ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 35 سانت
68300 موجود
توضیح محصول: <h4>ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 35 سانت </h4><p>ریل ترمزدار چه ویژگی هایی دارد؟ مهمترین مزیت یک ریل ترمزدار این است که پنج سانت پیش از بسته شدن کامل کشو سرعت آن را کاهش می دهد. این ویژگی باعث می شود که علاوه بر کم شدن سر و صدا در محیط از ایجاد آسیب به بدنه ی کابینت نیز جلوگیری شود. این متن به معرفی یکی از اندازه های پرفروش ریل های ساچمه ای ترمزدار اختصاص دارد. این ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار در حالت بسته دارای طول 35 سانتی متر و عرض 4/5 سانتی متر است. پس از باز شدن ریل به میزان 31 سانتی متر به طول آن اضافه می شود. جنس ریل ساچمه ای ترمزدار از فولاد بوده و رنگ آن کروم است. ریل ساچمه ای سه تکه ترمزدار را در موارد مختلفی از جمله کشو کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، انواع میز مطالعه و کار، کشو دراور و بسیاری لوازم دیگر می توان به کار برد. حرکت روان ریل های ساچمه به تعداد ساچمه های آن بستگی دارد. در این مدل به دلیل تعداد بالا ساچمه ها ریل دارای حرکتی روان تر نسبت به سایر مدل ها است. دو ضامن نگهدارنده بر روی انواع ریل ساچمه ای قرار گرفته که مانع از افتادن کشو می شوند این مزیت باعث افزایش ایمنی کاربر خواهد شد. قطر ورق فولادی به کار رفته در این ریل زیاد بوده که این امر باعث استحکام آن شده است.       </p>
  • ریل سه تکه ساچمه ای  ترمزدار 35 سانت

ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 35 سانت

سایزبندی کالا: 35 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 35 سانت 

ریل ترمزدار چه ویژگی هایی دارد؟ مهمترین مزیت یک ریل ترمزدار این است که پنج سانت پیش از بسته شدن کامل کشو سرعت آن را کاهش می دهد. این ویژگی باعث می شود که علاوه بر کم شدن سر و صدا در محیط از ایجاد آسیب به بدنه ی کابینت نیز جلوگیری شود. این متن به معرفی یکی از اندازه های پرفروش ریل های ساچمه ای ترمزدار اختصاص دارد. این ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار در حالت بسته دارای طول 35 سانتی متر و عرض 4/5 سانتی متر است. پس از باز شدن ریل به میزان 31 سانتی متر به طول آن اضافه می شود. جنس ریل ساچمه ای ترمزدار از فولاد بوده و رنگ آن کروم است. ریل ساچمه ای سه تکه ترمزدار را در موارد مختلفی از جمله کشو کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، انواع میز مطالعه و کار، کشو دراور و بسیاری لوازم دیگر می توان به کار برد. حرکت روان ریل های ساچمه به تعداد ساچمه های آن بستگی دارد. در این مدل به دلیل تعداد بالا ساچمه ها ریل دارای حرکتی روان تر نسبت به سایر مدل ها است. دو ضامن نگهدارنده بر روی انواع ریل ساچمه ای قرار گرفته که مانع از افتادن کشو می شوند این مزیت باعث افزایش ایمنی کاربر خواهد شد. قطر ورق فولادی به کار رفته در این ریل زیاد بوده که این امر باعث استحکام آن شده است.      

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 35 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع ریل ساچمه ای ترمزدار
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد ریل در حالت بسته 35 سانتیمتر
ابعاد ریل در حالت باز -
عرض ریل 4/5 سانتیمتر
جنس فولاد
رنگ کروم
کاربرد کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 35 سانت پیش از بسته شدن کامل کشو سرعت آن را کاهش می دهد. این مزیت از ایجاد صدا در محیط آشپزخانه جلوگیری کرده و به بدنه ی کابینت نیز آسیب نمی رساند.Image title

با نصب ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 35 سانت نگران افتادن کشو خود نباشید. ضامن های مشکی رنگ جهت افزایش ایمنی کاربر بر روی ریل قرار گرفته اند. برای وارد یا خارج کردن کشو ضامن ها را در جهت معکوس یکدیگر حرکت دهید.

راهنمای خرید ریل سه تکه ساچمه ای  ترمزدار 35 سانت در فروشگاه فامیلاکالا

به دلیل طول 35 سانت ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار می توان آن را در کشوهای کوچک و کم عمق نصب کرد. این ریل ساچمه ای را در لوازمی مانند کشو کابینت آشپزخانه، کشو دراور، کشو میز کار و کشو کمد دیواری به کار می برند.

سایز ریل سه تکه ساچمه ای  ترمزدار 35 سانت

ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار 35 سانت کشو را به میزان بیشتری از داخل بدنه کمد یا کابینت خارج می کند. زیرا خروج کشو به تعداد تکه های ریل بستگی دارد. از آنجا که دسترسی به انتهای کشو کوچک سخت تر است پس استفاده از ریل سه تکه ساچمه ای انتخابی مناسب تر خواهد بود.


عکس زیر شامل ابعاد ریل سه تکه ساچمه ای ترمزدار است. طول این ریل در حالت بسته 35 سانتی متر بوده که پس از باز شدن به میزان 31 سانت به آن اضافه می شود. عرض ریل سه تکه ی ساچمه ای نیز 4/5 سانتی متر است.

ریل سه تکه ساچمه ای  ترمزدار 35 سانت


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه