اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0049
5819900 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0049 </h4><p style="text-align: justify;">اولویت شما در خرید اجاق گاز چیست؟ اگر زیاد از فر استفاده نمی کنید بهتر است اولویت را به خرید اجاق گاز صفحه ای و توکار بدهید. شرکت بیمکث در این راستا اجاق گاز مدل MG0049 را که از انواع اجاق های پنج شعله به حساب می آید به مشتریان عرضه کرده است. شعله ی پلوپز در وسط صفحه ی اجاق قرار گرفته و یک شعله ی بزرگ، دوشعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک اطراف آن قرار دارند. از مشخصات ظاهری دیگر این اجاق می توان به ابعاد گاز اشاره کرد. طول اجاق گاز&nbsp; 89 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر است. برای نصب اجاق گاز توکار، باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 85/5 سانتی متر و عرض 48/5 سانتی متر از صفحه ی کابینت بریده شود. به این ترتیب از کابینت های زیر اجاق می توانید به راحتی استفاده کنید. جنس صفحه ی اجاق از استنلس استیل است. در ترکیبات فلزی این نوع استیل حدود 10% فلز کروم به کار رفته است. با ایجاد خراش بر روی صفحه ی اجاق، کروم با اکسیژن واکنش داده و شروع به ترمیم خراش می کند. به این خاصیت، خود ترمیمی گفته می شود که به اجاق مقاومت فوق العاده ای در برابر زنگ زدگی و خوردگی می دهد. جنس شبکه های نگهدارنده از چدن است. چدن علاوه بر زیبایی نمای ظاهری اجاق، به راحتی تمیز می شود. همچنین در مقابل حرارت تغییر شکل نمی دهد. سیستم ایمنی بالا و ترموکوپل ایتالیایی از مزیت های دیگری است که به اجاق گاز مدل MG0049 اختصاص یافته است. ترموکوپل قطعه ای کوچک در کنار سر شعله ها بوده جریان گاز را قطع و وصل می کند. به این ترتیب با وزش باد یا سر رفتن غذا و خاموش شدن شعله ها، ترموکوپل سریعا جریان گاز را قطع می کند و خطرات نشتی و گاز گرفتگی را در این اجاق به صفر رسانده است. از قطعه های اصلی سازنده ی اجاق، شیر و سرشعله را می توان نام برد. شیر اجاق میزان گاز ورودی به شعله ها را تنظیم کرده و سرشعله حداکثر استفاده از گاز ورودی را خواهد داشت. شیر این اجاق ساخته ی شرکت اسپانیایی Copreci و سر شعله ی آن توسط شرکت ایتالیایی Defendi تولید شده است. نوع گاز ورودی اجاق قابلیت تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری مایع را دارد. شرکت بیمکث همراه با بسته بندی شرکتی اجاق، دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز نیز ارسال می کند. برای روشن کردن شعله ها دیگر نیازی به کبریت یا فندک های دستی نخواهید داشت. زیرا اجاق به فندک الکتریکی ایتالیایی مجهز شده که با فشردن ولوم به داخل جرقه می زند. ترموکوپل با وصل کردن جریان گاز سبب روشن شدن شعله ها می شود. </p><p style="text-align: justify;">کیفیت بالای محصولات پیشین شرکت بیمکث (Bimax) سبب خوشنامی این شرکت در عرصه های مختلف شده است. به طوریکه در سه سال توانسته به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب شود. گارانتی به مدت 12 ماه، خدمات پس از فروش و نصب، الگو و دفترچه نصب از جمله خدماتی هستند که با خرید اجاق گاز های توکار بیمکث می توانید از آن ها بهره مند شوید.</p>
  • اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0049
سایزبندی کالا: 51*89 cm
شرایط گارانتی: 12 ماه گارانتی گاز
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0049

اولویت شما در خرید اجاق گاز چیست؟ اگر زیاد از فر استفاده نمی کنید بهتر است اولویت را به خرید اجاق گاز صفحه ای و توکار بدهید. شرکت بیمکث در این راستا اجاق گاز مدل MG0049 را که از انواع اجاق های پنج شعله به حساب می آید به مشتریان عرضه کرده است. شعله ی پلوپز در وسط صفحه ی اجاق قرار گرفته و یک شعله ی بزرگ، دوشعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک اطراف آن قرار دارند. از مشخصات ظاهری دیگر این اجاق می توان به ابعاد گاز اشاره کرد. طول اجاق گاز  89 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر است. برای نصب اجاق گاز توکار، باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 85/5 سانتی متر و عرض 48/5 سانتی متر از صفحه ی کابینت بریده شود. به این ترتیب از کابینت های زیر اجاق می توانید به راحتی استفاده کنید. جنس صفحه ی اجاق از استنلس استیل است. در ترکیبات فلزی این نوع استیل حدود 10% فلز کروم به کار رفته است. با ایجاد خراش بر روی صفحه ی اجاق، کروم با اکسیژن واکنش داده و شروع به ترمیم خراش می کند. به این خاصیت، خود ترمیمی گفته می شود که به اجاق مقاومت فوق العاده ای در برابر زنگ زدگی و خوردگی می دهد. جنس شبکه های نگهدارنده از چدن است. چدن علاوه بر زیبایی نمای ظاهری اجاق، به راحتی تمیز می شود. همچنین در مقابل حرارت تغییر شکل نمی دهد. سیستم ایمنی بالا و ترموکوپل ایتالیایی از مزیت های دیگری است که به اجاق گاز مدل MG0049 اختصاص یافته است. ترموکوپل قطعه ای کوچک در کنار سر شعله ها بوده جریان گاز را قطع و وصل می کند. به این ترتیب با وزش باد یا سر رفتن غذا و خاموش شدن شعله ها، ترموکوپل سریعا جریان گاز را قطع می کند و خطرات نشتی و گاز گرفتگی را در این اجاق به صفر رسانده است. از قطعه های اصلی سازنده ی اجاق، شیر و سرشعله را می توان نام برد. شیر اجاق میزان گاز ورودی به شعله ها را تنظیم کرده و سرشعله حداکثر استفاده از گاز ورودی را خواهد داشت. شیر این اجاق ساخته ی شرکت اسپانیایی Copreci و سر شعله ی آن توسط شرکت ایتالیایی Defendi تولید شده است. نوع گاز ورودی اجاق قابلیت تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری مایع را دارد. شرکت بیمکث همراه با بسته بندی شرکتی اجاق، دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز نیز ارسال می کند. برای روشن کردن شعله ها دیگر نیازی به کبریت یا فندک های دستی نخواهید داشت. زیرا اجاق به فندک الکتریکی ایتالیایی مجهز شده که با فشردن ولوم به داخل جرقه می زند. ترموکوپل با وصل کردن جریان گاز سبب روشن شدن شعله ها می شود.

کیفیت بالای محصولات پیشین شرکت بیمکث (Bimax) سبب خوشنامی این شرکت در عرصه های مختلف شده است. به طوریکه در سه سال توانسته به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب شود. گارانتی به مدت 12 ماه، خدمات پس از فروش و نصب، الگو و دفترچه نصب از جمله خدماتی هستند که با خرید اجاق گاز های توکار بیمکث می توانید از آن ها بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا MG0049
شرکت سازنده بیمکث
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز وسط
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 12 ماه گارانتی گاز
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*89 cm
ابعاد الگوی برش 85/5*48/5 cm
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز وسط
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ یک شعله کوچک دو شعله متوسط
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها ایتالیایی
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها شیر و سر شعله های ساخت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در قسمت پایین این متن تصویری را مشاهده می کنید که ابعاد اجاق گاز را در دنیای واقعی نشان می دهد. این اندازه ها بر حسب واحد سانتی متر محاسبه شده اند. همچنین جهت راهنمایی و سهولت کار، الگوی برش صفحه کابینت  به صورت نقطه چین در تصویر نمایش داده شده است.

سایزبندی اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0049

مزایا و معایب:

  • مجهز به فندک الکتریکی
  • دارای سیستم ترموکوپل سریع
  • دارای شبکه نگهدرانده چدنی
  • شیر و سر شعله ها ساحت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه