اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل G 94 مشکی
4346300 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل G 94 مشکی&nbsp;&nbsp; </h4><p style="text-align: justify;">زمان انتخاب اجاق گازی صفحه ای برای آشپزخانه ی خود باید به عوامل زیادی توجه داشته باشید. ابعاد اجاق گاز و تناسب آن با کانتر و هود آشپرخانه، جنس بدنه، تعداد شعله ها و قیمت اولین شرایط خرید اجاق گاز خواهند بود. اجاق گاز شیشه ای اخوان مدل G 94 با طراحی بسیار زیبا و انحنا در گوشه های آن، از انواع اجاق گاز های چهار شعله محسوب می شود. یک شعله ی بزرگ، دو شعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک بر روی اجاق نصب شده اند که به ترتیب توانی حرارتی معادل 3 کیلووات، 1/75 کیلووات و 1 کیلووات دارند. جنس صفحه ی اجاق از شیشه ی سکوریت شده و مقاوم در برابر حرارت است. از مزیت اجاق گاز های شیشه ای تنظیف راحت آن ها و حفظ نمای ظاهری آن تا مدت های طولانی می باشد. بر روی هر شعله شبکه ای نگهدارنده و از جنس چدن قرار دارد. این شبکه ها که با نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، حرارت را به صورت ملایم و یکنواخت در کف قابلمه ها پخش خواهند کرد. از نظر بررسی ابعاد اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G 94 می توان گفت که طولی 86 سانتی متری و عرضی 50 سانتی متری دارد. به این ترتیب روی صفحه ی کانتر یا میزی با عرض حداقل 55 سانتی متر نصب می شود. برای اطلاع از نحوه ی نصب اجاق گاز به صورت توکار می توانید از دفترچه و الگوی نصبی که همراه بسته بندی شرکتی محصول ارسال می شود استفاده کنید. چهار ولوم با کالیت های مقاوم به حرارت بر روی صفحه ی اجاق قرار دارند. هر ولوم مخصوص یک شعله بوده و به آشپز امکان تنظیم میزان گاز خروجی از شعله ها و دمای آن ها را می دهد. با فشردن ولوم ها، فندک الکتریکی جرقه زده و شعله را روشن خواهد کرد. سیستم ایمنی اجاق گاز از طریق قطعه ای به نام ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل در مواقع اضطراری مانند سر رفتن غذا و هنگام وزش باد، با خاموش شدن شعله سریعا جریان گاز خروجی از سرشعله ها را قطع می کند. به این ترتیب احتمال خفه گی و نشتی گاز را به صفر رسانده است. لازم به ذکر است که کلیه قطعات به کار رفته در اجاق گاز شیشه ای G 94 کاملا مرغوب و ساخت ایتالیا هستند.</p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان همواره در تولید تجهیزات آشپزخانه با تکیه بر علم و تخصص داخلی، دست به ابتکار در ساخت لوازمی برای رفع نیاز های خانواده ی ایرانی زده است. <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#8" rel="nofollow" target="_blank">سینک ظرفشویی</a></span>، <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#5" rel="nofollow" target="_blank">اجاق گاز صفحه ای</a></span> و انواع <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF/%D8%B2%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA%DB%8C" rel="nofollow" target="_blank">هود زیر کابینتی</a></span>، شومینه ای و .. نمونه ای محصولات موجود در نمایندگی های اخوان می باشند. با خرید اجاق گاز شیشه ای مدل G 94 از 18 ماه گارانتی، خدمات نصب و پس از فروش بهره مند خواهید شد. همچنین بست نگهدارنده ی شلنگ گاز و سیم برق همراه بسته بندی شرکتی محصول ارسال می شود.</p>
  • اجاق گاز اخوان شیشه ای  مدل G 94 مشکی
سایزبندی کالا: 50×86 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ايران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل G 94 مشکی  

زمان انتخاب اجاق گازی صفحه ای برای آشپزخانه ی خود باید به عوامل زیادی توجه داشته باشید. ابعاد اجاق گاز و تناسب آن با کانتر و هود آشپرخانه، جنس بدنه، تعداد شعله ها و قیمت اولین شرایط خرید اجاق گاز خواهند بود. اجاق گاز شیشه ای اخوان مدل G 94 با طراحی بسیار زیبا و انحنا در گوشه های آن، از انواع اجاق گاز های چهار شعله محسوب می شود. یک شعله ی بزرگ، دو شعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک بر روی اجاق نصب شده اند که به ترتیب توانی حرارتی معادل 3 کیلووات، 1/75 کیلووات و 1 کیلووات دارند. جنس صفحه ی اجاق از شیشه ی سکوریت شده و مقاوم در برابر حرارت است. از مزیت اجاق گاز های شیشه ای تنظیف راحت آن ها و حفظ نمای ظاهری آن تا مدت های طولانی می باشد. بر روی هر شعله شبکه ای نگهدارنده و از جنس چدن قرار دارد. این شبکه ها که با نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، حرارت را به صورت ملایم و یکنواخت در کف قابلمه ها پخش خواهند کرد. از نظر بررسی ابعاد اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G 94 می توان گفت که طولی 86 سانتی متری و عرضی 50 سانتی متری دارد. به این ترتیب روی صفحه ی کانتر یا میزی با عرض حداقل 55 سانتی متر نصب می شود. برای اطلاع از نحوه ی نصب اجاق گاز به صورت توکار می توانید از دفترچه و الگوی نصبی که همراه بسته بندی شرکتی محصول ارسال می شود استفاده کنید. چهار ولوم با کالیت های مقاوم به حرارت بر روی صفحه ی اجاق قرار دارند. هر ولوم مخصوص یک شعله بوده و به آشپز امکان تنظیم میزان گاز خروجی از شعله ها و دمای آن ها را می دهد. با فشردن ولوم ها، فندک الکتریکی جرقه زده و شعله را روشن خواهد کرد. سیستم ایمنی اجاق گاز از طریق قطعه ای به نام ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل در مواقع اضطراری مانند سر رفتن غذا و هنگام وزش باد، با خاموش شدن شعله سریعا جریان گاز خروجی از سرشعله ها را قطع می کند. به این ترتیب احتمال خفه گی و نشتی گاز را به صفر رسانده است. لازم به ذکر است که کلیه قطعات به کار رفته در اجاق گاز شیشه ای G 94 کاملا مرغوب و ساخت ایتالیا هستند.

شرکت اخوان همواره در تولید تجهیزات آشپزخانه با تکیه بر علم و تخصص داخلی، دست به ابتکار در ساخت لوازمی برای رفع نیاز های خانواده ی ایرانی زده است. سینک ظرفشویی، اجاق گاز صفحه ای و انواع هود زیر کابینتی، شومینه ای و .. نمونه ای محصولات موجود در نمایندگی های اخوان می باشند. با خرید اجاق گاز شیشه ای مدل G 94 از 18 ماه گارانتی، خدمات نصب و پس از فروش بهره مند خواهید شد. همچنین بست نگهدارنده ی شلنگ گاز و سیم برق همراه بسته بندی شرکتی محصول ارسال می شود.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا G 94
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت شیشه مقاوم به حرارت
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50*86 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز ندارد
سایر مشخصات یک شعله بزرگ دو شعله متوسط یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 4شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت 
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایتالیا
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها : چپ جلو : کوچک 1kw ، راست جلو : متوسط 1/75kw ، چپ عقب :  متوسط 1/75kw ، راست عقب: بزرگ 3kw 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه