سبد آویز کنج حمام مدل AS925 آدلان
1403500 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">حمام یکی از مهم‌ترین قسمت‌های منزل شماست. در این فضای داخلی، باید بهداشت و نظم نیز رعایت شود. برای این منظور از قفسه‌های آویزی در حمام استفاده می‌شود. این قفسه‌ها دارای طبقات مختلف بوده و شما وسایل شوینده مخصوص برای حمام کردن را داخل آن قرار می‌دهید. یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد، سبد آویز کنج حمام است. این محصول برای نظم به وسایل داخل حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد تا شما شامپو، صابون و دیگر مواد شوینده را روی زمین قرار ندهید. به‌علاوه این سبد از انباشتن وسایل بهداشتی روی هم جلوگیری کرده و چیدمانی مرتب را در داخل فضای حمام ایجاد می کند. در این صورت شما فضای شلوغ و غیر بهداشتی نداشته و به تمام وسایل شوینده و بهداشتی خود دسترسی دارید. (<span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B3%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-A803-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-40.html" rel="nofollow" target="_blank">سبد البسه شیب دار مدل A803</a></span>)</p><h2 style="text-align: justify;">ویژگی های کنج حمام آویز مدل AS925</h2><p style="text-align: justify;">سبد آویز کنج حمام مدل AS925 دارای سه طبقه است. در قسمت بالای آن طراحی بلند و نوک نیز ایجاد شده تا سبد به راحتی آویزان شود و شما با توجه به سلیقه از میخ یا هر وسیله دیگر برای نصب این محصول روی دیوار استفاده کنید. قسمت داخلی هر سه طبقه به صورت هلالی طراحی شده و دور آن نیز محافظی برای جلوگیری از افتادن مواد شوینده مثل شامپو دیده می‌شود. طراحی میله‌ایی کالا نیز از ویژگی بارز سبد آویز کنج حمام است چرا که آب درون طبقات باقی نمانده و قفسه‌ها خیلی سریع خشک می‌شوند. در قسمت انتهایی این کالا دو قلاب برای آویزان کردن لیف وجود دارد تا تمام وسایل شوینده و بهداشتی مرتب در فضای داخلی حمام جای گیرند. </p><h2 style="text-align: justify;">جنس بدنه کنج حمام آویز</h2><p style="text-align: justify;">محصولات داخل حمام باید از پلاستیک یا فلزات ضد زنگ ساخته شوند تا مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و تماس مستقیم با آب داشته باشند. جنس فریم سبد آویز کنج حمام از استیل بوده (مانند <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%A2%D8%A8%DA%86%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-AS%DB%B9%DB%B0%DB%B9.html" rel="nofollow" target="_blank">آبچکان رومیز استیل مدل AS909</a></span>) و برای محیط‌هایی مثل حمام مناسب و کاربردی است. استیل وزن سبکی دارد در عین حال که فلزی مقاوم در برابر ضربه محسوب می‌شود. این محصول در برابر آب دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی‌شود. بدنه آن نیز بعد از هر بار تماس با آب و خشک شدن، براق و درخشان به نظر می رسد. </p><h2 style="text-align: justify;">سایز سبد کنج حمام آویز </h2><p style="text-align: justify;">ارتفاع سبد آویز کنج حمام از قسمت آویز تا انتهای قلاب 74 سانتی متر است. طول سبد نیز در قسمت داخلی 32 سانتی متر، عرض داخلی 23 سانتی متر در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید از این طبقات برای قرار دادن جاصابونی، شامپو و انواع دیگر محصولات بهداشتی مخصوص در حمام استفاده کنید. زیرا اندازه آن برای قرار دادن تمام وسایل حمام مناسب است.  </p>
  • سبد آویز کنج حمام مدل AS925 آدلان
سایزبندی کالا: 74*32 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
1,403,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

حمام یکی از مهم‌ترین قسمت‌های منزل شماست. در این فضای داخلی، باید بهداشت و نظم نیز رعایت شود. برای این منظور از قفسه‌های آویزی در حمام استفاده می‌شود. این قفسه‌ها دارای طبقات مختلف بوده و شما وسایل شوینده مخصوص برای حمام کردن را داخل آن قرار می‌دهید. یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد، سبد آویز کنج حمام است. این محصول برای نظم به وسایل داخل حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد تا شما شامپو، صابون و دیگر مواد شوینده را روی زمین قرار ندهید. به‌علاوه این سبد از انباشتن وسایل بهداشتی روی هم جلوگیری کرده و چیدمانی مرتب را در داخل فضای حمام ایجاد می کند. در این صورت شما فضای شلوغ و غیر بهداشتی نداشته و به تمام وسایل شوینده و بهداشتی خود دسترسی دارید. (سبد البسه شیب دار مدل A803)

ویژگی های کنج حمام آویز مدل AS925

سبد آویز کنج حمام مدل AS925 دارای سه طبقه است. در قسمت بالای آن طراحی بلند و نوک نیز ایجاد شده تا سبد به راحتی آویزان شود و شما با توجه به سلیقه از میخ یا هر وسیله دیگر برای نصب این محصول روی دیوار استفاده کنید. قسمت داخلی هر سه طبقه به صورت هلالی طراحی شده و دور آن نیز محافظی برای جلوگیری از افتادن مواد شوینده مثل شامپو دیده می‌شود. طراحی میله‌ایی کالا نیز از ویژگی بارز سبد آویز کنج حمام است چرا که آب درون طبقات باقی نمانده و قفسه‌ها خیلی سریع خشک می‌شوند. در قسمت انتهایی این کالا دو قلاب برای آویزان کردن لیف وجود دارد تا تمام وسایل شوینده و بهداشتی مرتب در فضای داخلی حمام جای گیرند.

جنس بدنه کنج حمام آویز

محصولات داخل حمام باید از پلاستیک یا فلزات ضد زنگ ساخته شوند تا مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و تماس مستقیم با آب داشته باشند. جنس فریم سبد آویز کنج حمام از استیل بوده (مانند آبچکان رومیز استیل مدل AS909) و برای محیط‌هایی مثل حمام مناسب و کاربردی است. استیل وزن سبکی دارد در عین حال که فلزی مقاوم در برابر ضربه محسوب می‌شود. این محصول در برابر آب دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی‌شود. بدنه آن نیز بعد از هر بار تماس با آب و خشک شدن، براق و درخشان به نظر می رسد.

سایز سبد کنج حمام آویز

ارتفاع سبد آویز کنج حمام از قسمت آویز تا انتهای قلاب 74 سانتی متر است. طول سبد نیز در قسمت داخلی 32 سانتی متر، عرض داخلی 23 سانتی متر در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید از این طبقات برای قرار دادن جاصابونی، شامپو و انواع دیگر محصولات بهداشتی مخصوص در حمام استفاده کنید. زیرا اندازه آن برای قرار دادن تمام وسایل حمام مناسب است.  

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد آویز کنج حمام مدل AS925
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل حمام
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 74*32 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب 75 سانتیمتر
عرض محل نصب -
طول سبد 32 سانتیمتر
ارتفاع سبد 74 سانتیمتر
عرض سبد 23 سانتیمتر
نوع اتصال آویز
رنگ استیل
جنس استیل
تعداد طبقات 3
محل نصب داخل حمام
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

فضای داخلی حمام محل ذخیره سازی و نگهداری وسایل بهداشتی و مخصوص شستشو است. سبد آویز کنج حمام هم به عنوان دکور کاربرد دارد و هم مانع از بهم ریختگی و بی نظمی می‌شود. قفسه‌های موجود در کنج حمام یک راه بسیار عالی برای گذاشتن وسایل بهداشتی و شوینده به شمار می‌آید. این قفسه‌ها به طور مجزا در داخل خود وسایلی را جای می‌دهند. سبد آویز کنج حمام بهترین گزینه برای زیبایی و مرتب بودن حمام است.

سبد آویز کنج حمام  سه طبقه مدل AS925 استیل فامیلاکالا

سبد آویز کنج حمام مانند دیگر محصولات دارای ابعاد است. این ابعاد برای تشخیص اندازه این کالا به کار می‌رود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ارتفاع سبد از قسمت آویز تا انتهای قلاب 74 سانتی متر، طول سبد نیز در قسمت داخلی 32 سانتی متر، عرض داخلی 23 سانتی متر در نظر گرفته شده است.

سبد آویز کنج حمام  سه طبقه مدل AS925 استیل فامیلاکالا

سبد آویز کنج حمام طراحی ساده در عین حال با کیفیت و کارآمد دارد. این قفسه نوعی ارگنایزر برای نظم‌دهی به محیط حمام است. شکل ظاهری آن از سه طبقه جدا از هم تشکیل شده که به صورت عمدی قرار دارند. شما می‌توانید در هر طبقه به صورت جداگانه وسایلی مثل شامپو، صابون و انواع لوازم بهداشتی را قرار دهید. شما از قسمت بالای سبد آویز کنج حمام آن را به دیوار نصب می‌کنید. همچنین در قسمت انتهایی آن قلاب‌هایی برای آویزان کردن لیف دیده می‌شود. مزیت این محصول میله‌ایی بودن آن است زیرا فضاهای متعددی برای خروج آب دارد تا به‌راحتی و خیلی سریع خشک شود.

سبد آویز کنج حمام  سه طبقه مدل AS925 استیل فامیلاکالا

استیل از جمله فلزات مقاوم در برابر رطوبت است. این فلز در گذر زمان زنگ نمی‌زند. از ویژگی دیگر این اکسسوری به وزن مناسب، جلوگیری از تغییر رنگ، مقاوم در برابر ضربه و تغییر فرم می‌توان اشاره کرد. سبد آویز کنج حمام به دلیل مقاومت در برابر آب طول عمر بالایی داشته در نتیجه شما با خیالی آسوده  آن را در حمام منزل نصب و مواد بهداشتی و شوینده خود را مرتب نگهداری می‌کنید.

سبد آویز کنج حمام  سه طبقه مدل AS925 استیل فامیلاکالا

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه