اجاق گاز اخوان استیل مدل G 16
3359300 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان استیل مدل G 16&nbsp; &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">در خرید اجاق گاز برای آشپزخانه های کوچک، اجاق گاز های صفحه ای می توانند بهترین انتخاب باشند. <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#5" rel="nofollow" target="_blank">اجاق گاز صفحه ای</a></span> اخوان مدل G 16 نمونه ای از اجاق های چهار شعله ی موجود در بازار بوده که در سایزی کوچک، کاملا مناسب برای آشپزخانه های کم جای امروزی است. طول G 16، 58 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر بوده که بر روی کانتری با عرض حداقل 55 سانتی متر به صورت توکار نصب می شود. برای اطلاع دقیق از نحوه ی نصب اجاق می توانید از دفترچه و الگوی نصب که همراه بسته بندی شرکتی محصول ارسال می شود استفاده کنید. جنس بدنه ی اجاق از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی است. راندمان احتراق بالای این اجاق گاز تاثیر زیادی بر کاهش زمان پخت می گذارد. توان حرارتی شعله ی پلوپز 3/6 کیلووات بوده و وجود وک و تجهیز آن به مبدل از مزیت های دیگر این شعله محسوب می شوند. مبدل نوعی چدن بوده که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد صفحه ی زیر پلوپز نصب شده است. وک نیز خاصیت دو شعله ای بودن پلوپز بوده که در حین آشپزی می توان آن را در سه حالت شعله ی کوچک، شعله ی بزرگ و هر دو شعله با هم قرار داد. توان حرارتی هر یک از دو شعله ی متوسط 1/75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است. بر روی شعله ها دو شبکه ی نگهدارنده ی مشکی رنگ از جنس چدن قرار دارد. شبکه های نگهدارنده که نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، سبب پخش یکنواخت و ملایم حرارت در کف قابلمه ها خواهند شد. در بررسی مشخصات فنی اجاق گاز G 16 می توان ترموکوپل، ولوم ها و فندک الکتریکی را نام برد. سیستم ایمنی اجاق از طریق ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که با قطع جریان گاز خروجی از آن ها در مواقع اضطراری، احتمال نشتی گاز و خفه گی را به صفر می رساند. چهار ولوم با کالیت مقاوم به حرارت به آشپز امکان تنظیم شعله را در دمای دلخواه می دهند. با فشردن هر ولوم نیز فندک الکتریکی جرقه زده و شعله روشن خواهد شد. تمامی قطعات و تجهیزات به کار رفته در اجاق گاز G 16 کاملا مرغوب و ایتالیایی هستند. گرید انرژی مصرفی این محصول در چارت بندی های استاندارد در رده ی A قرار دارد. </p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان جم با سال ها سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه دارنده ی گواهینامه هایی مانند استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001، استاندارد اروپا CE و برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان است. همراه با بسته بندی شرکتی محصول یک سیم برق، بست های نگهدارنده ی شلنگ گاز، دفترچه و الگوی نصب ارسال خواهد شد. همچنین 18 ماه گارانتی اصل و معتبر، خدمات نصب و پس از فروش از ضمانت هایی است که از طرف نمایندگی اخوان به خریدار ضمانت شده است.</p>
  • اجاق گاز اخوان استیل مدل G 16
سایزبندی کالا: 50*58 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ايران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان استیل مدل G 16   

در خرید اجاق گاز برای آشپزخانه های کوچک، اجاق گاز های صفحه ای می توانند بهترین انتخاب باشند. اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G 16 نمونه ای از اجاق های چهار شعله ی موجود در بازار بوده که در سایزی کوچک، کاملا مناسب برای آشپزخانه های کم جای امروزی است. طول G 16، 58 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر بوده که بر روی کانتری با عرض حداقل 55 سانتی متر به صورت توکار نصب می شود. برای اطلاع دقیق از نحوه ی نصب اجاق می توانید از دفترچه و الگوی نصب که همراه بسته بندی شرکتی محصول ارسال می شود استفاده کنید. جنس بدنه ی اجاق از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی است. راندمان احتراق بالای این اجاق گاز تاثیر زیادی بر کاهش زمان پخت می گذارد. توان حرارتی شعله ی پلوپز 3/6 کیلووات بوده و وجود وک و تجهیز آن به مبدل از مزیت های دیگر این شعله محسوب می شوند. مبدل نوعی چدن بوده که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد صفحه ی زیر پلوپز نصب شده است. وک نیز خاصیت دو شعله ای بودن پلوپز بوده که در حین آشپزی می توان آن را در سه حالت شعله ی کوچک، شعله ی بزرگ و هر دو شعله با هم قرار داد. توان حرارتی هر یک از دو شعله ی متوسط 1/75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است. بر روی شعله ها دو شبکه ی نگهدارنده ی مشکی رنگ از جنس چدن قرار دارد. شبکه های نگهدارنده که نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، سبب پخش یکنواخت و ملایم حرارت در کف قابلمه ها خواهند شد. در بررسی مشخصات فنی اجاق گاز G 16 می توان ترموکوپل، ولوم ها و فندک الکتریکی را نام برد. سیستم ایمنی اجاق از طریق ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که با قطع جریان گاز خروجی از آن ها در مواقع اضطراری، احتمال نشتی گاز و خفه گی را به صفر می رساند. چهار ولوم با کالیت مقاوم به حرارت به آشپز امکان تنظیم شعله را در دمای دلخواه می دهند. با فشردن هر ولوم نیز فندک الکتریکی جرقه زده و شعله روشن خواهد شد. تمامی قطعات و تجهیزات به کار رفته در اجاق گاز G 16 کاملا مرغوب و ایتالیایی هستند. گرید انرژی مصرفی این محصول در چارت بندی های استاندارد در رده ی A قرار دارد.

شرکت اخوان جم با سال ها سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه دارنده ی گواهینامه هایی مانند استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001، استاندارد اروپا CE و برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان است. همراه با بسته بندی شرکتی محصول یک سیم برق، بست های نگهدارنده ی شلنگ گاز، دفترچه و الگوی نصب ارسال خواهد شد. همچنین 18 ماه گارانتی اصل و معتبر، خدمات نصب و پس از فروش از ضمانت هایی است که از طرف نمایندگی اخوان به خریدار ضمانت شده است.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا G 16
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز کنار
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات مجهز به مبدل و وک برای شعله پلوپز
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50*58 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز کنار
سایر مشخصات پلوپز دو شعله متوسط یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 4شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارای وک برای شعله پلوپز
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • مجهز به مبدل برای شعله پلوپز 
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایتالیا
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها : راست جلو : کوچک 1kw ، راست عقب : متوسط 1/75kw ، چپ عقب : متوسط 1/7kw، چپ کنار: پلوپز 3/6kw

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه