ریل غلتکی سفید 40 سانت
65000 موجود
توضیح محصول: <h4>ریل غلتکی سفید 40 سانت </h4><p>چطور یک ریل مناسب برای کشو انتخاب کنیم؟ ابتدا پیش از خرید ریل باید ابعاد کشو و نوع لوازمی که تصمیم به قرار دادن داخل آن داریم را در نظر بگیریم. به عنوان مثال برای یک کشو در کمد دیواری اتاق خواب، ریل غلتکی مناسب است. ریل غلتکی زیر با طول 40 سانتی متر در حالت بسته و عرض 2 سانتی متر عرضه می شود. جنس این ریل غلتکی از فلز بوده و دارای رنگ سفید است. این ریل را به آسانی با اندازه گیری دقیق داخل کشو و استفاده از چند پیچ می توان می توان نصب کرد. از ویژگی های قابل توجه آن می توان به قابلیت نصب در انواع کشو و قیمت ارزان اشاره کرد.   </p>
  • ریل غلتکی سفید 40 سانت
سایزبندی کالا: 40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

ریل غلتکی سفید 40 سانت 

چطور یک ریل مناسب برای کشو انتخاب کنیم؟ ابتدا پیش از خرید ریل باید ابعاد کشو و نوع لوازمی که تصمیم به قرار دادن داخل آن داریم را در نظر بگیریم. به عنوان مثال برای یک کشو در کمد دیواری اتاق خواب، ریل غلتکی مناسب است. ریل غلتکی زیر با طول 40 سانتی متر در حالت بسته و عرض 2 سانتی متر عرضه می شود. جنس این ریل غلتکی از فلز بوده و دارای رنگ سفید است. این ریل را به آسانی با اندازه گیری دقیق داخل کشو و استفاده از چند پیچ می توان می توان نصب کرد. از ویژگی های قابل توجه آن می توان به قابلیت نصب در انواع کشو و قیمت ارزان اشاره کرد.   

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا ریل غلتکی سفید 40 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع ریل غلتکی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد ریل در حالت بسته 40 سانتیمتر
ابعاد ریل در حالت باز -
عرض ریل 2 سانتیمتر
جنس فلز
رنگ سفید
کاربرد کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

برای هریک از ما قیمت عاملی تعیین کننده در هنگام خرید به شمار می رود. ریل غلتکی 40 سانت قیمت مناسبی نسبت به سایر مدل ها دارد. پس اگر به دنبال یک ریل ارزان قیمت برای کشو خود هستید این ریل گزینه ای مناسب است.Image title

جهت نصب این ریل غلتکی مکان آن را بر روی بدنه و کشو مشخص کرده سپس با استفاده از چند پیچ ریل را به آن ها متصل کنید. این امر نیاز به تخصص یا مهارت خاصی ندارد.Image title

ابعاد داده شده در تصویر زیر راهنمای خرید این ریل غلتکی است. این ریل دارای 40 سانتی متر طول و عرض 2 سانتی متر است. با استفاده از سایزها ریل کشو را خریداری کنید.

راهنمای خرید ریل غلتکی سفید 40 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
علیرضا

سلام و روز بخیر من برای کشوی دراور که الان ریل ساچمه ای دارد و خراب شده است، می خواهم ریل غلتکی بگیرم. آیا ریل غلطکی را می توانم به جای ریل سچمه ای نصب کنم؟ به عبارتی آیا این دو ریل به جای همدیگر می خورند؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام

بهتر است این کار را با مشورت MDF کار یا شرکت های دکوراسیون داخلی انجام دهید زیرا معمولا سوراخ پیچ ریل غلتکی و ریل ساچمه ای با هم متفاوت است.

سحر ناجی

سلام تعداد ریل ها چندتا هستش

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام کلیه ریل‌های موجود در سایت به صورت پکیج (2 عدد ریل) هستند. 

بنیامین حیدری

سلام دراور من پنج تا کشو داره چندتا ریل باید سفارش بدم ؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام هر ریل مناسب یک کشو است پس شما باید 5 ریل سفارش دهید.

سلیمان نیک سیر

سلام و عرض ادب ، لطفا راهنمایی کنید که این ریل ها، چپ و راست دارد یا خیر? و اینکه برای یک دراور 4 کشویی چندتا باید سفارش بدم، ممنون

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام قیمت داده شده برای این ریل‌ها مربوط به 2 عدد یا یک جفت است. شما برای 4 کشو میتوانید 4 ریل خریداری کنید.

علی سیاه آذر

سلام شرایط خرید چطوره؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام قیمت موجود مربوط به 2 عدد ریل یا یک جفت است. جهت خرید کافیست مراحل سفارش را تکمیل کرده و مبلغ را پرداخت کنید همکارانمان در کوتاه‌ترین زمان کالا را ارسال می‌کنند.

محسن بصائری

آیا این ریل ها به مرور زمان خراب میشوند

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله امکان خراب شدن ریل‌های غلتکی نسبت به مدل‌های ساچمه‌ای بیشتر است. مشخصات ریل ساچمه‌ای 40 سانت را می‌توانید در این صفحه ببینید.

زهره فعلهگری

سلام وقت بخیر این ریل ۳۵سانت دارید

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله ریل غلتکی سفید 35 سانت موجود است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه