سطل زباله تک مخزنه متوسط استیل ایکس
270000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>در برخی از خانواده ها، روش زندگی به گونه ای است که در طی روز مواد غذایی بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و زباله زیادی تولید می‌شود. بدیهی است که برای این خانواده ها که اغلب نیز پر جمعیت هستند، سطل های زباله بزرگتری نیز نسبت به خانواده های کم جمعیت تر مورد نیاز است. از این رو معمولاً به این دسته از مصرف کنندگان توصیه می‌شود اگر در آشپزخانه خود جای کافی داشته و از یونیت مناسبی نیز برخوردار هستند، حتماً از محصولی نظیر (سطل زباله بزرگ درب دار دو مخزنه استیل ایکس) برای انباشت و تفکیک زباله خود بهره بگیرند.</p><p>در مقابل این افراد، بعضی دیگر از خانواده ها در طول شبانه روز، زباله زیادی تولید نمی‌کنند و البته جای زیادی نیز برای نصب سطل زباله های توکار ندارند. بنابراین این افراد می‌توانند از سطل زباله تک مخزنه بهره بگیرند و مخزن آن را زود به زود تخلیه نمایند. جالب است بدانید از آنجایی که این گونه سطل ها بسیار پر استفاه نیز هستند، توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی بسیاری به بازار عرضه می‌شود. به طور مثال شرکت ایرانی استیل ایکس یکی از شرکت هایی است که انواع سطل زباله توکار را روانه بازار می‌کند. این شرکت به طور معمول سطل های خود را از فلز و پلاستیک تولید کرده و آنها را با قیمت مناسبی به فروش می‌رساند.</p><h2>مشخصات ظاهری سطل زباله تک مخزنه</h2><p>همانطور که گفتیم سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس، ساختاری از فلز و پلاستیک دارد. این سطل که کلیه اجزای آن طوسی رنگ است به طور معمول در یونیت زیر سینک ظرفشویی و تنها با استفاده از چند پیچ نصب می‌گردد. پس از اتصال چهارچوب سطل به بدنه یونیت نیز، مخزن پلاستیکی محصول درون ساختار جای می‌گیرد. سپس مصرف کننده با به داخل راندن سطل، می‌تواند کاری کند تا درپوش فلزی محصول، روی مخزن زباله را بپوشاند. این عمل موجب می‌شود که پس از استفاده از سطل زباله، بوی نا مطبوع پسماند نیز در محیط منتشر نگردد و بهداشت و سلامت خانواده هم به خوبی حفظ شود.</p><h3>ابعاد و اندازه های مهم در سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس</h3><p>بدنه سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس 40 سانتی متر ارتفاع، 37 سانتی متر عمق و 30.5 سانتی متر عرض دارد. ظرفیت مخزن این محصول نیز برابر با 17 لیتر است. از این رو این نوع سطل، شباهت های بسیاری با محصول دیگر این شرکت، یعنی <a href="https://familakala.com/%D8%B3%D8%B7%D9%84-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D9%85%D8%AE%D8%B2%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9.html">سطل آشپزخانه دو مخزن استیل ایکس کوچک</a> دارد. البته علاوه بر ابعاد ذکر شده، توجه به 4 اندازه دیگر نیز در این محصول حائز اهمیت است.</p><p>اندازه اول، عرض درب کابینت است که نباید کمتر از 40 سانتی متر باشد. عرض داخل کابینت یعنی فاصله بین دیواره پهلو تا اولین مانع نیز به عنوان اندازه دوم، باید برابر یا بزرگتر از 32.5 سانتی متر باشد. عمق داخل کابینت که برابر با فاصله لبه جلویی یونیت تا اولین مانع در انتهای کابینت است نیز باید حداقل برابر با 39 سانتی متر باشد. اندازه کف کابینت تا اولین مانع در بالای کابینت نیز به عنوان اندازه چهارم حداقل باید معادل 42 سانتی متر باشد.</p><!--EndFragment-->
  • سطل زباله تک مخزنه متوسط استیل ایکس

سطل زباله تک مخزنه متوسط استیل ایکس

سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس از جمله سطل های زباله کوچک توکار است که این شرکت ایرانی آن را با همین ابعاد به صورت دو مخزنه نیز روانه بازار ساخته است. این سطل ساختاری از فلز و پلاستیک دارد و نصب آن بسیار ساده و آسان است. از این رو خود مصرف کننده نیز می‌تواند با توجه به ابعاد مورد نیاز در یونیت و تنها توسط چند عدد پیچ، این سطل را به صورت توکار در کابینت دلخواه خود نصب نماید.

سایزبندی کالا: 40*37*30/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
استیل ایکس
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در برخی از خانواده ها، روش زندگی به گونه ای است که در طی روز مواد غذایی بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و زباله زیادی تولید می‌شود. بدیهی است که برای این خانواده ها که اغلب نیز پر جمعیت هستند، سطل های زباله بزرگتری نیز نسبت به خانواده های کم جمعیت تر مورد نیاز است. از این رو معمولاً به این دسته از مصرف کنندگان توصیه می‌شود اگر در آشپزخانه خود جای کافی داشته و از یونیت مناسبی نیز برخوردار هستند، حتماً از محصولی نظیر (سطل زباله بزرگ درب دار دو مخزنه استیل ایکس) برای انباشت و تفکیک زباله خود بهره بگیرند.

در مقابل این افراد، بعضی دیگر از خانواده ها در طول شبانه روز، زباله زیادی تولید نمی‌کنند و البته جای زیادی نیز برای نصب سطل زباله های توکار ندارند. بنابراین این افراد می‌توانند از سطل زباله تک مخزنه بهره بگیرند و مخزن آن را زود به زود تخلیه نمایند. جالب است بدانید از آنجایی که این گونه سطل ها بسیار پر استفاه نیز هستند، توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی بسیاری به بازار عرضه می‌شود. به طور مثال شرکت ایرانی استیل ایکس یکی از شرکت هایی است که انواع سطل زباله توکار را روانه بازار می‌کند. این شرکت به طور معمول سطل های خود را از فلز و پلاستیک تولید کرده و آنها را با قیمت مناسبی به فروش می‌رساند.

مشخصات ظاهری سطل زباله تک مخزنه

همانطور که گفتیم سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس، ساختاری از فلز و پلاستیک دارد. این سطل که کلیه اجزای آن طوسی رنگ است به طور معمول در یونیت زیر سینک ظرفشویی و تنها با استفاده از چند پیچ نصب می‌گردد. پس از اتصال چهارچوب سطل به بدنه یونیت نیز، مخزن پلاستیکی محصول درون ساختار جای می‌گیرد. سپس مصرف کننده با به داخل راندن سطل، می‌تواند کاری کند تا درپوش فلزی محصول، روی مخزن زباله را بپوشاند. این عمل موجب می‌شود که پس از استفاده از سطل زباله، بوی نا مطبوع پسماند نیز در محیط منتشر نگردد و بهداشت و سلامت خانواده هم به خوبی حفظ شود.

ابعاد و اندازه های مهم در سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس

بدنه سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس 40 سانتی متر ارتفاع، 37 سانتی متر عمق و 30.5 سانتی متر عرض دارد. ظرفیت مخزن این محصول نیز برابر با 17 لیتر است. از این رو این نوع سطل، شباهت های بسیاری با محصول دیگر این شرکت، یعنی سطل آشپزخانه دو مخزن استیل ایکس کوچک دارد. البته علاوه بر ابعاد ذکر شده، توجه به 4 اندازه دیگر نیز در این محصول حائز اهمیت است.

اندازه اول، عرض درب کابینت است که نباید کمتر از 40 سانتی متر باشد. عرض داخل کابینت یعنی فاصله بین دیواره پهلو تا اولین مانع نیز به عنوان اندازه دوم، باید برابر یا بزرگتر از 32.5 سانتی متر باشد. عمق داخل کابینت که برابر با فاصله لبه جلویی یونیت تا اولین مانع در انتهای کابینت است نیز باید حداقل برابر با 39 سانتی متر باشد. اندازه کف کابینت تا اولین مانع در بالای کابینت نیز به عنوان اندازه چهارم حداقل باید معادل 42 سانتی متر باشد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس
شرکت سازنده استیل ایکس
ساخت ایران
نوع سطل توکار
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد سطل 37*30.5*40 سانتیمتر
ارتفاع 40 سانتیمتر
عرض 30.5 سانتیمتر
عمق 37 سانتیمتر
ابعاد مخزن بزرگ -
ابعاد مخزن کوچک -
جنس بدنه فلزی
جنس مخزن پلاستیک
رنگ طوسی
کاربرد داخل کابینت
قابلیت اتصال به درب کابینت
ظرفیت مخزن 17 لیتر
راهنمای نصب

نقد و بررسی:

سطل زباله تک مخزنه استیل ایکس، ساختاری از فلز و پلاستیک دارد. این سطل مجهز به ریلی با دوام و روان است که به مصرف کننده امکان می‌دهد تا سطل را تا جای ممکن بیرون کشیده و مخزن را جهت نظافت از چهارچوب آن خارج کند.
نصب ریل ساچمه ای سه تکه بر بروی سطل زباله تک مخزنه

این سطل ابعادی برابر با 40*37*30.5 سانتی متر دارد. به همین جهت نیز نیازمند یونیتی است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

1. عرض درب کابینت: جهت نصب صحیح و راحت سطل زباله، اندازه درب یونیت مورد نظر می‌بایست حداقل 40 سانتی متر باشد.

2. عرض داخل کابینت: فاصله بین دیواره پهلو تا اولین مانع موجود در یونیت یعنی همان عرض داخل کابینت، نباید کمتر از 32.5 سانتی متر باشد.

3. عمق داخل کابینت: همانطور که می‌دانید به طور معمول در انتهای کابینت شیرهای پیسوار قرار دارند. از این رو مصرف کننده باید توجه نماید که اندازه لبه جلویی یونیت تا اولین مانع در انتهای کابینت کمتر از 39 سانتی متر نباشد.

4. ارتفاع کابینت: برای نصب راحت سطل، ارتفاع یونیت نیز بسیار حائز اهمیت است. این اندازه که برابر با فاصله کف کابینت تا اولین مانع در بالای کابینت است نیز می‌بایست حداقل 42 سانتی متر باشد. از این رو اگر مصرف کننده قصد دارد سطل را زیر لگن ها نصب نماید باید به عمق لگن سینک ظرفشویی خود نیز توجه نماید.
ابعاد سطل زباله تک مخزنه و کابینت محل نصب آن

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
لیلا موسوی

سطل در اندازه قد ۴۵ عمق ۲۷در عرض ۳۰ هم دارید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا عرض در کابینت خود به صورت دقیق اندازه گیری کنید و پیام دهید تا به صورت کامل راهنمایی کنیم.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه