اجاق گاز داتیس استیل مدل DS-514
105994350 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز داتیس مدل DS_514 </h4><p>اجاق گاز کالای پر مصرف آشپزخانه است و به همین دلیل به صورت مرتب و دائمی نیاز به نظافت دارد. خرید یک اجاق تولید شده از مواد اولیه با کیفیت باعث حفظ زیبایی ظاهری محصول می شود. اجاق گاز مدل DS_514 به دلیل استفاده از استیل مرغوب و ضد زنگ در صفحه ی آن قابلیت پاک کردن با انواع مواد شوینده موجود در بازار را فراهم کرده و می تواند کالایی مناسب در آشپزخانه هر کدبانوی ایرانی باشد. این مدل با سایز 51*90 سانتی متر تولید و عرضه می شود و به صورت توکار بر روی کابینت قرار میگیرد. همانگونه که اشاره شد جنس صفحه ی این اجاق از استیل و به صورت خش دار بوده که به سهولت قابل نظافت است. پنج شعله این اجاق دارای مشعل های متفاوتی با سایزهای شعله پلوپز (1عدد)، شعله بزرگ (1عدد)، شعله متوسط (2عدد) و شعله کوچک (1عدد) است. مکان تعبیه شعله پلوپز نیز در این مدل وسط صفحه است. وجود شیر ترموکوپل دار فوق سریع (Top Time) به همراه بوبین باعث افزایش ایمنی می شود زیرا به هنگام خاموش شدن شعله (مانند سر رفتن غذا) گاز را به سرعت قطع میکند. سر شعله ها از جنس آلومینیوم و آهن لعابی بوده و ولوم های کالا نیز فلزی هستند همچنین به دلیل طراحی مناسب این اجاق، هیچ گونه حرارتی به ولوم ها انتقال نمی یابد. شبکه یا گریل این اجاق گاز از جنس چدن لعابکاری و مقاوم در برابر حرارت است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به فندک الکتریکی و سطح انرژی A (مصرف پایین گاز)  اشاره کرد. علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این اجاق گاز دارای قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.</p>
  • اجاق گاز داتیس استیل مدل DS-514
سایزبندی کالا: 51×cm90
شرایط گارانتی: 24 ماه گارانتی
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
111,573,000 تومان
105,994,350 تومان
شرکت سازنده
داتیس
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز داتیس مدل DS_514

اجاق گاز کالای پر مصرف آشپزخانه است و به همین دلیل به صورت مرتب و دائمی نیاز به نظافت دارد. خرید یک اجاق تولید شده از مواد اولیه با کیفیت باعث حفظ زیبایی ظاهری محصول می شود. اجاق گاز مدل DS_514 به دلیل استفاده از استیل مرغوب و ضد زنگ در صفحه ی آن قابلیت پاک کردن با انواع مواد شوینده موجود در بازار را فراهم کرده و می تواند کالایی مناسب در آشپزخانه هر کدبانوی ایرانی باشد. این مدل با سایز 51*90 سانتی متر تولید و عرضه می شود و به صورت توکار بر روی کابینت قرار میگیرد. همانگونه که اشاره شد جنس صفحه ی این اجاق از استیل و به صورت خش دار بوده که به سهولت قابل نظافت است. پنج شعله این اجاق دارای مشعل های متفاوتی با سایزهای شعله پلوپز (1عدد)، شعله بزرگ (1عدد)، شعله متوسط (2عدد) و شعله کوچک (1عدد) است. مکان تعبیه شعله پلوپز نیز در این مدل وسط صفحه است. وجود شیر ترموکوپل دار فوق سریع (Top Time) به همراه بوبین باعث افزایش ایمنی می شود زیرا به هنگام خاموش شدن شعله (مانند سر رفتن غذا) گاز را به سرعت قطع میکند. سر شعله ها از جنس آلومینیوم و آهن لعابی بوده و ولوم های کالا نیز فلزی هستند همچنین به دلیل طراحی مناسب این اجاق، هیچ گونه حرارتی به ولوم ها انتقال نمی یابد. شبکه یا گریل این اجاق گاز از جنس چدن لعابکاری و مقاوم در برابر حرارت است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به فندک الکتریکی و سطح انرژی A (مصرف پایین گاز)  اشاره کرد. علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این اجاق گاز دارای قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا DS-514
شرکت سازنده داتیس
ساخت داتیس
نوع کالا توکار
نقاط قوت صفحه ضد زنگ استیل
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه گارانتی
سایر اطلاعات شیشه و دسته کنترل های مقاوم به حرارت
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*90 cm
ابعاد الگوی برش دارد
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز وسط
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ دو شعله متوسط یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ترکیه ای
نوع ترموکوپل اسپانیایی
نوع ولوم ها اسپانیایی
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها مجهز به شیر ترموکوپل سریع و صفحه ضد خش و مبدل (شعله سرد کن)
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای ولوم اضافه یک چدن آرام پز یک چدن قهوه جوش سیم برق و بست نگهدارنده

مزایا و معایب:

  • ضد خش 
  • نظافت آسان
  • شیر ترموکوپل فوق سریع
  • مجهز به فندک الکتریکی
  • صفحه ضد زنگ استیل به صورت خش دار
  • طراحی به گونه ای است که هیچ گونه حرارتی به ولوم ها وارد نمی شود

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه