جا اسکاجی آویز مدل AS920 کوچک
388500 موجود
توضیح محصول: <p>با خرید سبد جا اسکاچی آویز از فضاهای کوچک آشپزخانه بیشترین استفاده را ببرید. دیگر نیازی به استفاده از فضاى اطراف سینک برای قرار دادن اسکاچ نیست. علاوه بر موارد گفته شده در زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه نیز بسیار تاثیر گذار است. جهت اطلاع از راهنمای نصب سبد جا اسکاچی ادامه ی متن را مطالعه کنید.</p><h2>معرفی ابعاد و مشخصات جا اسکاچی</h2><p>برای آویزان کردن سبد نیاز به یک پایه ی نگهدارنده دارید. این پایه می تواند یک لوله باشد که زیر کابینت های دیواری (بالایی) قرار می گیرد. طول لوله متناسب با طول محل نصب آن انتخاب شده و معمولا در محدوده ی 100 تا 150 سانتی متر است. سبد جا اسکاچی آویز مدل 920AS دارای دو قلاب بوده که سبد به  وسيله ى آن ها آویزان می شود. طول سبد جا اسکاچی 16/5 سانتی متر و عرض آن 14 سانتی متر است. سبد جا اسکاچی با ابعاد گفته شده در گروه سبد های سایز کوچک خواهد بود. ارتفاع سبد 28 سانتی متر است كه از فاصله ی بین قلاب ها تا کف سبد جا اسکاچی محاسبه می شود.</p><p><!--StartFragment-->یکی از مدلهای این کالا از جنس کاملا از استیل است. استیل، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد.  با توجه به این که سبد جا اسکاچی آویز به طور مداوم در معرض رطوبت و آب قرار دارد، جنس استیل جا اسکاچی مزیت مهمی برای آن به شمار می رود.مدل دوم آبکاری کروم شده که از مقاومت کمتری نسبت به استیل برخوردار است اما قیمت ارزانتری نیز دارد.  رنگ آن نیز استیل است که به سادگی با انواع کابینت و آشپزخانه هماهنگ می شود. برای اطمینان خاطر مشتری، با خرید سبد جا اسکاچی آویز مدل 920AS به شما نوید بهره مندی از گارانتی مادام العمر را خواهیم داد.</p>
  • جا اسکاجی آویز مدل AS920 کوچک
سایزبندی کالا: 28*16/5*14 سانتیمتر
شرایط گارانتی: مادامالعمر
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
388,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

با خرید سبد جا اسکاچی آویز از فضاهای کوچک آشپزخانه بیشترین استفاده را ببرید. دیگر نیازی به استفاده از فضاى اطراف سینک برای قرار دادن اسکاچ نیست. علاوه بر موارد گفته شده در زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه نیز بسیار تاثیر گذار است. جهت اطلاع از راهنمای نصب سبد جا اسکاچی ادامه ی متن را مطالعه کنید.

معرفی ابعاد و مشخصات جا اسکاچی

برای آویزان کردن سبد نیاز به یک پایه ی نگهدارنده دارید. این پایه می تواند یک لوله باشد که زیر کابینت های دیواری (بالایی) قرار می گیرد. طول لوله متناسب با طول محل نصب آن انتخاب شده و معمولا در محدوده ی 100 تا 150 سانتی متر است. سبد جا اسکاچی آویز مدل 920AS دارای دو قلاب بوده که سبد به  وسيله ى آن ها آویزان می شود. طول سبد جا اسکاچی 16/5 سانتی متر و عرض آن 14 سانتی متر است. سبد جا اسکاچی با ابعاد گفته شده در گروه سبد های سایز کوچک خواهد بود. ارتفاع سبد 28 سانتی متر است كه از فاصله ی بین قلاب ها تا کف سبد جا اسکاچی محاسبه می شود.

یکی از مدلهای این کالا از جنس کاملا از استیل است. استیل، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد.  با توجه به این که سبد جا اسکاچی آویز به طور مداوم در معرض رطوبت و آب قرار دارد، جنس استیل جا اسکاچی مزیت مهمی برای آن به شمار می رود.مدل دوم آبکاری کروم شده که از مقاومت کمتری نسبت به استیل برخوردار است اما قیمت ارزانتری نیز دارد.  رنگ آن نیز استیل است که به سادگی با انواع کابینت و آشپزخانه هماهنگ می شود. برای اطمینان خاطر مشتری، با خرید سبد جا اسکاچی آویز مدل 920AS به شما نوید بهره مندی از گارانتی مادام العمر را خواهیم داد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد جا اسکاجی آویز مدل AS920 کوچک
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی مادامالعمر
مشخصات فنی
ابعاد 28*16/5*14 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد 16/5 سانتیمتر
ارتفاع سبد 28 سانتیمتر
عرض سبد 14 سانتیمتر
نوع اتصال آویز
رنگ استیل
جنس استیل - فلزآبکاری شده
تعداد طبقات 1
محل نصب آشپزخانه
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

با خرید سبد جا اسکاچی آویز از  پرتی های آشپزخانه ی خود استفاده کنید. سبد جا اسکاچی آویز در فاصله بین کابینت دیواری و سینک ظرف شویی قرار می گیرد. به این ترتیب علاوه بر تاثیر در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ی خود، از فاصله ی کم کاربرد بین کابینت تا سینک ظرف شویی نیز بیشترین استفاده را خواهید برد.
سبد جا اسکاجی آویز مدل AS920 کوچک استیل از مزیت های سبد جا اسکاچی آویز، نصب آسان آن است. به این ترتیب که ابتدا یک لوله ی آویز با قطر 16 میلی متر و با طول دلخواه خریداری کنید. منظور از طول دلخواه، طول محل نصب آن است. سبد جا اسکاچی دارای دو قلاب بوده که به وسیله ی آن ها از لوله آویزان خواهد شد. به همین سادگی سبد نصب می شود.
سبد جا اسکاجی آویز مدل AS920 کوچک استیل

یکی از مدلهای این کالا از جنس کاملا از استیل است. استیل، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد.  با توجه به این که سبد جا اسکاچی آویز به طور مداوم در معرض رطوبت و آب قرار دارد، جنس استیل جا اسکاچی مزیت مهمی برای آن به شمار می رود.مدل دوم آبکاری کروم شده که از مقاومت کمتری نسبت به استیل برخوردار است اما قیمت ارزانتری نیز دارد. 

سبد جا اسکاجی آویز مدل AS920 کوچک استیل نمای ظاهری سبد جا اسکاچی، مستطیل شکل است. در هر چهار سمت مستطیل دیواره هایی برای نگهداری و ممانعت از افتادن اسکاچ به از درون سبد وجود دارند. در پشت سبد دو پایه با گیر های پلاستیکی است. گیره های پلاستیکی به دیوار می چسبند و مانع از تکان خوردن و افتادن آن می شوند. Image titleسبد جا اسکاجی آویز مدل AS920 کوچک استیل
ابعاد سبد جا اسکاچی به صورتی است که  آن را می توان در هر آشپزخانه ای با مدل و اندازه ی مختلف قرار داد. طول سبد جا اسکاچی 16/5 سانتی متر و عرض آن 14 سانتی متر است. ارتفاع سبد نیز 28 سانتی متر بوده از قلاب ها تا کف سبد حساب می شود. برای راهنمایی در نصب سبد جا اسکاچی آویز مدل 920AS و اطلاع از ابعاد آن به تصویر زیر توجه کنید.
سایزدهی سبد جا اسکاجی آویز مدل AS920 کوچک استیل


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه