اجاق برقی المنتی داتیس مدل DGE-250
11994500 موجود
توضیح محصول: <p>اگر در منزل یا محل کار خود به گاز دسترسی ندارید و یا تمایل دارید که آشپزخانه ای مجهزتر داشته باشید، می‌توانید از اجاق های برقی استفاده کنید. این محصولات همچون اجاق گازها به صورت صفحه ای و مبله به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانند تک تا پنج شعله باشند. با این حال اگر این نوع گاز را برای آشپزخانه های کوچک تهیه می‌کنید، بهتر است از نوع دو شعله آن بهره بگیرید. اجاق برقی المنتی دو شعله، توسط شرکت های متعددی در داخل و خارج از ایران تولید می‌شود. به طور مثال داتیس یکی از تولید کنندگان این محصول است که اجاق خود را همراه با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش روانه بازار می‌سازد.</p><p>جالب است بدانید صفحات اغلب اجاق های برقی از شیشه ساخته شده است با این حال محصولاتی همچون <a href="https://familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%84%D8%AA%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-PS-31-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84.html">اجاق برقی 4 شعله لتو مدل PS-31 استیل</a> نیز وجود دارند که بدنه هایی از استیل داشته باشند. این محصولات به صورت توکار در کابینت مربوطه نصب می‌شوند و اغلب قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول دارند. در نهایت گفتنی است اجاق برقی دو شعله داتیس شیشه ای مدل DGE-250 از خدمات نصب نیز برخوردار است و همراه با الگوی برش، دفترچه راهنمای محصول و دو شاخه برق به خریدار تحویل داده می‌شود.</p><h2>ابعاد اجاق برقی المنتی دو شعله داتیس</h2><p>اجاق دو شعله داتیس مستطیلی به ابعاد 51*29*8/5 سانتی متر است که به صورت توکار و با استفاده از برشی به طول 49 سانتی متر و عرض 27 سانتی متر در کابینت دلخواه نصب می‌گردد. بدنه این نوع گاز که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به <a href="https://familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%83%D8%AB-%D9%85%D8%AF%D9%84-MG0022-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C.html">اجاق برقی بیمكث مدل MG0022 مشکی</a> دارد، از شیشه نشکن و مقاوم به حرارت مشکی رنگ ساخته شده است و دو شعله سرخابی دارد. این محصول فاقد ولوم بوده و دارای صفحه کلید لمسی و قفل کودک است. همچنین هیچ نوع شبکه چدنی یا فلزی ای نیز در این محصول به کار گرفته نشده است.</p><h3>مشخصات فنی اجاق برقی شیشه ای مدل DGE-250</h3><p>اجاق برقی المنتی دو شعله شیشه ای مدل DGE-250 توانی برابر با 3000 وات دارد. به عبارت دیگر این اجاق دارای 2 عدد المنت با توان 2000 وات و 1000 وات است. همچنین یک نمایشگر دیجیتالی در کار تعبیه شده است که به مصرف کننده در تنظیم دما یا همان شعله اجاق کمک می‌کند. اجاق داتیس دارای ترموستات تنظیم دما بوده و قابلیت تنظیم توان به صورت 9 مرحله را دارد از این رو برای پخت هر نوع غذا مناسب است. جالب است بدانید این محصول از جمله اجاق های کم مصرف بوده و گرید انرژی مصرفی آن A است.</p><p>برای نصب این نوع اجاق تنها کافی است با استفاده از الگوی نصب، برشی در کابینت مورد نظر ایجاد کرده و اجاق را با استفاده از بست های مخصوص در جای خود محکم کنید. دو شاخه را به اجاق و سپس به پریز وصل نمایید و از اجاق برقی خود جهت پخت غذا بهره بگیرید.</p>
  • اجاق برقی المنتی داتیس مدل DGE-250

اجاق برقی المنتی داتیس مدل DGE-250 ساختاری از جنس شیشه مقاوم به حرارت دارد. این اجاق دارای دارای 2 عدد المنت با توان 2000 وات و 1000 وات است و قابلیت تنظیم توان به صورت 9 مرحله را دارد. این محصول از جمله اجاق های کم مصرف بوده و گرید انرژی مصرفی آن A است. اجاق برقی داتیس همراه با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش روانه بازار می‌گردد.

سایزبندی کالا: 51*29 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
11,994,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
داتیس
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اگر در منزل یا محل کار خود به گاز دسترسی ندارید و یا تمایل دارید که آشپزخانه ای مجهزتر داشته باشید، می‌توانید از اجاق های برقی استفاده کنید. این محصولات همچون اجاق گازها به صورت صفحه ای و مبله به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانند تک تا پنج شعله باشند. با این حال اگر این نوع گاز را برای آشپزخانه های کوچک تهیه می‌کنید، بهتر است از نوع دو شعله آن بهره بگیرید. اجاق برقی المنتی دو شعله، توسط شرکت های متعددی در داخل و خارج از ایران تولید می‌شود. به طور مثال داتیس یکی از تولید کنندگان این محصول است که اجاق خود را همراه با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش روانه بازار می‌سازد.

جالب است بدانید صفحات اغلب اجاق های برقی از شیشه ساخته شده است با این حال محصولاتی همچون اجاق برقی 4 شعله لتو مدل PS-31 استیل نیز وجود دارند که بدنه هایی از استیل داشته باشند. این محصولات به صورت توکار در کابینت مربوطه نصب می‌شوند و اغلب قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول دارند. در نهایت گفتنی است اجاق برقی دو شعله داتیس شیشه ای مدل DGE-250 از خدمات نصب نیز برخوردار است و همراه با الگوی برش، دفترچه راهنمای محصول و دو شاخه برق به خریدار تحویل داده می‌شود.

ابعاد اجاق برقی المنتی دو شعله داتیس

اجاق دو شعله داتیس مستطیلی به ابعاد 51*29*8/5 سانتی متر است که به صورت توکار و با استفاده از برشی به طول 49 سانتی متر و عرض 27 سانتی متر در کابینت دلخواه نصب می‌گردد. بدنه این نوع گاز که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به اجاق برقی بیمكث مدل MG0022 مشکی دارد، از شیشه نشکن و مقاوم به حرارت مشکی رنگ ساخته شده است و دو شعله سرخابی دارد. این محصول فاقد ولوم بوده و دارای صفحه کلید لمسی و قفل کودک است. همچنین هیچ نوع شبکه چدنی یا فلزی ای نیز در این محصول به کار گرفته نشده است.

مشخصات فنی اجاق برقی شیشه ای مدل DGE-250

اجاق برقی المنتی دو شعله شیشه ای مدل DGE-250 توانی برابر با 3000 وات دارد. به عبارت دیگر این اجاق دارای 2 عدد المنت با توان 2000 وات و 1000 وات است. همچنین یک نمایشگر دیجیتالی در کار تعبیه شده است که به مصرف کننده در تنظیم دما یا همان شعله اجاق کمک می‌کند. اجاق داتیس دارای ترموستات تنظیم دما بوده و قابلیت تنظیم توان به صورت 9 مرحله را دارد از این رو برای پخت هر نوع غذا مناسب است. جالب است بدانید این محصول از جمله اجاق های کم مصرف بوده و گرید انرژی مصرفی آن A است.

برای نصب این نوع اجاق تنها کافی است با استفاده از الگوی نصب، برشی در کابینت مورد نظر ایجاد کرده و اجاق را با استفاده از بست های مخصوص در جای خود محکم کنید. دو شاخه را به اجاق و سپس به پریز وصل نمایید و از اجاق برقی خود جهت پخت غذا بهره بگیرید.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا اجاق برقی المنتی داتیس مدل DGE-250
شرکت سازنده داتیس
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت قیمت مناسب و کیفیت عالی
نقاط ضعف -
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات توان کل 3000 وات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*29*8/5 سانتیمتر
ابعاد الگوی برش 49*27 سانتیمتر
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه
جنس شبکه های نگهدارنده ندارد
نمایشگر دیجیتال دارد
محل قرار گیری پلو پز ندارد
سایر مشخصات دارای 2 عدد المنت با توان 2000 وات و 1000 وات
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی برق
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ندارد
نوع ترموکوپل ندارد
نوع ولوم ها ندارد
تایمر دیجیتال دارد
تعداد شعله 2 عدد
سایر قابلیت ها تمام لمسی
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دو شاخه برق

مزایا و معایب:

  • صفحه لمسی
  • 24 ماه گارانتی
  • تنظیم توان 9 مرحله ای
  • دارای ترموستات تنظیم دما
  • دارای قفل کودک و شیشه مقاوم به حرارت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه