اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل G 110 مشکی
3193100 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان شیشه ای&nbsp; مدل G 110 مشکی &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">در آشپزخانه ی کوچک خانه یا محل کار، نصب اجاق گاز سه شعله ی شیشه ای مدل G 110 اخوان می تواند بهترین انتخاب باشد. ابعاد این اجاق گاز برای نصب بر روی کابینت های کم عرض آشپزخانه ها کاملا مناسب است. زیرا طول صفحه 58 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. پس نصب آن بر روی صفحه ی کانتر آشپزخانه ای با عرض 55 سانتی متر یا بیشتر به راحتی انجام می شود. صفحه ی مشکی رنگ اجاق گاز از جنس شیشه ی سکوریت شده است. شیشه ی سکوریت شده مقاومت زیادی در برابر حرارت مستقیم و بالای شعله ها دارد. یک شعله ی پلوپز، یک شعله ی بزرگ و یک شعله ی متوسط بر روی صفحه ی این اجاق گاز نصب شده اند. از جمله مزیت های اجاق گاز شیشه ای G 110 مصرف انرژی آن در رده ی A است. توان حرارتی پلوپز 3/6 کیلووات، شعله ی بزرگ 3 کیلووات و شعله ی متوسط 1/75 کیلووات بوده که تا حد زیادی می تواند بر طرف کننده ی نیاز های روزانه ی کارمندان اداره یا خانواده ای کم جمعیت باشد. شعله ی پلوپز مجهز به وک و مبدل است. وک خاصیت دو شعله ای بودن پلوپز است که در حین آشپزی می توان آن را در سه حالت شعله ی کوچک، شعله ی بزرگ و هر دو شعله با هم قرار داد. مبدل نیز نوعی چدن محسوب می شود که صفحه ی اجاق گاز را از دما و حرارت بالای پلوپز در امان نگه می دارد. شبکه های نگهدارنده ی چدنی جداگانه ای به هر شعله اختصاص یافته که سبب نگهداری قابلمه با فاصله ای کاملا مناسب از شعله ها خواهد شد. سه ولوم تنظیم کننده ی شعله با کالیت های مقاوم به حرارت طراحی شده اند که میزان گاز خروجی از هر سر شعله را کنترل می کنند. از دیگر مشخصات فنی این اجاق گاز می توان به ترموکوپل و فندک الکتریکی اشاره کرد. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که با قطع و وصل کردن جریان گاز خروجی از آن ها سیستم ایمنی اجاق گاز را کنترل می کند. مثلا با وزش باد یا سر رفتن غذا که شعله خاموش می شود، ترموکوپل جریان گاز خروجی از سر شعله را قطع خواهد کرد. به این ترتیب احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی یا خفه گی را به صفر رسانده است. برای روشن کردن شعله ی مورد نظر کافی است ولوم مخصوص آن را فشار دهید. همزمان با فشردن ولوم، فندک الکتریکی جرقه می زند و ترموکوپل جریان گاز را وصل خواهد کرد. به این ترتیب شعله روشن و آماده ی استفاده خواهد بود. توجه داشته باشید که تمام قطعات و تجهیزات به کار رفته در <a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#5" target="_blank" rel="nofollow">اجاق گاز صفحه ای </a>مدل G 110 کاملا مرغوب و ایتالیایی هستند.</p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان یکی از برند های نام آور ایرانی در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه به شمار می آید. همچنین در این راستا توانست برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان شود. همچنین دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 و استاندارد اروپا CE است. با خرید اجاق گاز شیشه ای اخوان مدل G 110 از 18 ماه گارانتی و خدمات نصب و پس از فروش آن بهره مند شوید. سیم برق، بست نگهدارنده ی شلنگ گاز، الگو و دفترچه نصب نیز همراه با بسته بندی شرکتی محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.</p>
  • اجاق گاز اخوان شیشه ای  مدل G 110 مشکی
سایزبندی کالا: 50*58 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان شیشه ای  مدل G 110 مشکی  

در آشپزخانه ی کوچک خانه یا محل کار، نصب اجاق گاز سه شعله ی شیشه ای مدل G 110 اخوان می تواند بهترین انتخاب باشد. ابعاد این اجاق گاز برای نصب بر روی کابینت های کم عرض آشپزخانه ها کاملا مناسب است. زیرا طول صفحه 58 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. پس نصب آن بر روی صفحه ی کانتر آشپزخانه ای با عرض 55 سانتی متر یا بیشتر به راحتی انجام می شود. صفحه ی مشکی رنگ اجاق گاز از جنس شیشه ی سکوریت شده است. شیشه ی سکوریت شده مقاومت زیادی در برابر حرارت مستقیم و بالای شعله ها دارد. یک شعله ی پلوپز، یک شعله ی بزرگ و یک شعله ی متوسط بر روی صفحه ی این اجاق گاز نصب شده اند. از جمله مزیت های اجاق گاز شیشه ای G 110 مصرف انرژی آن در رده ی A است. توان حرارتی پلوپز 3/6 کیلووات، شعله ی بزرگ 3 کیلووات و شعله ی متوسط 1/75 کیلووات بوده که تا حد زیادی می تواند بر طرف کننده ی نیاز های روزانه ی کارمندان اداره یا خانواده ای کم جمعیت باشد. شعله ی پلوپز مجهز به وک و مبدل است. وک خاصیت دو شعله ای بودن پلوپز است که در حین آشپزی می توان آن را در سه حالت شعله ی کوچک، شعله ی بزرگ و هر دو شعله با هم قرار داد. مبدل نیز نوعی چدن محسوب می شود که صفحه ی اجاق گاز را از دما و حرارت بالای پلوپز در امان نگه می دارد. شبکه های نگهدارنده ی چدنی جداگانه ای به هر شعله اختصاص یافته که سبب نگهداری قابلمه با فاصله ای کاملا مناسب از شعله ها خواهد شد. سه ولوم تنظیم کننده ی شعله با کالیت های مقاوم به حرارت طراحی شده اند که میزان گاز خروجی از هر سر شعله را کنترل می کنند. از دیگر مشخصات فنی این اجاق گاز می توان به ترموکوپل و فندک الکتریکی اشاره کرد. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که با قطع و وصل کردن جریان گاز خروجی از آن ها سیستم ایمنی اجاق گاز را کنترل می کند. مثلا با وزش باد یا سر رفتن غذا که شعله خاموش می شود، ترموکوپل جریان گاز خروجی از سر شعله را قطع خواهد کرد. به این ترتیب احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی یا خفه گی را به صفر رسانده است. برای روشن کردن شعله ی مورد نظر کافی است ولوم مخصوص آن را فشار دهید. همزمان با فشردن ولوم، فندک الکتریکی جرقه می زند و ترموکوپل جریان گاز را وصل خواهد کرد. به این ترتیب شعله روشن و آماده ی استفاده خواهد بود. توجه داشته باشید که تمام قطعات و تجهیزات به کار رفته در اجاق گاز صفحه ای مدل G 110 کاملا مرغوب و ایتالیایی هستند.

شرکت اخوان یکی از برند های نام آور ایرانی در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه به شمار می آید. همچنین در این راستا توانست برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان شود. همچنین دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 و استاندارد اروپا CE است. با خرید اجاق گاز شیشه ای اخوان مدل G 110 از 18 ماه گارانتی و خدمات نصب و پس از فروش آن بهره مند شوید. سیم برق، بست نگهدارنده ی شلنگ گاز، الگو و دفترچه نصب نیز همراه با بسته بندی شرکتی محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا G 110
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت شیشه مقاوم به حرارت
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات مجهز به مبدل و وک برای شعله پلوپز
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50*58 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز کنار
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ یک شعله متوسط
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 3 شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارای وک برای شعله پلوپز
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت
  • مجهز به مبدل برای شعله پلوپز 
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایتالیا
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها : چپ عقب :  متوسط 1/75kw ،چپ جلو : بزرگ 3kw ، راست کنار : پلوپز 3/6kw

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه