جا کابلی ملونی مدل فلزی زیتونی P1017-60
142900 موجود
توضیح محصول: <p>جاکابلی ملونی فلزی با رنگ زیتونی، مناسب فضایی است که تم حاکم بر آن به رنگ زیتونی باشد. این محصول که یک <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA" target="_blank" rel="nofollow">یراق صفحه کابینت</a> است، با ایجاد محل مناسبی برای رد شدن سیم ها و کابل هایی که روی میز یا کانتر آشپزخانه رها شده اند ظاهر آراسته و مرتبی به میز می­‌دهد.</p><h2>مشخصات و نحوه نصب جاکابلی فلزی زیتونی</h2><p>انواع مختلف و متنوعی از جاکابلی ها در رنگ، جنس و ابعاد مختلف به بازار آمده است که برای هر فضایی می­‌توان از جاکابلی مخصوص استفاده کرد. مثلاً  جاکابلی میز اداری ملونی مدل 80 که مخصوص فضاهای ادارای طراحی و ساخته شده است.</p><p>جاکابلی فلزی زیتونی یک یراق صفحه کابینت است که به خاطر جنس مقاوم و ظاهر زیبا در میان طراحان طرفدار زیادی دارد. این اکسسوری علاوه بر این که محلی برای رد کردن سیم های رها شده بر روی میز است، با رنگ و ظاهر جذابی که دارد به میز کار یا کانتر آشپزخانه جلوه مرتب و زیباتری می­‌دهد. این محصول  برای نصب نیاز به هیچ یراق اضافه ای چون پیچ، چسب و ... ندارد و استفاده از آن به دوام بیشتر صفحه کمک می­‌کند.</p><p>خوب است بدانید جاکابلی فلزی ملونی زیتونی، از سه قسمت تشکیل شده است:</p><p>- قسمت اول که نقش پایه­­ را داشته و داخل صفحه کابینت ثابت می­‌شود.</p><p>- بخش دیگر درپوشی است که چرخشی بوده و با چرخاندن از پایه جدا می‌­شود.</p><p>-بخش سوم در واقع جدا کننده است که روی درپوش تعبیه شده و محل عبور سیم ها است. جنس این قسمت از پلاستیک منعطف و بقیه بخش ها از جنس فلز مرغوب است.</p><p> برای جا دادن این یراق روی صفحه میز باید با استفاده از مته مخصوص سوراخی به قطر 6 سانتی متر ایجاد کرد، سپس پایه جاکابلی را با کمی فشار درون این فضا جا انداخت.</p><h2>ابعاد جاکابلی ملونی و کانتر محل نصب آن</h2><p>جاکابلی ملونی فلزی زیتونی یکی از <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلات کابینت و کمد </a>است که به صورت توکار، روی میز کار یا سطح کابینت و کانتر آشپزخانه نصب می­‌شود تا سیم ها را به پریز برق برساند. این محصول نیز مانند جاکابلی پلاستیکی طوسی قطر 59 میلی متری دارد.</p><p>گفتنی است ارتفاع این یراق که داخل حفره دایره­‌ای شکل قرار می­‌گیرد 13 میلی­متر است. قطر این کالا که از سطح میز دید دارد 70 میلی متر است که کاملاً مماس با میز می­‌شود و نمای زیبایی به آن می­‌دهد.</p><p>این محصول به خاطر جنس فلزی  که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است. این جاکابلی ساخت شرکت ملونی چین است و همراه با ضمانت 6 ماهه در بازار موجود است.</p>
  • جا کابلی ملونی مدل فلزی  زیتونی P1017-60

جا کابلی ملونی مدل فلزی زیتونی P1017-60

یکی از یراق آلاتی که با ظاهر زیبا و رنگ جذاب در دسترس نصابان کانتر آشپزخانه و طراحان میزهای اداری قرار دارد، جاکابلی ملونی مدل فلزی زیتونی است.

سایزبندی کالا: 13*59 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
142,900 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
ملونی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

جاکابلی ملونی فلزی با رنگ زیتونی، مناسب فضایی است که تم حاکم بر آن به رنگ زیتونی باشد. این محصول که یک یراق صفحه کابینت است، با ایجاد محل مناسبی برای رد شدن سیم ها و کابل هایی که روی میز یا کانتر آشپزخانه رها شده اند ظاهر آراسته و مرتبی به میز می­‌دهد.

مشخصات و نحوه نصب جاکابلی فلزی زیتونی

انواع مختلف و متنوعی از جاکابلی ها در رنگ، جنس و ابعاد مختلف به بازار آمده است که برای هر فضایی می­‌توان از جاکابلی مخصوص استفاده کرد. مثلاً  جاکابلی میز اداری ملونی مدل 80 که مخصوص فضاهای ادارای طراحی و ساخته شده است.

جاکابلی فلزی زیتونی یک یراق صفحه کابینت است که به خاطر جنس مقاوم و ظاهر زیبا در میان طراحان طرفدار زیادی دارد. این اکسسوری علاوه بر این که محلی برای رد کردن سیم های رها شده بر روی میز است، با رنگ و ظاهر جذابی که دارد به میز کار یا کانتر آشپزخانه جلوه مرتب و زیباتری می­‌دهد. این محصول  برای نصب نیاز به هیچ یراق اضافه ای چون پیچ، چسب و ... ندارد و استفاده از آن به دوام بیشتر صفحه کمک می­‌کند.

خوب است بدانید جاکابلی فلزی ملونی زیتونی، از سه قسمت تشکیل شده است:

- قسمت اول که نقش پایه­­ را داشته و داخل صفحه کابینت ثابت می­‌شود.

- بخش دیگر درپوشی است که چرخشی بوده و با چرخاندن از پایه جدا می‌­شود.

-بخش سوم در واقع جدا کننده است که روی درپوش تعبیه شده و محل عبور سیم ها است. جنس این قسمت از پلاستیک منعطف و بقیه بخش ها از جنس فلز مرغوب است.

 برای جا دادن این یراق روی صفحه میز باید با استفاده از مته مخصوص سوراخی به قطر 6 سانتی متر ایجاد کرد، سپس پایه جاکابلی را با کمی فشار درون این فضا جا انداخت.

ابعاد جاکابلی ملونی و کانتر محل نصب آن

جاکابلی ملونی فلزی زیتونی یکی از یراق آلات کابینت و کمد است که به صورت توکار، روی میز کار یا سطح کابینت و کانتر آشپزخانه نصب می­‌شود تا سیم ها را به پریز برق برساند. این محصول نیز مانند جاکابلی پلاستیکی طوسی قطر 59 میلی متری دارد.

گفتنی است ارتفاع این یراق که داخل حفره دایره­‌ای شکل قرار می­‌گیرد 13 میلی­متر است. قطر این کالا که از سطح میز دید دارد 70 میلی متر است که کاملاً مماس با میز می­‌شود و نمای زیبایی به آن می­‌دهد.

این محصول به خاطر جنس فلزی  که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است. این جاکابلی ساخت شرکت ملونی چین است و همراه با ضمانت 6 ماهه در بازار موجود است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا کابلی ملونی مدل فلزی زیتونی P1017-60
شرکت سازنده ملونی
ساخت چین
نوع کالا توکار
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 70 میلیمتر
رنگ زیتونی
جنس فلزی
نوع کاربرد داخل میز و کانتر
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید جا کابلی ملونی مدل فلزی ساتن  زیتونی  در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه