اجاق گاز اخوان استیل مدل G 13-HE-s
3095600 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان استیل مدل G 13-HE-s &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">اجاق گاز استیل اخوان مدل G 13-HE-s از انواع اجاق گاز های پنج شعله است. شعله ی پلوپز بزرگترین و پرکاربرد ترین شعله هنگام آشپزی به حساب می آید. از این رو پلوپز به کار رفته در این اجاق گاز با تجهیز به وک، مبدل و شعله پخش کن لذت آشپزی را بیشتر خواهد کرد. وک خاصیت دو شعله ای بودن پلوپز است که در حین آشپزی می توان آن را در سه حالت شعله ی کوچک، شعله ی بزرگ و هر دو شعله با هم قرار داد. مبدل نیز نوعی چدن محسوب می شود که صفحه ی اجاق گاز را از دما و حرارت بالای پلوپز در امان نگه می دارد. یک شعله پخش کن چدنی بالای پلوپز قرار گرفته که شعله را در تمام سطح کف قابلمه به طور مساوی پخش می کند. توان حرارتی شعله ی پلوپز 3/6 کیلووات، شعله ی بزرگ 3 کیلووات، شعله های متوسط 1/75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووواتی است. سطح انرژی مصرفی اجاق گاز G 13-HE-s در رده ی A قرار دارد. به این ترتیب با خرید این اجاق گاز شاهد بیشترین راندمان احتراق در برابر کمترین آلایندگی خواهید بود. جنس صفحه ی اجاق گاز تماما از استیل است. استیل مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و لکه های چربی و اثرات غذا به راحتی از روی آن تمیز می شود. همچنین سه شبکه ی نگهدارنده ی چدنی مشکی رنگ بر روی شعله ها قرار گرفته اند. از مشخصات ظاهری مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه کامل داشته باشید ابعاد صفحه ی اجاق گاز است. طول این اجاق گاز 86 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. بنابراین عرض صفحه ی کانتر آشپزخانه نباید کمتر از 55 سانتی متر باشد تا اجاق گاز بر روی آن نصب شود. فندک الکتریکی، ترموکوپل و ولوم هایی با کالیت مقاوم به حرارت نیز از مشخصات فنی اجاق گاز G 13-HE-s هستند. سیستم ایمنی اجاق گاز از طریق قطعه ای به نام ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل در مواقع اضطراری با قطع و وصل کردن جریان گاز خروجی از سر شعله ها احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی و خفه گی را به صفر رسانده است. به عنوان مثال هنگام وزش باد یا سر رفتن غذا با خاموش شدن شعله، ترموکوپل سریعا جریان گاز را قطع می کند. فندک الکتریکی نیز سرعت آشپزی را بالا تر برده است. به این صورت که با فشردن ولوم شعله ی دلخواه، فندک الکتریکی جرقه زده و همزمان ترموکوپل جریان گاز را وصل می کند. در نتیجه شعله روشن و آماده ی استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که شرکت اخوان در ساخت اجاق گاز صفحه ای استیل مدل G 13-HE-s کاملا قطعات و تجهیزات مرغوب ایتالیایی به کار برده است.</p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان جم با عرضه ی اجاق گاز معرفی شده توانست برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 شود. همراه با بسته بندی شرکتی این محصول یک سیم برق، بست نگهدارنده ی شلنگ گاز، الگو و دفترچه ی نصب نیز ارسال خواهد شد. همچنین 18 ماه گارانتی و خدمات نصب و پس از فروش از تعهدات شرکت اخوان به مشتریان خود است.</p>
  • اجاق گاز اخوان استیل مدل G 13-HE-s
سایزبندی کالا: 50*86 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان استیل مدل G 13-HE-s  

اجاق گاز استیل اخوان مدل G 13-HE-s از انواع اجاق گاز های پنج شعله است. شعله ی پلوپز بزرگترین و پرکاربرد ترین شعله هنگام آشپزی به حساب می آید. از این رو پلوپز به کار رفته در این اجاق گاز با تجهیز به وک، مبدل و شعله پخش کن لذت آشپزی را بیشتر خواهد کرد. وک خاصیت دو شعله ای بودن پلوپز است که در حین آشپزی می توان آن را در سه حالت شعله ی کوچک، شعله ی بزرگ و هر دو شعله با هم قرار داد. مبدل نیز نوعی چدن محسوب می شود که صفحه ی اجاق گاز را از دما و حرارت بالای پلوپز در امان نگه می دارد. یک شعله پخش کن چدنی بالای پلوپز قرار گرفته که شعله را در تمام سطح کف قابلمه به طور مساوی پخش می کند. توان حرارتی شعله ی پلوپز 3/6 کیلووات، شعله ی بزرگ 3 کیلووات، شعله های متوسط 1/75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووواتی است. سطح انرژی مصرفی اجاق گاز G 13-HE-s در رده ی A قرار دارد. به این ترتیب با خرید این اجاق گاز شاهد بیشترین راندمان احتراق در برابر کمترین آلایندگی خواهید بود. جنس صفحه ی اجاق گاز تماما از استیل است. استیل مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و لکه های چربی و اثرات غذا به راحتی از روی آن تمیز می شود. همچنین سه شبکه ی نگهدارنده ی چدنی مشکی رنگ بر روی شعله ها قرار گرفته اند. از مشخصات ظاهری مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه کامل داشته باشید ابعاد صفحه ی اجاق گاز است. طول این اجاق گاز 86 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. بنابراین عرض صفحه ی کانتر آشپزخانه نباید کمتر از 55 سانتی متر باشد تا اجاق گاز بر روی آن نصب شود. فندک الکتریکی، ترموکوپل و ولوم هایی با کالیت مقاوم به حرارت نیز از مشخصات فنی اجاق گاز G 13-HE-s هستند. سیستم ایمنی اجاق گاز از طریق قطعه ای به نام ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل در مواقع اضطراری با قطع و وصل کردن جریان گاز خروجی از سر شعله ها احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی و خفه گی را به صفر رسانده است. به عنوان مثال هنگام وزش باد یا سر رفتن غذا با خاموش شدن شعله، ترموکوپل سریعا جریان گاز را قطع می کند. فندک الکتریکی نیز سرعت آشپزی را بالا تر برده است. به این صورت که با فشردن ولوم شعله ی دلخواه، فندک الکتریکی جرقه زده و همزمان ترموکوپل جریان گاز را وصل می کند. در نتیجه شعله روشن و آماده ی استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که شرکت اخوان در ساخت اجاق گاز صفحه ای استیل مدل G 13-HE-s کاملا قطعات و تجهیزات مرغوب ایتالیایی به کار برده است.

شرکت اخوان جم با عرضه ی اجاق گاز معرفی شده توانست برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 شود. همراه با بسته بندی شرکتی این محصول یک سیم برق، بست نگهدارنده ی شلنگ گاز، الگو و دفترچه ی نصب نیز ارسال خواهد شد. همچنین 18 ماه گارانتی و خدمات نصب و پس از فروش از تعهدات شرکت اخوان به مشتریان خود است.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا G 13-HE-s
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز کنار
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات مجهز به مبدل و وک برای شعله پلوپز
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50*86 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز کنار
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ دو شعله متوسط یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارای وک برای شعله پلوپز
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • مجهز به مبدل برای شعله پلوپز 
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایتالیا
  • دارای راندمان بیشتر و آلایندگی کمتر
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها : چپ جلو : کوچک 1kw ، وسط جلو : متوسط 1/75kw ، چپ عقب :  متوسط 1/75kw ، وسط عقب : بزرگ 3kw ، راست کنار: پلوپز 3/6kw

سوالات و نظرات

comment
مرتضی صفری

قطعات این گاز برای کدوم کشوره

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام سرشعله این مدل ساخت ایتالیا است. در انتخاب و خرید اجاق‌های گاز مهمترین بخش، سرشعله است که کیفیت آن برای مصرف کننده اهمیت دارد. قطعات ایرانی و ایتالیایی اجاق‌های اخوان از نظر شکل ظاهری تفاوتی ندارند. دو روش برای تشخیص کشور سازنده قطعه وجود دارد:

1- نگاه کردن به پشت سرشعله و دیدن کلمه Made in Italy 

2- شرکت اخوان اجاق‌هایی که اول آن‌ها کد ( GI ) دارد را به قطعات ایرانی اختصاص داده و اجاق‌هایی با کد( G ) ساخت ایتالیا هستند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه