دستگیره درب رزت 3A مدل 150
700000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>دستگیره های درب منازل به دو شکل پلاک یا یک تکه و رزت یا دو تکه به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات بسته به شکل و ساختاری که دارند، می‌توانند بر روی درب ورودی آپارتمان ها، درب اتاق های خواب و حتی درب سرویس بهداشتی و حمام نصب شوند. در این میان دستگیره های پلاک نظیر دستگیره پلاک سوئیچی لوکس برنز استیل مدل H2560 زیتونی به دلیل ساختار یکپارچه ای که دارند، ساده تر بر روی درب های مورد نظر نصب می‌شوند.<br><br>دستگیره های رزت اما نصب سخت تری دارند با این وجود از ‌ظاهر شیک و مدرن تری برخوردار هستند. به طور مثال دستگیره درب رزت مدل 150 که توسط شرکت سه آ به بازار عرضه می‌شود، دستگیره ای شیک و امروزی است که در سه رنگ نقره ای، طلایی و زیتونی به تولید می‌رسد. این دستگیره محصول ایران است و از مواد اولیه مستحکمی ساخته شده است. از این رو از کیفیت و قیمت مناسبی نیز برخوردار است.</p><h2>مشخصات ظاهری و ابعاد دستگیره درب رزت</h2><p>همانطور که گفتیم دستگیره درب رزت از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول این محصول، قسمتی است که اهرم دستگیره در آن نصب شده و بالا و پایین کردن این قسمت، به باز و بسته شدن درب می‌انجامد. بخش دوم یا همان جا سوئیچی دستگیره نیز قسمتی است که سیلندر قفل درون آن جا سازی می‌شود و با قرار گرفتن کلید در آن، درب قفل می‌گردد. این بخش یک دایره کوچک با قطر 5.4 سانتی متر است که روی درب چوبی نصب شده و با پیچ در جای خود محکم می‌شود. پس از این مرحله، حلقه ای روی این بخش را می‌پوشاند و پیچ ها را از دید مخفی می‌کند.</p><p>قسمت دستگیره نیز به وسیله ای دایره ای به همین اندازه به درب متصل می‌گردد. این بخش مجهز به اهرمی است که 14 سانتی متر طول دارد و با پیچی ملایم قسمت دسته دستگیره را ایجاد نموده است. این طراحی به گونه ای است که اهرم دستگیره از روبرو شکلی شبیه به کلاه حرف «آ» به صورت سر و ته دارد. جالب است بدانید که هر دو قسمت این دستگیره نظیر بدنه دیگر محصول این شرکت یعنی دستگیره درب سوئیچی روزت سه آ مدل ۰۰۱ نقره ای، از آلیاژ زاماک ساخته شده اند و بسیار مقاوم و مستحکم هستند. از این رو به راحتی تغییر رنگ نداده و یا پوسیده و از کار افتاده نمی‌شوند.</p><h3>سایر ویژگی های دستگیره درب رزت سه آ و کاربرد آن</h3><p>دستگیره درب رزت به صورت اورجینال بدون سیلندر قفل به فروش می‌رسد. از این رو مصرف کننده پس از خرید این محصول باید سیلندر قفل مناسب آن را نیز تهیه نماید. خرید این سیلندر می‌بایست با توجه به ساختار دستگیره و مشخصات دربی که قرار است محصول بر روی آن نصب شود، انتخاب گردد. در نهایت گفتنی است دستگیره درب رزت مدل 150 سه آ، مناسب نصب بر روی انواع درب چوبی موجود در ساختمان است و تنوع رنگی آن به خریدار امکان می‌دهد تا به راحتی محصول هماهنگ با رنگ درب خود را انتخاب نماید.</p><!--EndFragment-->
  • دستگیره درب رزت 3A مدل 150

دستگیره درب رزت مدل 150 یک محصول ایرانی، ساخت شرکت تولیدی سه آ است. این محصول از آلیاژ زاماک ساخته شده است و در سه رنگ نقره ای، طلایی و زیتونی به تولید می‌رسد. قیمت مناسب، طراحی منحصر به فرد و ظاهر مدرن و شکیل از جمله مزایای خرید این محصول است.

سایزبندی کالا: 14 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
سه آ
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره های درب منازل به دو شکل پلاک یا یک تکه و رزت یا دو تکه به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات بسته به شکل و ساختاری که دارند، می‌توانند بر روی درب ورودی آپارتمان ها، درب اتاق های خواب و حتی درب سرویس بهداشتی و حمام نصب شوند. در این میان دستگیره های پلاک نظیر دستگیره پلاک سوئیچی لوکس برنز استیل مدل H2560 زیتونی به دلیل ساختار یکپارچه ای که دارند، ساده تر بر روی درب های مورد نظر نصب می‌شوند.

دستگیره های رزت اما نصب سخت تری دارند با این وجود از ‌ظاهر شیک و مدرن تری برخوردار هستند. به طور مثال دستگیره درب رزت مدل 150 که توسط شرکت سه آ به بازار عرضه می‌شود، دستگیره ای شیک و امروزی است که در سه رنگ نقره ای، طلایی و زیتونی به تولید می‌رسد. این دستگیره محصول ایران است و از مواد اولیه مستحکمی ساخته شده است. از این رو از کیفیت و قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

مشخصات ظاهری و ابعاد دستگیره درب رزت

همانطور که گفتیم دستگیره درب رزت از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول این محصول، قسمتی است که اهرم دستگیره در آن نصب شده و بالا و پایین کردن این قسمت، به باز و بسته شدن درب می‌انجامد. بخش دوم یا همان جا سوئیچی دستگیره نیز قسمتی است که سیلندر قفل درون آن جا سازی می‌شود و با قرار گرفتن کلید در آن، درب قفل می‌گردد. این بخش یک دایره کوچک با قطر 5.4 سانتی متر است که روی درب چوبی نصب شده و با پیچ در جای خود محکم می‌شود. پس از این مرحله، حلقه ای روی این بخش را می‌پوشاند و پیچ ها را از دید مخفی می‌کند.

قسمت دستگیره نیز به وسیله ای دایره ای به همین اندازه به درب متصل می‌گردد. این بخش مجهز به اهرمی است که 14 سانتی متر طول دارد و با پیچی ملایم قسمت دسته دستگیره را ایجاد نموده است. این طراحی به گونه ای است که اهرم دستگیره از روبرو شکلی شبیه به کلاه حرف «آ» به صورت سر و ته دارد. جالب است بدانید که هر دو قسمت این دستگیره نظیر بدنه دیگر محصول این شرکت یعنی دستگیره درب سوئیچی روزت سه آ مدل ۰۰۱ نقره ای، از آلیاژ زاماک ساخته شده اند و بسیار مقاوم و مستحکم هستند. از این رو به راحتی تغییر رنگ نداده و یا پوسیده و از کار افتاده نمی‌شوند.

سایر ویژگی های دستگیره درب رزت سه آ و کاربرد آن

دستگیره درب رزت به صورت اورجینال بدون سیلندر قفل به فروش می‌رسد. از این رو مصرف کننده پس از خرید این محصول باید سیلندر قفل مناسب آن را نیز تهیه نماید. خرید این سیلندر می‌بایست با توجه به ساختار دستگیره و مشخصات دربی که قرار است محصول بر روی آن نصب شود، انتخاب گردد. در نهایت گفتنی است دستگیره درب رزت مدل 150 سه آ، مناسب نصب بر روی انواع درب چوبی موجود در ساختمان است و تنوع رنگی آن به خریدار امکان می‌دهد تا به راحتی محصول هماهنگ با رنگ درب خود را انتخاب نماید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا دستگیره درب رزت 3A مدل 150
شرکت سازنده سه آ
ساخت ایران
نوع دستگیره روزت
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد دستگیره 14 سانتیمتر
جنس بدنه زاماک
کاربرد درب های چوبی ساختمان
جهت باز شدن درب -
رنگ طلایی زیتونی نقره ای
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

دستگیره درب رزت سه آ به صورت اورجینال بدون سیلندر قفل به فروش می‌رسد. این محصول دارای دو اهرم و دو جاسوئیچی است که همگی از آلیاژ زاماک ساخته شده اند و در دو طرف درب نصب می‌گردند. البته در میان بخش های مختلف این محصول حلقه ای نیز قرار دارد که برای پوشاندن جای پیچ ها روی جا سوئیچی قرار می‌گیرد.
دستگیره درب رزت دارای دو اهرم و دو جاسوئیچی استدستگیره رزت متشکل از دو بخش است. بخش اول یا همان اهرم دستگیره 14 سانتی متر طول دارد و به وسیله قسمتی دایره ای شکل به درب چوبی مورد نظر مصرف کننده متصل می‌گردد. بخش دوم یا همان جا سوئیچی محصول نیز، دایره ای به قطر 5.4 سانتی متر است که سوراخی جهت جاسازی سیلندر قفل درون آن تعبیه شده است.
ابعاد دستگیره درب رزت

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
شهاب افتخاری

رنگشون آبکاری هست یا رنگ پودری هست

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام این مدل از دستگیره‌ها با روش آبکاری در خلاء یا PVD پوشش داده شده‌اند. در این روش (به خصوص رنگ طلایی) رنگ پریدگی و زنگ زدگی اتفاق نمی‌افتد. همین امر باعث دوام و حفظ زیبایی دستگیره برای مدت طولانی خواهد شد.

علی اویسی

سلام آیا از این دستگیره برای سرویس موجود میباشد ونیز قفل ودستگیره وتوپی کامل ازکیفیت مطلوبی برخورداراست .قیمت کامل چقدر است

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله امکان نصب انواع دستگیره روزت بر روی کلیه‌ی درب‌های موجود در منزل وجود دارد. کافیست یکی از سیلندرهای قفل درب سرویس را خریداری کرده و نصب کنید.همچنین  قیمت‌های موجود در سایت به روز است.

علی ناطقی

سلام این دستگیره ها در تماس با رطوبت زنگ‌نمی زنند؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر دستگیره‌های سه آ از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه