سطل زباله دو مخزنه ریلی متوسط هایلو مدل A809 آدلان
2632000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">آشپزخانه بیشترین حجم زباله را در خود جای می دهد. اگر زباله های خود را با پلاستیک داخل کابینت قرار دهیم ممکن است تمام فضای خانه بو گرفته یا پسماند آن کابینت را آلوده کند. برای این منظور سطل زباله کابینتی هایلو مدل A809 می تواند بهترین گزینه باشد. این سطل دو مخزن دارد و زیر کابینت سینک تعبیه می شود. شاید در ابتدا طراحی آن ساده به نظر برسد یا شما فکر کنید نیازی به دو مخزن ندارید زیرا فضای زیر سینک شلوغ است اما با توجه به دکوراسیون و زیبایی، می توان این انتخاب را برای خرید سطل زباله مد نظر داشت. </p><h2 style="text-align: justify;">طراحی سطل زباله کابینتی مدل A809</h2><p style="text-align: justify;">تفکیک زباله های تر و خشک از هم می توانید کاری مفید باشد در عین حال که تمیزی و پاکیزگی برای فضای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. زیرا از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می شود. سطل زباله دو مخزنه ریلی هایلو مدل A809 دارای دو مخزن  یا سطل بهم چسبیده است. هر دو مخزن روی یک <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D9%83%D8%B4%D9%88-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%DA%86%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C" rel="nofollow" target="_blank">ریل ساچمه ای</a></span> قرار دارند. این سطل زباله در فضای زیر سینک قرار داشته و با باز کردن درب کابینت، به راحتی در دسترس است. در نتیجه هنگام شستن ظروف می توان آشغال ها را به آسانی داخل سطل انداخت. همچنین نیازی به درب برای قرار دادن روی دهانه سطل ندارد چون طراحی آن هر دو سطل زباله را پوشش می دهد. </p><h2 style="text-align: justify;">ابعاد سطل زباله کابینتی هایلو مدل A809</h2><p style="text-align: justify;">در زمان خرید انواع لوازم توکار مانند <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%83%D8%AA/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#156" rel="nofollow" target="_blank">سبد های سوپر مارکت</a></span> و سطل زباله کابینتی حتما به ابعاد آن ها توجه کنید. اندازه ها برای درک بهتر در تصویر نشان داده شده است. ارتفاع 38 سانتی متر، طول 49 سانتی متر و عرض 25 سانتی متر در نظر گرفته شده که شما با توجه به یونیت آن را انتخاب می کنید. لازم به ذکر است حتما فضای کابینت زیر سینک باید خالی باشد و در صورت وجود لوله یا دیگر وسایل امکان جای دادن این سطل ریلی کم می شود. </p><ul><li><h4>فیلم معرفی <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/full-video/26/%D8%B3%D8%B7%D9%84-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%87-%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-A809" rel="nofollow" target="_blank">سطل زباله زیر سینک مدل A809</a></span></h4></li></ul>
  • سطل زباله دو مخزنه ریلی  متوسط هایلو مدل A809 آدلان

سطل زباله دو مخزنه ریلی متوسط هایلو مدل A809 آدلان

سایزبندی کالا: 38*25*49 سانتینتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
2,632,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

آشپزخانه بیشترین حجم زباله را در خود جای می دهد. اگر زباله های خود را با پلاستیک داخل کابینت قرار دهیم ممکن است تمام فضای خانه بو گرفته یا پسماند آن کابینت را آلوده کند. برای این منظور سطل زباله کابینتی هایلو مدل A809 می تواند بهترین گزینه باشد. این سطل دو مخزن دارد و زیر کابینت سینک تعبیه می شود. شاید در ابتدا طراحی آن ساده به نظر برسد یا شما فکر کنید نیازی به دو مخزن ندارید زیرا فضای زیر سینک شلوغ است اما با توجه به دکوراسیون و زیبایی، می توان این انتخاب را برای خرید سطل زباله مد نظر داشت.

طراحی سطل زباله کابینتی مدل A809

تفکیک زباله های تر و خشک از هم می توانید کاری مفید باشد در عین حال که تمیزی و پاکیزگی برای فضای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. زیرا از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می شود. سطل زباله دو مخزنه ریلی هایلو مدل A809 دارای دو مخزن  یا سطل بهم چسبیده است. هر دو مخزن روی یک ریل ساچمه ای قرار دارند. این سطل زباله در فضای زیر سینک قرار داشته و با باز کردن درب کابینت، به راحتی در دسترس است. در نتیجه هنگام شستن ظروف می توان آشغال ها را به آسانی داخل سطل انداخت. همچنین نیازی به درب برای قرار دادن روی دهانه سطل ندارد چون طراحی آن هر دو سطل زباله را پوشش می دهد.

ابعاد سطل زباله کابینتی هایلو مدل A809

در زمان خرید انواع لوازم توکار مانند سبد های سوپر مارکت و سطل زباله کابینتی حتما به ابعاد آن ها توجه کنید. اندازه ها برای درک بهتر در تصویر نشان داده شده است. ارتفاع 38 سانتی متر، طول 49 سانتی متر و عرض 25 سانتی متر در نظر گرفته شده که شما با توجه به یونیت آن را انتخاب می کنید. لازم به ذکر است حتما فضای کابینت زیر سینک باید خالی باشد و در صورت وجود لوله یا دیگر وسایل امکان جای دادن این سطل ریلی کم می شود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سطل زباله دو مخزنه ریلی هایلو مدل A809
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع سطل ریلی
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد سطل 49*25*38 سانتیمتر
ارتفاع 38 سانتیمتر
عرض 25 سانتیمتر
عمق 49 سانتیمتر
ابعاد مخزن بزرگ
ابعاد مخزن کوچک
جنس بدنه فلز و پلاستیک
جنس مخزن پلاستیک
رنگ طوسی
کاربرد داخل کابینت و کمد
قابلیت اتصال به درب کابینت
ظرفیت مخزن 24 لیتر
راهنمای نصب

نقد و بررسی:

هر کس برای تمیزی و بهداشت در فضای آشپزخانه از وسایلی استفاده می کند. مهم ترین قسمت جمع آوری زباله های تر و خشک از محیط  آشپزخانه است. برای این منظور هر کس از سطل زباله ایی مخصوص در داخل کابینت بهره می برد. این سطل ها شکل ظاهری متفاوتی دارند اما دسترسی راحت به سطل و ریختن زباله ها در داخل آن امری مهم محسوب می شود. سطل زباله دو مخزنه ریلی هایلو مدل A809 یک انتخاب باکیفیت و کاربردی است که تمام ویژگی های یک سطل زباله را دارد.
سطل زباله دو مخزنه ریلی  هایلو مدل A809 فامیلا کالاحجم و اندازه از اهمیت زیادی برای وسایل آشپزخانه برخوردار است. شما برای نصب یا قرار دادن آن ها نیاز به این ابعاد دارید.  اندازه سطل هایلو در شکل قابل مشاهده است. این ابعاد شامل ارتفاع 38 سانتی متر، طول 49 سانتی متر و عرض 25 سانتی متر می شود.

سطل زباله دو مخزنه ریلی  هایلو مدل A809 فامیلا کالاجنس سطل زباله دو مخزنه ریلی هایلو مدل A809 از پلاستیک و رنگ الکتروستاتیک یا کوره ایی است. برای درک این مفهوم، باید بدانید رنگ کوره ایی چیست. این نوع رنگ برای پوشش سطوح فلزی و غیر فلزی کاربرد دارد. همچنین مقاومت بالایی در برابر تغییرات دما، خفظ ریبایی در برابر آب، عدم تغییر رنگ در طولانی مدت، ضد خش و مقاوم در برابر ضربه  را داراست.
سطل زباله دو مخزنه ریلی  هایلو مدل A809 فامیلا کالا

کابینت زیر سینک ممکن است دارای لوله، سیفون، لگن سینک یا شیرآلات باشد. در نتیجه شما بعد از قرار دادن این سطل،  با بسته نشدن درب کابینت مواجه می شوید. پس سعی کنید در هنگام انتخاب سطل زباله دو مخزنه ریلی هایلو مدل A809 به این نکته توجه کنید.

Image title

این محصول از دو مخزن کنار هم ساخته شده است. سطل های زباله محلی برای قرار دادن زباله های خشک و تر به صورت جداگانه هستند. در نتیجه هم بوی نامطبوع در هوا منتشر نشده و هم پسماند آن داخل کابینت را کثیف نمی کند. سطل هایلو به صورت ریلی طراحی شده و داخل کابینت زیر سینک نصب می شود. شما با باز کردن درب یونیت، به هر دو سطل دسترسی دارید در نتیجه خیلی راحت هر نوع آشغالی را درون سطل ها می ریزید. گفتنی است این کالا دارای یک درپوش سراسری است که با باز کردن درب کابینت و بیرون کشیدن آن از روی دهانه کنار می رود.
سطل زباله دو مخزنه ریلی  هایلو مدل A809 فامیلا کالا

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
فرناز فهامي

فروش فقط به صورت اينترني هست و فروش حضوري نداريد كه جنس رو ببينيم

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام جهت مراجعه حضوری و خرید کالا به این آدرس مراجعه کنید.

تهران، میدان رسالت، بلوار دلاوران، پلاک 17

سعید. علی عسگری

سلام . این محصول با همین رنگ .نوک مدادی موجود هست .

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر این سطل با رنگ نوک مدادی تولید نمی‌شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه