اجاق برقی کوچک مدل BTE 320
4875000 موجود
توضیح محصول: <p>اجاق های صفحه ای از جمله ضروری ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه های کوچک است. چرا که در فضای محدود این آشپزخانه ها امکان قرار دادن اجاق های بزرگ و فردار وجود ندارد و مصرف کننده می‌بایست برای سر و سامان دادن به اوضاع منزل خود محصولات کوچکتری را انتخاب نماید. جالب است بدانید این نوع اجاق ها در دو نوع برقی و گازی به بازار عرضه می‌شوند. به طور مثال <a href="https://familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-GI-97-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C.html">اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل GI 97 مشکی</a> محصولی است که با استفاده از انرژی گاز کار می‌کند. این اجاق به صورت توکار در صفحه کابینت دلخواه نصب می‌گردد و اتصالات آن به شیر گاز از زیر صفحه صورت می‌پذیرد.</p><p>در مقابل این محصول نوع دیگری از اجاق گاز وجود دارد که با استفاده از انرژی برق کار می‌کند. این نوع اجاق ممکن است همچون <a href="https://familakala.com/electric-cooking-plate-model-340.html">اجاق برقی فرامکو مدل 340</a> پنج شعله باشد یا نظیر اجاق برقی کوچک مدل BTE 320 تنها دو شعله داشته باشد. بدیهی است محصولاتی همانند این اجاق برای نصب در منازلی که در آنها تعداد افراد خانواده زیاد است مناسب نیستند و بیشتر برای منازل کوچک یا دفاتر کار استفاده می‌شوند.</p><h2><strong>مشخصات فنی اجاق برقی کوچک مدل </strong><strong>BTE 320</strong></h2><p>اجاق برقی کوچک مدل BTE 320 از جمله اجاق های صفحه ای آشپزخانه است که توسط شرکت ایتالیایی فابیتا تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری شیشه ای دارد و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد. اجاق برقی کوچک فابیتا همچنین از 10 سال خدمات پس از فروش شرکت الیچی برخوردار است. این نوع اجاق نیز همانند اغلب اجاق های صفحه ای موجود در بازار به صورت توکار در کابینت مربوطه نصب می‌گردد. به همین جهت دارای الگوی نصب و راه اندازی است.</p><p>اجاق برقی کوچک فابیتا صفحه ای مشکی رنگ دارد که امکانات آن با رنگ سفید بر روی صفحه حک شده اند. این اجاق دارای صفحه کلید لمسی و قفل کودک بوده و از خدمات نصب نیز برخوردار است. تولید کننده ایتالیایی این کار، دو شعله در اجاق تعبیه کرده است که مرکز آنها با خطوط سفید مشخص شده است. در نهایت گفتنی است اجاق برقی مدل BTE 320 بسیار کم مصرف بوده و گرید انرژی مصرفی آن A است.</p><h3><strong>ابعاد اجاق برقی کوچک فابیتا و نحوه نصب آن</strong></h3><p>نمای ظاهری اجاق برقی کوچک یک مستطیل شیشه ای مشکی رنگ است که 50.5 سانتی متر طول و 28.6 سانتی متر عرض دارد. این کار همچنین 4 سانتی متر ارتفاع دارد و جهت نصب در صفحات کابینت با ضخامت های مختلف مناسب است. برای نصب این اجاق ابتدا می‌بایست صفحه کابینت مربوطه را با استفاده از الگوی نصب برش دهید. برای این کار می‌بایست به ابعاد صفحه زیرین اجاق توجه کنید.</p><p>بدین ترتیب محل برش شما باید مستطیلی با 48.5 سانتی متر طول و 26.8 سانتی متر عرض باشد. توجه نمایید پس از قرار دادن اجاق در محل مربوطه، تنها کاری که نیاز است انجام دهید اتصال کابل آن به پریز برق است. در نهایت یادآور می‌شویم با اینکه پروسه نصب اجاق فابیتا بسیار ساده است اما بهتر است برای اطمینان بیشتر، از خدمات نصب این شرکت استفاده نمایید.</p>
  • اجاق برقی کوچک مدل  BTE 320

اجاق برقی کوچک فابیتا از جمله اجاق های صفحه ای ساخته شده از شیشه است. این محصول صفحه کلید لمسی و دو شعله دارد و جهت ایمنی بیشتر به قفل کودک مجهز شده است. اجاق برقی فابیتا ساخت کشور ایتالیا بوده و همراه با 24 ماه گارانتی روانه بازار می‌گردد.

سایزبندی کالا: 50/5*28/6 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: 10 سال خدمات الیچی
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

اجاق های صفحه ای از جمله ضروری ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه های کوچک است. چرا که در فضای محدود این آشپزخانه ها امکان قرار دادن اجاق های بزرگ و فردار وجود ندارد و مصرف کننده می‌بایست برای سر و سامان دادن به اوضاع منزل خود محصولات کوچکتری را انتخاب نماید. جالب است بدانید این نوع اجاق ها در دو نوع برقی و گازی به بازار عرضه می‌شوند. به طور مثال اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل GI 97 مشکی محصولی است که با استفاده از انرژی گاز کار می‌کند. این اجاق به صورت توکار در صفحه کابینت دلخواه نصب می‌گردد و اتصالات آن به شیر گاز از زیر صفحه صورت می‌پذیرد.

در مقابل این محصول نوع دیگری از اجاق گاز وجود دارد که با استفاده از انرژی برق کار می‌کند. این نوع اجاق ممکن است همچون اجاق برقی فرامکو مدل 340 پنج شعله باشد یا نظیر اجاق برقی کوچک مدل BTE 320 تنها دو شعله داشته باشد. بدیهی است محصولاتی همانند این اجاق برای نصب در منازلی که در آنها تعداد افراد خانواده زیاد است مناسب نیستند و بیشتر برای منازل کوچک یا دفاتر کار استفاده می‌شوند.

مشخصات فنی اجاق برقی کوچک مدل BTE 320

اجاق برقی کوچک مدل BTE 320 از جمله اجاق های صفحه ای آشپزخانه است که توسط شرکت ایتالیایی فابیتا تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری شیشه ای دارد و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد. اجاق برقی کوچک فابیتا همچنین از 10 سال خدمات پس از فروش شرکت الیچی برخوردار است. این نوع اجاق نیز همانند اغلب اجاق های صفحه ای موجود در بازار به صورت توکار در کابینت مربوطه نصب می‌گردد. به همین جهت دارای الگوی نصب و راه اندازی است.

اجاق برقی کوچک فابیتا صفحه ای مشکی رنگ دارد که امکانات آن با رنگ سفید بر روی صفحه حک شده اند. این اجاق دارای صفحه کلید لمسی و قفل کودک بوده و از خدمات نصب نیز برخوردار است. تولید کننده ایتالیایی این کار، دو شعله در اجاق تعبیه کرده است که مرکز آنها با خطوط سفید مشخص شده است. در نهایت گفتنی است اجاق برقی مدل BTE 320 بسیار کم مصرف بوده و گرید انرژی مصرفی آن A است.

ابعاد اجاق برقی کوچک فابیتا و نحوه نصب آن

نمای ظاهری اجاق برقی کوچک یک مستطیل شیشه ای مشکی رنگ است که 50.5 سانتی متر طول و 28.6 سانتی متر عرض دارد. این کار همچنین 4 سانتی متر ارتفاع دارد و جهت نصب در صفحات کابینت با ضخامت های مختلف مناسب است. برای نصب این اجاق ابتدا می‌بایست صفحه کابینت مربوطه را با استفاده از الگوی نصب برش دهید. برای این کار می‌بایست به ابعاد صفحه زیرین اجاق توجه کنید.

بدین ترتیب محل برش شما باید مستطیلی با 48.5 سانتی متر طول و 26.8 سانتی متر عرض باشد. توجه نمایید پس از قرار دادن اجاق در محل مربوطه، تنها کاری که نیاز است انجام دهید اتصال کابل آن به پریز برق است. در نهایت یادآور می‌شویم با اینکه پروسه نصب اجاق فابیتا بسیار ساده است اما بهتر است برای اطمینان بیشتر، از خدمات نصب این شرکت استفاده نمایید.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا اجاق برقی کوچک مدل BTE 320 شیشه ای
شرکت سازنده فابیتا
ساخت ایتالیا
نوع کالا توکار
نقاط قوت دارای قفل کودک
نقاط ضعف -
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات دارای 10 سال خدمات شرکت الیچی
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50/5*28/6 سانتیمتر
ابعاد الگوی برش 26/8*48/5 سانتیمتر
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه
جنس شبکه های نگهدارنده -
نمایشگر دیجیتال -
محل قرار گیری پلو پز -
سایر مشخصات دارایصفحه کلید لمسی
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی برق
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک -
نوع ترموکوپل -
نوع ولوم ها -
تایمر دیجیتال -
تعداد شعله 2 عدد
سایر قابلیت ها -
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم -

نقد و بررسی:

اجاق برقی فابیتا مستطیل شیشه ای مشکی رنگی است که امکانات آن با خطوط سفید بر روی اجاق نمایش داده شده اند.

این محصول دارای صفحه کلید لمسی و قفل کودک است و دو شعله برای پخت و پز در آن تعبیه شده است.

ابعاد کلی اجاق فابیتا برابر با 50.5*28.6*4 سانتی متر است و برای نصب آن می‌بایست مستطیلی با 48.5 سانتی متر طول و 26.8 سانتی متر عرض در صفحه کابینت ایجاد کرد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مهبد یونسی

اجاق های هالوژنی و القایی چه تفاوت هایی با هم دارند؟

مدیر سایت

اجاق های هالوژنی تفاوت چندانی با اجاق گازهای معمولی ندارد و برای گرم کردن هر نوع ظروفی مناسب هستند. این اجاق ها مجهز به المنت های برقی پر قدرتی هستند که حرارت قابل تنظیم دارند. گازهای القایی اما بر اساس تکنولوژی القای مغناطیسی کار می‌کنند به طوری که فقط ظروف مخصوص به خود را گرم کرده و برای سایر ظروف مناسب نیستند. به عبارت دیگر تنها ظروف اینداکشن یا در واقع ظروفی که جذب آهن ربا می‌شوند نظیر قابلمه های ساخته شده از استیل و چدن، مناسب اجاق گازهای القایی هستند. اجاق های القایی بسار گران بوده و به گونه ای عمل می‌کنند که اگر ظرف داغ را از روی آنها بردارید سطحی کاملاً سرد دارند.

Powered by Froala Editor

نداپازکی نژاد

سلام وقت بخیر ببخشید قفل کودک در کدوم قسمت هست وچطورکار میکنه؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سللام در دفترچه راهنمای کالا به صورت کامل توضیح داده شده است. در اجاق‌هایی که کلید جداگانه‌ای برای قفل کودک در نظر گرفته نشده، معمولا با نگه داشتن چند ثانیه‌ای یک یا دو کلید به صورت همزمان این کار انجام می‌شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه