سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل آرام بند یونیت 30 سانت
326800 موجود
توضیح محصول: <h4 style="text-align: justify;">سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل آرام بند یونیت 30 سانت&nbsp;</h4><p style="text-align: justify;"><br></p><p style="text-align: justify;">کابینت های کم عرض و عمیق خود را تبدیل به انباری متحرک کنید! خرید سبد ریلی کابینت و نصب آن درون کابینت ها، اولین قدم برای این بهینه سازی فضا خواهد بود. سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل آرام بند یونیت 30 سانت نمونه ای از <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C" rel="nofollow" target="_blank">تجهیزات ریلی و کشویی</a></span> بوده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. برای نصب این محصول باید حتما به یونیت کابینت و تناسب آن با ابعاد سبد ها توجه داشته باشید. با توجه به سایز گفته شده، عرض کابینت باید 30 سانتی متر باشد. عرض یونیت را می توانید با محاسبه ی عرض درب کابینت به دست بیاورید. ساختار کلی این سبد شامل چهار سبد ریلی کابینت مستطیل شکل بوده که هرکدام به وسیله ی دو ریل آرام بند از پهلو ها به دیواره ی داخلی کابینت متصل شده اند. هنگام جا به جایی سبد هایی که به ریل های آرام بند مجهز هستند، به نیروی کمتری نسبت به ریل های ساچمه ای نیاز است. در نتیجه با ایجاد فشاری اندک در جهت&nbsp; مورد نظر سبد به آرامی بر روی ریل ها حرکت کرده و در انتها متوقف خواهد شد. عرض هر یک از سبد ها 26\8 سانتی متر و عمق آن ها 50 سانتی متر است. همچنین ارتفاع&nbsp; سبد ریلی سیب زمینی و پیاز 8 سانتی متر بوده که از افتادن مواد داخل سبد جلوگیری می کند. ارتفاع کابینت باید &nbsp;حداقل 65 سانتی متر باشد تا هر چهار طبقه ی سبد در فاصله ی مناسب از یکدیگر قرار بگیرند. نمای استیل رنگ و براق این سبد ریلی کابینت به دلیل پوشش آبکاری سطح آن است. آبکاری کروم علاوه بر تاثیر در زیبایی محصول، سبب افزایش طول عمر محصولات فلزی و جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی سطح مفتولی سبد ریلی هر طبقه خواهد شد.</p><p style="text-align: justify;">شرکت بهینه با عرضه ی محصولات خود به مشتریان، هربار مهر تاییدی بر اعتبار و کیفیت کالاهای خود می زند. گارانتی اصل و معتبر این سبد ریلی به مدت 24 ماه از طرف شرکت بهنیه مزیت دیگری است که به نوعی تضمین کننده ی کیفیت محصول محسوب می شود.</p>
  • سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل آرام بند یونیت 30 سانت

سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل آرام بند یونیت 30 سانت

سایزبندی کالا: یونیت 30
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
تماس بگیرید
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل آرام بند یونیت 30 سانت 


کابینت های کم عرض و عمیق خود را تبدیل به انباری متحرک کنید! خرید سبد ریلی کابینت و نصب آن درون کابینت ها، اولین قدم برای این بهینه سازی فضا خواهد بود. سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل آرام بند یونیت 30 سانت نمونه ای از تجهیزات ریلی و کشویی بوده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. برای نصب این محصول باید حتما به یونیت کابینت و تناسب آن با ابعاد سبد ها توجه داشته باشید. با توجه به سایز گفته شده، عرض کابینت باید 30 سانتی متر باشد. عرض یونیت را می توانید با محاسبه ی عرض درب کابینت به دست بیاورید. ساختار کلی این سبد شامل چهار سبد ریلی کابینت مستطیل شکل بوده که هرکدام به وسیله ی دو ریل آرام بند از پهلو ها به دیواره ی داخلی کابینت متصل شده اند. هنگام جا به جایی سبد هایی که به ریل های آرام بند مجهز هستند، به نیروی کمتری نسبت به ریل های ساچمه ای نیاز است. در نتیجه با ایجاد فشاری اندک در جهت  مورد نظر سبد به آرامی بر روی ریل ها حرکت کرده و در انتها متوقف خواهد شد. عرض هر یک از سبد ها 26\8 سانتی متر و عمق آن ها 50 سانتی متر است. همچنین ارتفاع  سبد ریلی سیب زمینی و پیاز 8 سانتی متر بوده که از افتادن مواد داخل سبد جلوگیری می کند. ارتفاع کابینت باید  حداقل 65 سانتی متر باشد تا هر چهار طبقه ی سبد در فاصله ی مناسب از یکدیگر قرار بگیرند. نمای استیل رنگ و براق این سبد ریلی کابینت به دلیل پوشش آبکاری سطح آن است. آبکاری کروم علاوه بر تاثیر در زیبایی محصول، سبب افزایش طول عمر محصولات فلزی و جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی سطح مفتولی سبد ریلی هر طبقه خواهد شد.

شرکت بهینه با عرضه ی محصولات خود به مشتریان، هربار مهر تاییدی بر اعتبار و کیفیت کالاهای خود می زند. گارانتی اصل و معتبر این سبد ریلی به مدت 24 ماه از طرف شرکت بهنیه مزیت دیگری است که به نوعی تضمین کننده ی کیفیت محصول محسوب می شود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل آرام بند یونیت 30 سانت
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 50*26/8*8 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 30 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 65 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 26/8 سانتیمتر
ارتفاع سبد 8 سانتیمتر
عمق سبد 50 سانتیمتر
نوع اتصال ریل پهلو
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 4
نوع ریل آرام بند
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

Image title


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه