اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0045
5819900 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0045 </h4><p style="text-align: justify;">اجاق گاز «بیمکث» مدل MG0045 از محصولات با کیفیت ساخت این شرکت بوده که از دسته اجاق گاز های صفحه ای و توکار به شمار می رود. امروزه شاهد تمایل عموم برای خرید اجاق های صفحه ای نسبت به اجاق های مبله هستیم. سهولت نصب، اشغال فضای کمی از آشپزخانه، امکان استفاده از کابینت های زیر اجاق، تنوع بالا و هزینه ی مناسب اجاق های صفحه ای نمونه ای از برتری آن ها نسبت به اجاق های مبله به شمار می روند. توجه به مجهز بودن اجاق گاز مورد نظر به سیستم ایمنی و ترموکوپل اهمیت زیادی دارد. شرکت بیمکث این سیستم را در تمامی اجاق های صفحه ای خود به کار برده که اجاق گاز مدل MG0045 نیز از این سیستم مستثنی نیست. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که جریان گاز ورودی به آن ها را قطع و وصل می کند. در صورت وقوع مواردی مانند سررفتن غذا و ریختن آن بر روی شعله، ترموکوپل ایتالیایی به کار رفته در این محصول سریعا جریان گاز درون شعله ها را قطع می کند. به این ترتیب احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی و خفه گی را به صفر می رساند. جنس صفحه ی اجاق از استنلس استیل است. این نوع استیل به اجاق خاصیت خود ترمیمی می دهد. طبقه این خاصیت با ایجاد خراش بر روی صفحه ی اجاق، فلز کروم موجود در ترکیبات فلزی صفحه با اکسیژن واکنش داده و باعث ترمیم خراش می شود. به این ترتیب اجاق گاز مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی پیدا می کند. جنس شبکه های نگهدارنده از چدن است. چدن علاوه بر زیبایی، به راحتی تمیز می شود و در مقابل حرارت تغییری پیدا نمی کند. طول اجاق گاز مدل MG0045، 45 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر است. برای برش صفحه کابینت و نصب اجاق، باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 82 سانتی متر و عرض 48/5 سانتی متر بریده شود. نوع گاز مصرفی این اجاق در دو حالت تنظیم می شود: 1-گاز شهری 2-گاز سیلندری مایع. برای اتصال منبع گاز به اجاق، دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز همراه با بسته بندی اجاق ارسال می شوند. از قطعه های اصلی سازنده ی اجاق، شیر و سرشعله را می توان نام برد. شیر اجاق میزان گاز ورودی به شعله ها را تنظیم کرده و احتمال نشتی گاز را به صفر می رساند. سرشعله نیز حداکثر استفاده از گاز ورودی را خواهد کرد. شیر این اجاق ساخته ی شرکت اسپانیایی Copreci و سر شعله ی آن توسط شرکت ایتالیایی Defendi تولید شده است.</p><p style="text-align: justify;">شرکت بیمکث (Bimax) با خدمات پس از فروش گسترده برای تمامی محصولات، اطمینان خاطر بالایی برای مشتریان نسبت به انتخاب خود فراهم کرده است. با خرید اجاق گاز استیل مدل MG0045 از گارانتی به مدت 12 ماه، خدمات نصب و پس از فروش و الگو و دفترچه نصب بهره مند شوید.</p>
  • اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0045
سایزبندی کالا: 51*89 cm
شرایط گارانتی: 12 ماه گارانتی گاز
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0045

اجاق گاز «بیمکث» مدل MG0045 از محصولات با کیفیت ساخت این شرکت بوده که از دسته اجاق گاز های صفحه ای و توکار به شمار می رود. امروزه شاهد تمایل عموم برای خرید اجاق های صفحه ای نسبت به اجاق های مبله هستیم. سهولت نصب، اشغال فضای کمی از آشپزخانه، امکان استفاده از کابینت های زیر اجاق، تنوع بالا و هزینه ی مناسب اجاق های صفحه ای نمونه ای از برتری آن ها نسبت به اجاق های مبله به شمار می روند. توجه به مجهز بودن اجاق گاز مورد نظر به سیستم ایمنی و ترموکوپل اهمیت زیادی دارد. شرکت بیمکث این سیستم را در تمامی اجاق های صفحه ای خود به کار برده که اجاق گاز مدل MG0045 نیز از این سیستم مستثنی نیست. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که جریان گاز ورودی به آن ها را قطع و وصل می کند. در صورت وقوع مواردی مانند سررفتن غذا و ریختن آن بر روی شعله، ترموکوپل ایتالیایی به کار رفته در این محصول سریعا جریان گاز درون شعله ها را قطع می کند. به این ترتیب احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی و خفه گی را به صفر می رساند. جنس صفحه ی اجاق از استنلس استیل است. این نوع استیل به اجاق خاصیت خود ترمیمی می دهد. طبقه این خاصیت با ایجاد خراش بر روی صفحه ی اجاق، فلز کروم موجود در ترکیبات فلزی صفحه با اکسیژن واکنش داده و باعث ترمیم خراش می شود. به این ترتیب اجاق گاز مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی پیدا می کند. جنس شبکه های نگهدارنده از چدن است. چدن علاوه بر زیبایی، به راحتی تمیز می شود و در مقابل حرارت تغییری پیدا نمی کند. طول اجاق گاز مدل MG0045، 45 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر است. برای برش صفحه کابینت و نصب اجاق، باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 82 سانتی متر و عرض 48/5 سانتی متر بریده شود. نوع گاز مصرفی این اجاق در دو حالت تنظیم می شود: 1-گاز شهری 2-گاز سیلندری مایع. برای اتصال منبع گاز به اجاق، دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز همراه با بسته بندی اجاق ارسال می شوند. از قطعه های اصلی سازنده ی اجاق، شیر و سرشعله را می توان نام برد. شیر اجاق میزان گاز ورودی به شعله ها را تنظیم کرده و احتمال نشتی گاز را به صفر می رساند. سرشعله نیز حداکثر استفاده از گاز ورودی را خواهد کرد. شیر این اجاق ساخته ی شرکت اسپانیایی Copreci و سر شعله ی آن توسط شرکت ایتالیایی Defendi تولید شده است.

شرکت بیمکث (Bimax) با خدمات پس از فروش گسترده برای تمامی محصولات، اطمینان خاطر بالایی برای مشتریان نسبت به انتخاب خود فراهم کرده است. با خرید اجاق گاز استیل مدل MG0045 از گارانتی به مدت 12 ماه، خدمات نصب و پس از فروش و الگو و دفترچه نصب بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا MG0045
شرکت سازنده بیمکث
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز وسط
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 12 ماه گارانتی گاز
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*89 cm
ابعاد الگوی برش 82*48/5 cm
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز وسط
سایر مشخصات پلوپزدو شعله کوچک دو شعله متوسط
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها ایتالیایی
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها شیر و سر شعله های ساخت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در قسمت پایین این متن تصویری را مشاهده می کنید که ابعاد اجاق گاز را در دنیای واقعی نشان می دهد. این اندازه ها بر حسب واحد سانتی متر محاسبه شده اند. همچنین جهت راهنمایی و سهولت کار، الگوی برش صفحه کابینت  به صورت نقطه چین در تصویر نمایش داده شده است.

سایزبندی اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0045

مزایا و معایب:

  • مجهز به فندک الکتریکی
  • دارای سیستم ترموکوپل سریع
  • دارای شبکه نگهدرانده چدنی
  • شیر و سر شعله ها ساحت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه