سبد جا اسکاجی آویز مدل AS921 بزرگ
441000 موجود
توضیح محصول: <p>با خرید يك كالاى كوچك مانند جا اسکاچی می توانید در آشپزخانه ی خود تغییرات بزرگى ایجاد کنید. زيرا یک آشپزخانه ی مدرن با به کار بردن لوازم کوچک و پرکاربرد ایجاد می شود. سبد جا اسکاچی آویز مدل 921AS نمونه ای از یک کالای کوچک اما زیبا و پرکاربرد است.</p><h2>راهنمای نصب جا اسکاچی آویز</h2><p>نصب این جا اسکاچی بسیار راحت می باشد. یک لوله با قطر 1/6 میلی متر انتخاب كنيد. طول لوله را نيز بايد متناسب با ابعاد كابينت آشپزخانه بین <a href="https://familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-100-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله 100</a> تا 150 سانتی متر باشد. این لوله زیر کابینت های دیواری قرار گرفته و به عنوان پایه ی آویز عمل می کند. جا اسکاچی دارای دو قلاب است. این دو قلاب جا اسکاچی را از لوله آویزان می كنند.</p><h3>ابعاد جا اسکاچی</h3><p>سبد جا اسکاچی مستطیل شکل است. طول سبد 22/5 سانتی متر و عرض آن 15/5 سانتی متر بوده که در گروه جا اسکاچی های سایز بزرگ قرار می گیرد. ارتفاع جا اسکاچی 28 سانتی متر بوده که از قلاب های آن تا پایین سبد محاسبه می شود. سبد جا اسکاچی آویز مدل 921AS از انواع سبد های یک طبقه است. </p><p>یکی از مدلهای این کالا از جنس کاملا از استیل است. استیل، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد.  با توجه به این که سبد جا اسکاچی آویز به طور مداوم در معرض رطوبت و آب قرار دارد، جنس استیل جا اسکاچی مزیت مهمی برای آن به شمار می رود.مدل دوم آبکاری کروم شده که از مقاومت کمتری نسبت به استیل برخوردار است اما قیمت ارزانتری نیز دارد. همچنین رنگ این کالا نیز استیل است. لوازم استیل بسیار راحت با انواع کابینت آشپزخانه هماهنگی پیدا می كنند. از ديگر مزیت های بسیار مهم این سبد جا اسکاچی می توان از گارانتی مادام العمر آن نام برد. این گارانتی طولانی مدت مهر تاییدی بر کیفیت بالای جا اسکاچی است.</p>
  • سبد جا اسکاجی آویز  مدل AS921 بزرگ
سایزبندی کالا: 28*22/5*15/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: مادامالعمر
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
441,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

با خرید يك كالاى كوچك مانند جا اسکاچی می توانید در آشپزخانه ی خود تغییرات بزرگى ایجاد کنید. زيرا یک آشپزخانه ی مدرن با به کار بردن لوازم کوچک و پرکاربرد ایجاد می شود. سبد جا اسکاچی آویز مدل 921AS نمونه ای از یک کالای کوچک اما زیبا و پرکاربرد است.

راهنمای نصب جا اسکاچی آویز

نصب این جا اسکاچی بسیار راحت می باشد. یک لوله با قطر 1/6 میلی متر انتخاب كنيد. طول لوله را نيز بايد متناسب با ابعاد كابينت آشپزخانه بین لوله 100 تا 150 سانتی متر باشد. این لوله زیر کابینت های دیواری قرار گرفته و به عنوان پایه ی آویز عمل می کند. جا اسکاچی دارای دو قلاب است. این دو قلاب جا اسکاچی را از لوله آویزان می كنند.

ابعاد جا اسکاچی

سبد جا اسکاچی مستطیل شکل است. طول سبد 22/5 سانتی متر و عرض آن 15/5 سانتی متر بوده که در گروه جا اسکاچی های سایز بزرگ قرار می گیرد. ارتفاع جا اسکاچی 28 سانتی متر بوده که از قلاب های آن تا پایین سبد محاسبه می شود. سبد جا اسکاچی آویز مدل 921AS از انواع سبد های یک طبقه است.

یکی از مدلهای این کالا از جنس کاملا از استیل است. استیل، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد.  با توجه به این که سبد جا اسکاچی آویز به طور مداوم در معرض رطوبت و آب قرار دارد، جنس استیل جا اسکاچی مزیت مهمی برای آن به شمار می رود.مدل دوم آبکاری کروم شده که از مقاومت کمتری نسبت به استیل برخوردار است اما قیمت ارزانتری نیز دارد. همچنین رنگ این کالا نیز استیل است. لوازم استیل بسیار راحت با انواع کابینت آشپزخانه هماهنگی پیدا می كنند. از ديگر مزیت های بسیار مهم این سبد جا اسکاچی می توان از گارانتی مادام العمر آن نام برد. این گارانتی طولانی مدت مهر تاییدی بر کیفیت بالای جا اسکاچی است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد جا اسکاجی آویز مدل AS921 بزرگ استیل
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی مادامالعمر
مشخصات فنی
ابعاد 28*22/5*15/5 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد 22/5 سانتیمتر
ارتفاع سبد 28 سانتیمتر
عرض سبد 15/5 سانتیمتر
نوع اتصال آویز
رنگ استیل
جنس استیل - فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 1
محل نصب آشپزخانه
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

با خرید جا اسکاچی آویز دکوراسیون آشپزخانه ی خود را زیبا تر کنید. برای ایجاد تغییرات در فضای آشپزخانه نیازی به خرید وسایل جاگیر و گران قیمت نیست. سبد های آویز مانند جا اسکاچی مدل 921AS علاوه بر قیمت مناسب، باعث استفاده ی بهینه از فضای آشپزخانه نيز می شوند.
آشپزخانه مرتب با لوازم آویز مانند جااسکاچیبرای پیدا کردن محل نصب جا اسکاچی آویز، فضای بین کابینت های زمینی و دیواری می تواند بهترین انتخاب باشد. فضای بین کابینت ها معمولا جزو بخش هاى كم كاربرد آشپزخانه به شمار می روند و کمتر استفاده می شوند. سبد جا اسکاچی آویز مدل 921AS از انواع سبد های یک طبقه به حساب می آید و ظاهری مستطیل شکل دارد.
استفاده از فضای خالی بین کابینت‌هااز مزیت های جا اسکاچی آویز نصب آسان آن است. به این ترتیب که ابتدا یک لوله ی آویز تهیه کنید. طول لوله را متناسب با طول محل نصب آن انتخاب کنید. لوله آویز به صورت افقی و زیر کابینت دیواری (بالایی) نصب می شود. سپس جا اسکاچی با دو قلاب از لوله آویزان شده و آماده ی استفاده می باشد. همچنین سبد جا اسکاچی را می توان از لبه های آبچکان داخل کابینت نیز آویزان کرد.
نصب آسان جا اسکاچی آویزیکی از مدلهای این کالا از جنس کاملا از استیل است. استیل، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد.  با توجه به این که سبد جا اسکاچی آویز به طور مداوم در معرض رطوبت و آب قرار دارد، جنس استیل جا اسکاچی مزیت مهمی برای آن به شمار می رود.مدل دوم آبکاری کروم شده که از مقاومت کمتری نسبت به استیل برخوردار است اما قیمت ارزانتری نیز دارد.

جا اسکاچی ضد زنگ و با کیفیت
طول سبد جا اسکاچی آویز مدل 921AS بزرگ استیل، 22/5 سانتی متر است. عرض آن 15/5 سانتی متر و ارتفاعی 28 سانتی متری دارد. ابعاد سبد در شکل زیر برای راهنمایی بیشتر به شما قرار داده شده اند.
فضای مورد نیاز جهت قرار دادن جا اسکاچی


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه