ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 40 سانت
78000 موجود
توضیح محصول: <h4>ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 40 سانت </h4><p>به دلیل وجود پمپ هایی در قسمت انتهایی انواع ریل ساچمه ای ترمزدار حدودا پنج سانت پیش از بسته شدن کامل کشو سرعت ریل کاهش پیدا کرده و از شدت بسته شدن آن کم می کند. پس علاوه بر صدای کم و پیشگیری از آسیب رسیدن به بدنه، می توان کشو را با وارد کردن نیرویی اندک رها کرده که آرام و به صورت خودکار بسته شود. ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار زیر نیز دارای مزایای عنوان شده است. طول این ریل 40 سانتی متر در حالت بسته بوده که پس از باز شدن 36 سانتی متر به آن اضافه می شود. عرض 4/5 سانتی و قطر زیاد این ریل ساچمه ای به آن قابلیت تحمل وزن بالا را داده است. به همین دلیل می توان کالاهایی با وزن بالا را داخل کشو قرار داد. جنس فولادی ریل منجر به افزایش استحکام آن شده و با رنگ کروم تولید می شود. سه تکه موجود در ریل باعث خروج کامل کشو شده و دسترسی به انتهای آن را برایمان امکان پذیر می سازد. وجود دو ضامن در ریل ساچمه ای از افتادن کشو جلوگیری کرده و ایمنی را افزایش می دهد. این ریل دارای تعداد بیشتری ساچمه است و این مزیت باعث می شود که حرکت روان تری نسبت به سایر مدل ها داشته باشد. زیرا هرچه تعداد ساچمه ها در ریل افزایش یابد حرکت آن نیز روان تر خواهد بود.</p>
  • ریل سه تکه ساچمه ای  ترمزدار 40 سانت

ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 40 سانت

سایزبندی کالا: 40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 40 سانت 

به دلیل وجود پمپ هایی در قسمت انتهایی انواع ریل ساچمه ای ترمزدار حدودا پنج سانت پیش از بسته شدن کامل کشو سرعت ریل کاهش پیدا کرده و از شدت بسته شدن آن کم می کند. پس علاوه بر صدای کم و پیشگیری از آسیب رسیدن به بدنه، می توان کشو را با وارد کردن نیرویی اندک رها کرده که آرام و به صورت خودکار بسته شود. ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار زیر نیز دارای مزایای عنوان شده است. طول این ریل 40 سانتی متر در حالت بسته بوده که پس از باز شدن 36 سانتی متر به آن اضافه می شود. عرض 4/5 سانتی و قطر زیاد این ریل ساچمه ای به آن قابلیت تحمل وزن بالا را داده است. به همین دلیل می توان کالاهایی با وزن بالا را داخل کشو قرار داد. جنس فولادی ریل منجر به افزایش استحکام آن شده و با رنگ کروم تولید می شود. سه تکه موجود در ریل باعث خروج کامل کشو شده و دسترسی به انتهای آن را برایمان امکان پذیر می سازد. وجود دو ضامن در ریل ساچمه ای از افتادن کشو جلوگیری کرده و ایمنی را افزایش می دهد. این ریل دارای تعداد بیشتری ساچمه است و این مزیت باعث می شود که حرکت روان تری نسبت به سایر مدل ها داشته باشد. زیرا هرچه تعداد ساچمه ها در ریل افزایش یابد حرکت آن نیز روان تر خواهد بود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 40 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع ریل ساچمه ای ترمزدار
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد ریل در حالت بسته 40 سانتیمتر
ابعاد ریل در حالت باز -
عرض ریل 4/5 سانتیمتر
جنس فولاد
رنگ کروم
کاربرد کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

پمپ هایی در قسمت انتهایی ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 40 سانت تعبیه شده که حدودا پنج سانت پیش از بسته شدن کامل کشو سرعت آن را کاهش می دهند. این مزیت باعث می شود که علاوه بر صدای کم و پیشگیری از آسیب رسیدن به بدنه، کشو را با وارد کردن نیرویی اندک رها کرده که آرام و به صورت خودکار بسته شود.

Image title

ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 40 سانت دارای دو ضامن نگه دارنده است که به هنگام خروج کشو از افتادن آن جلوگیری می کند. همچنین برای وارد یا خارج کردن کشو به ریل باید ضامن های مشکی رنگ را معکوس جهت یکدیگر قرار دهیم.

راهنمای خرید ریل سه  تکه ساچمه ای  ترمزدار 40 سانتریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 40 سانت به سه دلیل از استحکام بالایی برخوردار است. 1- جنس فولادی و مقاوم 2- قطر زیاد ریل و ورق های به کار رفته در آن 3- عرض 4/5 سانتی ریل

راهنمای خرید ریل سه  تکه ساچمه ای  ترمزدار 40 سانت

راهنمای خرید شما برای انتخاب ریل کشو، طول و عرض آن است که در تصویر زیر دیده می شود. طول این ریل در حالت بسته 40 سانتی متر بوده که پس از باز شدن 36 سانتی متر به آن اضافه می شود. همچنین عرض ریل 4/5 سانتی متر است.

سایز بازشو راهنمای خرید ریل سه  تکه ساچمه ای  ترمزدار 40 سانت


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه