سبد شوینده پشت درب آویز مدل A215
423500 موجود
توضیح محصول: <p>معمولا کابینت های زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه به مواد شوینده اختصاص داده می شوند اما پس از مدتی دسترسی به مواد شوینده ی آن سخت به نظر می رسد. برای ایجاد نظم درون کابینت و استفاده ی بهینه از فضای داخل کابینت، سبد شوینده پشت درب آویز 215A انتخابی مناسب است. این سبد از گروه سبد های دو طبقه بوده که به راحتی از دو سبد آن می توان برای قرار دادن انواع&nbsp; مواد شوینده ی روزمره ی خانه و آشپزخانه استفاده کرد. ابعاد سبد شوینده برای نصب بر روی درب کابینت های زیر سینک مناسب است. طول سبد آویز شوینده 28 سانتی متر بوده که به عنوان مثال می توان چهار ظرف شیشه پاک کن را به راحتی درون آن قرار داد. عرض سبد نیز 14/5 سانتی متر است که فضای کمی از داخل کابینت را اشغال می کند. ارتفاع سبد 50/5 سانتی متر می باشد. ارتفاع سبد از قلاب ها تا سبد دوم (پایینی) محاسبه می شود. نصب آسان سبد شوینده پشت درب آویز 215A از مهم ترین مزیت های آن به شمار می رود. برای نصب آن کافی است قلاب های سبد را از درب کابینت آويزان كنيد و آن را روی درب قرار دهيد. جنس سبد شوینده مدل 215A فلز آبکاری است. فلز این سبد با کروم آبکاری شده است. لازم به ذکر است که آبکاری کروم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی وسایل مقاومت بالایی دارد که این مسئله به نوعی مزیتی دیگر برای سبد محسوب می شود. رنگ سبد نیز استیل است. رنگ استیل در زیبایی نمای داخلی کابینت تاثیرگذار بوده و به راحتی می توان آن را از رسوب و کثیفی ها تمیز کرد. با خرید اینترنتی سبد شوینده پشت درب آویز 215A خدمات پس از فروش به خریدار تعلق می گیرد. همچنین گارانتی آن به مدت 30 ماه دوام دارد. این گارانتی طولانی مدت به نوعی تضمین کننده ی کیفیت کالای تولید شده است.</p>
  • سبد شوینده پشت درب آویز مدل A215
سایزبندی کالا: 50/5*28*14/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 سال
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
423,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

معمولا کابینت های زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه به مواد شوینده اختصاص داده می شوند اما پس از مدتی دسترسی به مواد شوینده ی آن سخت به نظر می رسد. برای ایجاد نظم درون کابینت و استفاده ی بهینه از فضای داخل کابینت، سبد شوینده پشت درب آویز 215A انتخابی مناسب است. این سبد از گروه سبد های دو طبقه بوده که به راحتی از دو سبد آن می توان برای قرار دادن انواع  مواد شوینده ی روزمره ی خانه و آشپزخانه استفاده کرد. ابعاد سبد شوینده برای نصب بر روی درب کابینت های زیر سینک مناسب است. طول سبد آویز شوینده 28 سانتی متر بوده که به عنوان مثال می توان چهار ظرف شیشه پاک کن را به راحتی درون آن قرار داد. عرض سبد نیز 14/5 سانتی متر است که فضای کمی از داخل کابینت را اشغال می کند. ارتفاع سبد 50/5 سانتی متر می باشد. ارتفاع سبد از قلاب ها تا سبد دوم (پایینی) محاسبه می شود. نصب آسان سبد شوینده پشت درب آویز 215A از مهم ترین مزیت های آن به شمار می رود. برای نصب آن کافی است قلاب های سبد را از درب کابینت آويزان كنيد و آن را روی درب قرار دهيد. جنس سبد شوینده مدل 215A فلز آبکاری است. فلز این سبد با کروم آبکاری شده است. لازم به ذکر است که آبکاری کروم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی وسایل مقاومت بالایی دارد که این مسئله به نوعی مزیتی دیگر برای سبد محسوب می شود. رنگ سبد نیز استیل است. رنگ استیل در زیبایی نمای داخلی کابینت تاثیرگذار بوده و به راحتی می توان آن را از رسوب و کثیفی ها تمیز کرد. با خرید اینترنتی سبد شوینده پشت درب آویز 215A خدمات پس از فروش به خریدار تعلق می گیرد. همچنین گارانتی آن به مدت 30 ماه دوام دارد. این گارانتی طولانی مدت به نوعی تضمین کننده ی کیفیت کالای تولید شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد شوینده پشت درب آویز A215
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 50/5*28*14/5 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد 28 سانتیمتر
ارتفاع سبد 50/5 سانتیمتر
عرض سبد 14/5 سانتیمتر
نوع اتصال آویز
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 2
محل نصب آشپزخانه
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

کابینت های زیر سینک ظرف شویی معمولا جایگاه قرار گیری مواد شوینده هستند. از این کابینت ها که جزو کابینت های سایز بزرگ آشپزخانه محسوب می شوند می توان استفاده های بهینه تری برای قرار دادن وسایل و لوازم کرد. به این منظور سبد شوینده پشت درب آویز انتخاب مناسبی خواهد بود.سبد شوینده پشت درب آویز A215سبد شوینده پشت درب آویز 215A از انواع سبد های دو طبقه است. همچنین درون کابینت قرار گرفته و در نمای ظاهری آشپزخانه تاثیری نمی گذارد. این سبد باعث نظم درونی و استفاده ی بهینه از فضای داخل کابینت می شود.
Image titleسبد شوینده پشت درب آویز A215
محل نصب سبد شوینده، پشت درب کابینت خواهد بود. نصب آن بسیار راحت انجام می گیرد. کافی است دو قلاب سبد را به درب کابینت وصل و آن را درون کابینت آویزان کنید. نوع اتصال آن نیز در گروه سبد هاى آویز ها قرار مى گيرد.Image titleسبد شوینده پشت درب آویز A215
جنس سبد شوینده پشت درب آویز 215A آبکاری است. این سبد با فلز کروم آبکاری شده که از مزیت آن می توان به خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد زیرا این سبد مداوم در معرض مواد شوینده وبهداشتی قرار دارد. رنگ استيل سبد نیز سبب زیبایی فضای درونی کابینت می شود.
Image titleسبد شوینده پشت درب آویز A215
از دیگر مزیت های مهم سبد شوینده پشت درب، خدمات پس از فروش آن است. همچنین شرایط گارانتی این سبد که به مدت 30 ماه اعتبار دارد.

ابعاد سبد شوینده برای نصب بر روی درب کابینت زیر سینک ظرفشويى مناسب است. طول سبد شوینده آویز 28 سانتی متر بوده که به عنوان مثال می توان چهار ظرف شیشه پاک کن را به راحتی درون آن قرار داد. عرض سبد نیز 14/5 سانتی متر است که فضای کمی داخل کابینت اشغال می کند. ارتفاع سبد 50/5 سانتی متر می باشد. ارتفاع سبد از قلاب ها تا سبد دوم (پایینی) محاسبه می شود. ابعاد گفته شده در تصویر زیر برای راهنمایی بیشتر نشان داده شده اند.
سایزدهی سبد شوینده پشت درب آویز A215


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه