آبچکان جای درب قابلمه بهینه 91505
75600 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-size: 18px;">آبچکان جای درب قابلمه بهینه</span></h4><p style="text-align: justify;">سایزبندی قابلمه با ظروف غذاخوری تفاوت زیادی دارد. اگر استفاده ی روزمره شما از قابلمه هایی با سایز های متوسط و بزرگ زياد است پس حتما با موضوع خشک کردن درب های قابلمه آشنایی دارید. معمولا طراحی و سایز بندی درب های قابلمه به صورتی است که به راحتی درون شیارهای آبچکان آشپزخانه فرو نمی روند و احتمال افتادن آن ها از داخل آبچکان زیاد است. شرکت بهینه با طراحی آبچکانی مخصوص قرار دادن درب قابلمه ها مشکل شما را حل کرده است. طول آبچکان درب قابلمه 17 سانتی متر بوده که به وسیله ی پیچ، داخل کابینت نصب می شود. عرض آبچکان 57.5 سانتی متر است. عرض یونیت مورد نیاز برای نصب این آبچکان 60 سانتی متر است. عمق آبچکان 5 سانتی متر بوده که باعث نگهداری درب ها بین شیار های مخصوص آبچکان می شود. آبچکان جای درب قابلمه بهینه دارای 5 طبقه برای قرار دادن 5 درب قابلمه بوده که علاوه بر رفع نیاز های روزانه، به شما در مهمانی ها نیز كمك مى كند. جنس آبچکان آبکاری فلزی است. آبکاری فلز (کروم) مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. رنگ آبچکان سفید است که می توان آن را با انواع رنگ های کابینت آشپزخانه ست کرد.</p><p style="text-align: justify;">شرکت معتبر بهینه سال های طولانی با معرفی محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، در عرصه ی تولیدات ملی قدم نهاده است. شرکت بهینه همواره با محصولات و خدمات خود به مشتریان مهرتاییدی بر موفقیت روز افزون خود می زند.</p>
  • آبچکان جای درب قابلمه بهینه 91505
سایزبندی کالا: یونیت 60
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

آبچکان جای درب قابلمه بهینه

سایزبندی قابلمه با ظروف غذاخوری تفاوت زیادی دارد. اگر استفاده ی روزمره شما از قابلمه هایی با سایز های متوسط و بزرگ زياد است پس حتما با موضوع خشک کردن درب های قابلمه آشنایی دارید. معمولا طراحی و سایز بندی درب های قابلمه به صورتی است که به راحتی درون شیارهای آبچکان آشپزخانه فرو نمی روند و احتمال افتادن آن ها از داخل آبچکان زیاد است. شرکت بهینه با طراحی آبچکانی مخصوص قرار دادن درب قابلمه ها مشکل شما را حل کرده است. طول آبچکان درب قابلمه 17 سانتی متر بوده که به وسیله ی پیچ، داخل کابینت نصب می شود. عرض آبچکان 57.5 سانتی متر است. عرض یونیت مورد نیاز برای نصب این آبچکان 60 سانتی متر است. عمق آبچکان 5 سانتی متر بوده که باعث نگهداری درب ها بین شیار های مخصوص آبچکان می شود. آبچکان جای درب قابلمه بهینه دارای 5 طبقه برای قرار دادن 5 درب قابلمه بوده که علاوه بر رفع نیاز های روزانه، به شما در مهمانی ها نیز كمك مى كند. جنس آبچکان آبکاری فلزی است. آبکاری فلز (کروم) مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. رنگ آبچکان سفید است که می توان آن را با انواع رنگ های کابینت آشپزخانه ست کرد.

شرکت معتبر بهینه سال های طولانی با معرفی محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، در عرصه ی تولیدات ملی قدم نهاده است. شرکت بهینه همواره با محصولات و خدمات خود به مشتریان مهرتاییدی بر موفقیت روز افزون خود می زند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا
شرکت سازنده
ساخت
نوع کاربرد
گارانتی
مشخصات فنی
ابعاد
طول محل نصب
ارتفاع محل نصب
عرض محل نصب
طول سبد
ارتفاع سبد
عرض سبد
نوع اتصال
رنگ
جنس
تعداد طبقات
محل نصب
سایر مشخصات

نقد و بررسی:

برای جلوگیری از شکستن درب قابلمه و ناقص شدن ترکیب آن ها می توان از آبچکان جای درب قابلمه بهینه استفاده کرد.

نصب آبچکان به راحتی انجام می شود. دو پیچ تعبيه شده در بالا و پایین، آبچکان را به درب داخلی کابینت متصل می کند.

آبچکان بهينه پنج طبقه دارد. هر طبقه مخصوص قرار دادن یک درب قابلمه بوده که در کل می توان پنج درب با سایز های مختلف در آن گذاشت.

طول یونیت محل نصب آبچکان 60 سانتی متر است. برای محاسبه ی طول یونیت محل نصب، باید طول درب کابینتی که آبچکان به آن متصل می شوند را اندازه گیری کنید.  

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مونا خادمی

سلام خسته نباشید.اگر مثلا صد عدد بخوایم از این آبچکان ها،قیمتش چقدر هست؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام

جهت سفارش و خرید محصول لطفا با واحد فروش تماس بگیرید.

شهرزاد ولائی

سلام روزتان بخیر سایت خیلی خوب درست شده... ممنون و خسته نباشید. در حالی که بعضی از محصولات با عکس و تفصیلات توضیح داده شده و ابعاد و نحوۀ کاربرد در آن مشخص است، اما بعضی از اجناس هم مانند همین آبچکان در قابلمه، متاسفانه عکس خوبی ندارد.... اگر بشود، مثلا تمام طبات آن در قابلمه گذاشته شود و از پهلو عکس گرفته شود، تا مشخص شود که اصولا بیشتر از یکی یا دو تا در قابلمه در آن عملا قرار میگیرد یا خیر .... خیلی بهتر خواهد بود. من شخصا برای خرید این محصول خیلی مشتاقم، اما به نظرم میرسد که کاربردی و عملی نیست. باز هم ممنون.

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام از پیشنهاد و نظر سازنده ی شما کمال تشکر را داریم. کاملا حق با شماست چون در فروشگاه فامیلا کالا کلیه ی تصاویر توسط تیم متخصص عکاس برداری می شود کمی زمان بر خواهد بود. مطمئنا محصول مورد نظر شما در کوتاهترین زمان ممکن عکاسی شده و در سایت قرار خواهد گرفت.

رشیدی

سلام. افقی قرار میگیره داخل کابینت؟ درب هر قابلمه ای جا میشه؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر به صورت عمودی قرار میگیرد. بله امکان قرار دادن درب قابلمه با سایزمتنوع وجود دارد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه