اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل G 38 مشکی
3434600 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان شیشه ای&nbsp; مدل G 38 مشکی &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">برای خرید اجاق گاز باید به فاکتور های مهمی توجه کرد. فضای آشپزخانه، تعداد شعله ها، میزان مصرف انرژی کالا و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفتید از مهم ترین نکاتی هستند که باید نسبت به آن ها بهترین انتخاب را کرد. برای آشپزخانه ای کوچک و کم جا بهتر است<a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#5" target="_blank" rel="nofollow"> اجاق گاز صفحه ای</a> و شیشه ای مدل G 38 اخوان را جزو اولویت های خود قرار دهید. این اجاق گاز از چهار شعله ی مجزا در سه سایز مختلف تشکیل شده است. یک شعله ی بزرگ، دوشعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک که به ترتیب با توان حرارتی 3 کیلووات، 1/75 کیلووات و 1 کیلووات، راندمان احتراق اجاق گاز را در محدوده ی استاندارد قرار داده اند. جنس صفحه ی آن از شیشه ی سکوریت شده ی مشکی رنگ است. این شیشه مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته و می تواند تا حد زیادی وزن قابلمه ها را تحمل کند. بر روی هر شعله یک شبکه ی نگهدارنده ی چدنی قرار گرفته است. برخورد حرارت مستقیم شعله ها با چدن تغییری در شکل ظاهری آن نمی دهد. همچنین در ارتفاعی مناسب با شعله ها، حرارت را در کف قابلمه ها به صورت یکنواخت پخش خواهند کرد. از مزیت های شیشه و چدن می توان نظافت آسان و راحتی در پاک کردن لکه و اثرات غذا از روی آن ها را نام برد. طول اجاق گاز شیشه ای G 38، 61 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. در نتیجه باید توجه داشت که عرض کانتر آشپزخانه کمتر 55 سانتی متر نباشد تا بتوان آن را به صورت توکار نصب کرد. مشخصات فنی اجاق گاز نیز شامل فندک الکتریکی، ترموکوپل و ولوم ها است. ولوم های تنظیم کننده G 38 در عرض صفحه ی اجاق گاز و به صورت عمودی قرار گرفته و با کالیت های مقاوم به حرارت با رنگی استیل و براق تهیه شده اند. سیستم ایمنی این محصول از طریق ترموکوپل کنترل می شود. به این صورت که با قطع و وصل کردن جریان گاز در مواقع اضطراری احتمال خطرات ناشی از نشتی گاز را به صفر رسانده است. مثلا هنگام وزش باد یا سر رفتن غذا با خاموش شدن شعله، جریان گاز خروجی از سر شعله را قطع کرده و ایمنی مصرف کننده را تضمین می کند. فندک الکتریکی با کمک ولوم و ترموکوپل باعث روشن شدن سریع شعله می شود. به این صورت که با فشردن ولوم شعله ی دلخواه، فندک جرقه زده و ترموکوپل جریان گاز را وصل می کند. به این ترتیب شعله روشن و آماده ی استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی قطعات به کار رفته در این اجاق گاز ایتالیایی و مرغوب می باشد.</p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان جم برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 است. با خرید اجاق گاز شیشه ای مدل G 38 اخوان از 18 ماه گارانتی و خدمات نصب و پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد. همچنین الگوی نصب، دفترچه نصب، سیم برق و بست ها نگهدارنده ی شلنگ گاز همراه با بسته بندی شرکتی محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.</p>
  • اجاق گاز اخوان شیشه ای  مدل G 38 مشکی
سایزبندی کالا: 50*61 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان شیشه ای  مدل G 38 مشکی  

برای خرید اجاق گاز باید به فاکتور های مهمی توجه کرد. فضای آشپزخانه، تعداد شعله ها، میزان مصرف انرژی کالا و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفتید از مهم ترین نکاتی هستند که باید نسبت به آن ها بهترین انتخاب را کرد. برای آشپزخانه ای کوچک و کم جا بهتر است اجاق گاز صفحه ای و شیشه ای مدل G 38 اخوان را جزو اولویت های خود قرار دهید. این اجاق گاز از چهار شعله ی مجزا در سه سایز مختلف تشکیل شده است. یک شعله ی بزرگ، دوشعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک که به ترتیب با توان حرارتی 3 کیلووات، 1/75 کیلووات و 1 کیلووات، راندمان احتراق اجاق گاز را در محدوده ی استاندارد قرار داده اند. جنس صفحه ی آن از شیشه ی سکوریت شده ی مشکی رنگ است. این شیشه مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته و می تواند تا حد زیادی وزن قابلمه ها را تحمل کند. بر روی هر شعله یک شبکه ی نگهدارنده ی چدنی قرار گرفته است. برخورد حرارت مستقیم شعله ها با چدن تغییری در شکل ظاهری آن نمی دهد. همچنین در ارتفاعی مناسب با شعله ها، حرارت را در کف قابلمه ها به صورت یکنواخت پخش خواهند کرد. از مزیت های شیشه و چدن می توان نظافت آسان و راحتی در پاک کردن لکه و اثرات غذا از روی آن ها را نام برد. طول اجاق گاز شیشه ای G 38، 61 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. در نتیجه باید توجه داشت که عرض کانتر آشپزخانه کمتر 55 سانتی متر نباشد تا بتوان آن را به صورت توکار نصب کرد. مشخصات فنی اجاق گاز نیز شامل فندک الکتریکی، ترموکوپل و ولوم ها است. ولوم های تنظیم کننده G 38 در عرض صفحه ی اجاق گاز و به صورت عمودی قرار گرفته و با کالیت های مقاوم به حرارت با رنگی استیل و براق تهیه شده اند. سیستم ایمنی این محصول از طریق ترموکوپل کنترل می شود. به این صورت که با قطع و وصل کردن جریان گاز در مواقع اضطراری احتمال خطرات ناشی از نشتی گاز را به صفر رسانده است. مثلا هنگام وزش باد یا سر رفتن غذا با خاموش شدن شعله، جریان گاز خروجی از سر شعله را قطع کرده و ایمنی مصرف کننده را تضمین می کند. فندک الکتریکی با کمک ولوم و ترموکوپل باعث روشن شدن سریع شعله می شود. به این صورت که با فشردن ولوم شعله ی دلخواه، فندک جرقه زده و ترموکوپل جریان گاز را وصل می کند. به این ترتیب شعله روشن و آماده ی استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی قطعات به کار رفته در این اجاق گاز ایتالیایی و مرغوب می باشد.

شرکت اخوان جم برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 است. با خرید اجاق گاز شیشه ای مدل G 38 اخوان از 18 ماه گارانتی و خدمات نصب و پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد. همچنین الگوی نصب، دفترچه نصب، سیم برق و بست ها نگهدارنده ی شلنگ گاز همراه با بسته بندی شرکتی محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا G 38
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت شیشه مقاوم به حرارت
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50*61 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز ندارد
سایر مشخصات یک شعله بزرگ دو شعله متوسط یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 4شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایتالیا
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها : راست جلو : کوچک 1kw ، چپ جلو : متوسط 1/75kw ، راست عقب :  متوسط 1/75kw ، چپ عقب: بزرگ 3kw 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه