اجاق گاز اخوان استیل مدل G 84
3339200 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان استیل مدل G 84 &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">یکی از ایده های اصلی در داشتن آشپزخانه ای به روز و مدرن استفاده از <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#5" rel="nofollow" target="_blank">اجاق گاز صفحه ای</a></span> به جای اجاق گاز های مبله است. امروزه به قدری تنوع اجاق گاز های صفحه ای در طرح، اندازه و رنگ های مختلف زیاد شده که شما به نسبت سلیقه ی شخصی و ابعاد آشپزخانه می توانید بهترین انتخاب را کنید. <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C?brand=%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86" rel="nofollow" target="_blank">اجاق گاز صفحه ای اخوان </a></span>استیل&nbsp;مدل G 84 با صفحه ای استیل و مستطیل شکل و چهار شعله با انحنایی نیم دایره ای بر روی آن، نمایی زیبا و جدید در آشپزخانه ایجاد می کند. جنس صفحه، پوششی از استیل ضد زنگ و خش بوده که نظافت آن نیز به آسانی انجام می گیرد. یک شعله ی بزرگ، دو شعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک بر روی صفحه نصب شده اند و توان حرارتی آن ها به ترتیب 3 کیلووات، 1/75 کیلووات و 1 کیلووات است. بر روی هر شعله شبکه ی نگهدارنده ای از جنس چدن قرار دارد. شبکه های نگهدارنده که با نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، حرارت را به صورت ملایم و یکنواخت در کف قابلمه ها پخش می کنند. ابعاد اجاق گاز G 84 به طول 86 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر است. برای اطلاع از نحوه ی نصب اجاق به صورت توکار می توانید به دفترچه و الگوی نصب که همراه با بسته بندی شرکتی محصول ارسال می شود مراجعه کنید. تنها لازم است بدانید که عرض کانتر آشپزخانه باید حداقل 55 سانتی متر باشد. از قطعات به کار رفته در مشخصات فنی این اجاق می توان به ترموکوپل، ولوم ها و فندک الکتریکی اشاره کرد. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که در مواقع اضطراری با قطع جریان گاز خروجی از سر شعله ها، احتمال نشتی گاز و خفه گی را به صفر می رساند. ولوم ها نیز با کالیت مقاوم به حرارت طراحی شده اند که به آشپز امکان تنظیم دمای شعله هنگام پخت و پز می شوند. همچنین با فشردن ولوم دلخواه، فندک الکتریکی جرقه زده و شعله روشن خواهد شد. لازم به ذکر است که کلیه ی قطعات و تجهیزات به کار رفته در ساخت این محصول کاملا مرغوب و ایتالیایی هستند. گرید انرژی مصرفی G 84 در رده ی A قرار داشته که تاثیر چشمگیری بر هزینه ی قبض گاز خواهد گذاشت.</p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان جم با سال ها سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه دارنده ی گواهینامه هایی مانند استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001، استاندارد اروپا CE و برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان است. همراه با بسته بندی شرکتی محصول یک سیم برق، بست های نگهدارنده ی شلنگ گاز، دفترچه و الگوی نصب ارسال خواهد شد. همچنین 18 ماه گارانتی اصل و معتبر، خدمات نصب و پس از فروش از ضمانت هایی است که از طرف شرکت اخوان به خریدار ضمانت شده است.</p>
  • اجاق گاز اخوان استیل مدل G 84
سایزبندی کالا: 50*86 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ايران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان استیل مدل G 84  

یکی از ایده های اصلی در داشتن آشپزخانه ای به روز و مدرن استفاده از اجاق گاز صفحه ای به جای اجاق گاز های مبله است. امروزه به قدری تنوع اجاق گاز های صفحه ای در طرح، اندازه و رنگ های مختلف زیاد شده که شما به نسبت سلیقه ی شخصی و ابعاد آشپزخانه می توانید بهترین انتخاب را کنید. اجاق گاز صفحه ای اخوان استیل مدل G 84 با صفحه ای استیل و مستطیل شکل و چهار شعله با انحنایی نیم دایره ای بر روی آن، نمایی زیبا و جدید در آشپزخانه ایجاد می کند. جنس صفحه، پوششی از استیل ضد زنگ و خش بوده که نظافت آن نیز به آسانی انجام می گیرد. یک شعله ی بزرگ، دو شعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک بر روی صفحه نصب شده اند و توان حرارتی آن ها به ترتیب 3 کیلووات، 1/75 کیلووات و 1 کیلووات است. بر روی هر شعله شبکه ی نگهدارنده ای از جنس چدن قرار دارد. شبکه های نگهدارنده که با نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، حرارت را به صورت ملایم و یکنواخت در کف قابلمه ها پخش می کنند. ابعاد اجاق گاز G 84 به طول 86 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر است. برای اطلاع از نحوه ی نصب اجاق به صورت توکار می توانید به دفترچه و الگوی نصب که همراه با بسته بندی شرکتی محصول ارسال می شود مراجعه کنید. تنها لازم است بدانید که عرض کانتر آشپزخانه باید حداقل 55 سانتی متر باشد. از قطعات به کار رفته در مشخصات فنی این اجاق می توان به ترموکوپل، ولوم ها و فندک الکتریکی اشاره کرد. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که در مواقع اضطراری با قطع جریان گاز خروجی از سر شعله ها، احتمال نشتی گاز و خفه گی را به صفر می رساند. ولوم ها نیز با کالیت مقاوم به حرارت طراحی شده اند که به آشپز امکان تنظیم دمای شعله هنگام پخت و پز می شوند. همچنین با فشردن ولوم دلخواه، فندک الکتریکی جرقه زده و شعله روشن خواهد شد. لازم به ذکر است که کلیه ی قطعات و تجهیزات به کار رفته در ساخت این محصول کاملا مرغوب و ایتالیایی هستند. گرید انرژی مصرفی G 84 در رده ی A قرار داشته که تاثیر چشمگیری بر هزینه ی قبض گاز خواهد گذاشت.

شرکت اخوان جم با سال ها سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه دارنده ی گواهینامه هایی مانند استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001، استاندارد اروپا CE و برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان است. همراه با بسته بندی شرکتی محصول یک سیم برق، بست های نگهدارنده ی شلنگ گاز، دفترچه و الگوی نصب ارسال خواهد شد. همچنین 18 ماه گارانتی اصل و معتبر، خدمات نصب و پس از فروش از ضمانت هایی است که از طرف شرکت اخوان به خریدار ضمانت شده است.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا G 84
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت نظافت آسان
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50*86 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز ندارد
سایر مشخصات یک شعله بزرگ دو شعله متوسط یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 4شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایتالیا
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها : راست کنار: کوچک 1kw ، چپ کنار: متوسط 1/75kw ، چپ وسط :  متوسط 1/75kw ، راست وسط : بزرگ 3kw 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه