبره؟ و هزینه ارسال بعهده فروشنده هست یا خریداذ

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام معمولا 2 الی 3 روز کاری زمان بر است. جهت کسب اطلاع از هزینه ی ارسال با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 021.95111400

اذر

سلام نصب این سطل به چه صورت هست؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام این سطل به وسیله پیچ‌های موجود همراه کالا، بر روی آن به در کابینت متصل می‌شود.

حمید همتی

سلام چند ماه پیش این سطل و خریداری کردم از شما ،بسیار عالی، واقعا لذت میبرم از طراحیش ،برا آشپزخانه کوچک ما واقعا محشره ،تشکر از شما

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام از اینکه تجربه خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم و خوشحالیم که از خرید این سطل رضایت خاطر دارید.

S_1984_2020@yahoo.com

سلام وقت بخیر . کیسه زباله پلاستیکی چطور روی اون سوار میشه ؟ تو عکس زیاد مشخص نیست؟و قیمت فعلی رو هم بفرمایید لطفا????

مدیر سایت

کاربر گرای سلام دو گیره در دوطرف سطل قرار دارد که جهت ثابت نگه داشتن کیسه زباله به کار برده می‌شوند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه