بست آتاژور MHH مدل S273 ساتن
190000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">بست آتاژور ام اچ اچ به عنوان یک بست فلزی در نگهداری از طبقات شیشه ای و چوبی نقش مهمی را ایفا می‌کند. این محصول که دارای سه شاخه است قادر به تحمل وزن بالایی بوده و به خوبی از عهده نگهداری طبقات تزئینی، بوفه یا ویترین یک فروشگاه بر می‌آید. از این رو محصولی است که توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری در انواع مختلف و با طرح هایی گوناگون به بازار عرضه می‌شود. در این میان شرکت ام اچ اچ به عنوان یکی از تولیدکنندگان خارجی، این محصول را با ساختاری متنوع به تولید می‌رساند.</p><p style="text-align: justify;"> این کالای چینی که از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است، رنگی از ساتن دارد و محصولی مدرن در دسته یراق آلات کمد و کابینت به شمار می‌آید. بست آتاژور MHH مدل S273 در سه رنگ ساتن، <a href="https://familakala.com/%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D8%AA%D8%A7%DA%98%D9%88%D8%B1-MHH-%D9%85%D8%AF%D9%84-S273-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.html" rel="nofollow" target="_blank">بست آتاژور MHH مدل S273 کروم</a> و <a href="https://familakala.com/%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D8%AA%D8%A7%DA%98%D9%88%D8%B1-MHH-%D9%85%D8%AF%D9%84-S273-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html" rel="nofollow" target="_blank">بست آتاژور MHH مدل S273 کافه ای</a> به فروش می‌رسد و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این محصول به همراه ضمانت نامه 6 ماهه به فروش می‌رسد.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>ویژگی های ظاهری و ابعاد بست آتاژور ام اچ اچ</strong></h2><p style="text-align: justify;"> همانطور که گفتیم بست آتاژور ام اچ اچ ساختاری سه شاخه دارد. از این سه شاخه، دو شاخه در زیر ضخامت شیشه یا چوب قرار گرفته و یک شاخه روی آنها سوار می‌شود. دو شاخه زیرین که در فاصله 10.5 سانتی متری از هم واقع شده اند، فضای نسبتاً مناسبی از زیر طبقه را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. این ویژگی منجر به استحکام بیشتر شلف یا طبقه شده و تحمل میزان وزن قرار گرفته بر روی آن را افزایش می‌دهد. شاخه سوم که در روی ضخامت قرار می‌گیرد نیز در فاصله 16 میلی متری از دو شاخه زیرین قرار دارد. این فاصله در حقیقت همان دهانه فکی محصول را می‌سازد که شیشه یا چوب در میانه آن قرار می‌گیرد. همچنین گفتنی است این ساختار که ارتفاع کلی آن برابر با 78 میلی متر است در نهایت به پایه ای با ضخامت 2.5 سانتی متر ختم می‌شود.</p><p style="text-align: justify;"> برای نصب این محصول که از وجه رو به رو ساختاری صلیبی شکل دارد، تنها کافی است دو قسمت مجزای محصول را با استفاده از پیچ های قرار گرفته در پک بست به هم متصل نمایید و پس از اتصال بست آتاژور ام اچ اچ به دیوار یا دیواره داخلی کمد یا ویترین و قرار دادن شلف شیشه ای یا چوبی در دهانه تعبیه شده آن، انتهای بست را با استفاده از یک پیچ محکم کنید.</p><p style="text-align: justify;"><strong style="color: inherit; font-family: inherit; font-size: 24px;">سایر مشخصات بست آتاژور ام اچ اچ مدل S273</strong></p><p style="text-align: justify;"> یکی از ویژگی های بست آتاژور ام اچ اچ مدل S273 دهانه قابل رگلاژ آن است که ابعادی متغییر دارد. به عبارت دیگر دهانه فکی این محصول تا 25 میلی متر باز می‌شود که این ویژگی سبب می‌گردد تا بست آتاژور MHH برای طبقاتی با ضخامت های مختلف قابل استفاده باشد. در نهایت گفتنی است این محصول چینی با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه به فروش می‌رسد. </p>
  • بست آتاژور MHH مدل S273  ساتن
سایزبندی کالا: 105*78 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

بست آتاژور ام اچ اچ به عنوان یک بست فلزی در نگهداری از طبقات شیشه ای و چوبی نقش مهمی را ایفا می‌کند. این محصول که دارای سه شاخه است قادر به تحمل وزن بالایی بوده و به خوبی از عهده نگهداری طبقات تزئینی، بوفه یا ویترین یک فروشگاه بر می‌آید. از این رو محصولی است که توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری در انواع مختلف و با طرح هایی گوناگون به بازار عرضه می‌شود. در این میان شرکت ام اچ اچ به عنوان یکی از تولیدکنندگان خارجی، این محصول را با ساختاری متنوع به تولید می‌رساند.

این کالای چینی که از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است، رنگی از ساتن دارد و محصولی مدرن در دسته یراق آلات کمد و کابینت به شمار می‌آید. بست آتاژور MHH مدل S273 در سه رنگ ساتن، بست آتاژور MHH مدل S273 کروم و بست آتاژور MHH مدل S273 کافه ای به فروش می‌رسد و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این محصول به همراه ضمانت نامه 6 ماهه به فروش می‌رسد.

ویژگی های ظاهری و ابعاد بست آتاژور ام اچ اچ

همانطور که گفتیم بست آتاژور ام اچ اچ ساختاری سه شاخه دارد. از این سه شاخه، دو شاخه در زیر ضخامت شیشه یا چوب قرار گرفته و یک شاخه روی آنها سوار می‌شود. دو شاخه زیرین که در فاصله 10.5 سانتی متری از هم واقع شده اند، فضای نسبتاً مناسبی از زیر طبقه را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. این ویژگی منجر به استحکام بیشتر شلف یا طبقه شده و تحمل میزان وزن قرار گرفته بر روی آن را افزایش می‌دهد. شاخه سوم که در روی ضخامت قرار می‌گیرد نیز در فاصله 16 میلی متری از دو شاخه زیرین قرار دارد. این فاصله در حقیقت همان دهانه فکی محصول را می‌سازد که شیشه یا چوب در میانه آن قرار می‌گیرد. همچنین گفتنی است این ساختار که ارتفاع کلی آن برابر با 78 میلی متر است در نهایت به پایه ای با ضخامت 2.5 سانتی متر ختم می‌شود.

برای نصب این محصول که از وجه رو به رو ساختاری صلیبی شکل دارد، تنها کافی است دو قسمت مجزای محصول را با استفاده از پیچ های قرار گرفته در پک بست به هم متصل نمایید و پس از اتصال بست آتاژور ام اچ اچ به دیوار یا دیواره داخلی کمد یا ویترین و قرار دادن شلف شیشه ای یا چوبی در دهانه تعبیه شده آن، انتهای بست را با استفاده از یک پیچ محکم کنید.

سایر مشخصات بست آتاژور ام اچ اچ مدل S273

یکی از ویژگی های بست آتاژور ام اچ اچ مدل S273 دهانه قابل رگلاژ آن است که ابعادی متغییر دارد. به عبارت دیگر دهانه فکی این محصول تا 25 میلی متر باز می‌شود که این ویژگی سبب می‌گردد تا بست آتاژور MHH برای طبقاتی با ضخامت های مختلف قابل استفاده باشد. در نهایت گفتنی است این محصول چینی با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا بست آتاژور MHH مدل S273 ساتن
شرکت سازنده MHH
ساخت چین
نوع کالا بست آتاژور
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد عرض 105 میلیمتر ارتفاع 78 میلیمتر
رنگ ساتن
جنس زاماک
نوع کاربرد نگهدارنده چوب و شیشه
سایر مشخصات اندازه دهانه فکی 25 میلیمتر

مزایا و معایب:

  • ساخت کشور چین
  • دارای 6 ماه ضمانت
  • دهانه فکی قابل رگلاژ


سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه