11 مه, 2024

ترفندهای استفاده از سبدهای سوپرمارکتی برای آشپزخانه های کم جا!

امروزه سبدهای سوپرمارکتی از جمله پر کاربردترین اکسسوری های آشپزخانه هستند. این سبدها که در انواع و اقسام گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند به کاربران امکان می‌دهند تا به خوبی فضای داخلی کابینت خود را بهینه نمایند. این بهینه سازی فضا به ویژه در آشپزخانه کوچک و کم جا موجب می‌شود تا مصرف کننده بتواند از کابینت های خود به بهترین شکل ممکن استفاده نماید. مثلاً اگر قرار نبود از سبدهای سوپری در کابینت زیر سینک ظرفشویی خود استفاده نمایید، به احتمال زیاد نمی‌توانستید سطل زباله، مواد شوینده و ظروف بزرگ خود را در این یونیت جای دهید. در صورتی که اگر محصولاتی از گروه سبدهای سوپر مارکت کابینت برای این یونیت خریداری نمایید، می‌توانید به راحتی به محتویات کابینت خود سر و سامان دهید. با ما در فروشگاه آنلاین فامیلاکالا همراه باشید تا با انواع اکسسوری و تجهیزات کابینت آشپزخانه آشنا شویم.

خرید اینترنتی سبد مواد شوینده با قیمت ارزان

اما آیا همه چیز به همین راحتی به خرید و نصب یک سبد خلاصه می‌شود یا اینکه خرید این محصولات نیز ترفندهای خاص خود را دارد؟ جواب واضح و مشخص است. بله، از هر سبدی نمی‌توان در هر آشپزخانه ای استفاده نمود. سبدهای سوپری علاوه بر اینکه هر یک بر اساس هدف خاص و مشخصی به تولید رسیده اند، محل تعبیه ریل نیز در آنها متفاوت است. از این رو دسته بندی های متفاوتی نظیر سبدهای سوپر ریل وسط، سبدهای یخچالی، سوپر ریل کف و… برای آنها تعریف شده است که هر یک از آنها را باید در جای مناسب خود به کار برد. بنابراین خالی از لطف نیست تا با فامیلا کالا در ادامه این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم که اساساً بهتر است چه سبدی را برای آشپزخانه کوچک خود بخرید.

در کابینت های کم عرض از سبدهای سوپرمارکتی استفاده کنید

در آشپزخانه های کوچک و کم جا معمولاً کابینت ها دارای ابعاد کوچکتری هستند. مثلاً به جای یک کشو با عرض معمول ۸۰ سانتی متر ممکن است از کشوهای ۴۰ یا ۵۰ سانتی متری در این نوع آشپزخانه ها استفاده شود. بنابراین اولویت خرید سبدهای سوپرمارکتی برای کابینت های بسیار کم عرض و عمیق است که دسترسی به آنها، به همین راحتی ها امکان پذیر نیست. اینگونه کابینت ها که به طور معمول در کنار اجاق گازها قرار می‌گیرند، اغلب برای نصب سبدهایی ریل کف با عرض کم نظیر سبد جا بطری مدل A 351 مناسب هستند. این سبدهای که به صورت کشویی در کابینت جابجا می‌شوند به مصرف کننده امکان می‌دهند تا به راحتی از تمام فضای کابینت خود استفاده نماید. مصرف کننده با استفاده این محصولات همینطور می‌تواند محل مناسبی را برای چیدمان انواع ادویه و بطری خود در آشپزخانه مهیا سازد که این امر نیز به نوبه خود قابل توجه است.

استفاده از کمترین فضای آشپزخانه با سبدهای سوپری

سبدهای سوپرمارکتی فضای کابینت های بزرگ شما را بهینه می‌کنند

اولویت بعدی با کابینت هایی با فضای داخلی بزرگ است که امکان طبقه بندی یونیت در آنها وجود ندارد. به طور مثال کابینت زیر سینک ظرفشویی، فضایی است که حتماً برای استفاده درست از تمام ابعاد آن، باید از سبدهای سوپرمارکتی استفاده نمایید. حال این سبد می‌تواند از جمله سبدهای ریل پهلو باشد و به یکی از دیواره های کابینت متصل شود و یا از جمله سبدهای ریل کف باشد. یعنی همان محصولاتی که به راحتی به کف یونیت مورد نظر پیچ می‌شوند و از آنجایی که ساختاری چند طبقه دارند به چیدمان وسایل کمک به سزایی می‌کنند.

سبدهای سوپرمارکتی کنج را از یاد نبرید

اگر متراژ آشپزخانه شما کم است و از قضا نیمی از فضای داخلی کابینت ها هم در کنج افتاده اند، باید بدانید که عملاً کابینتی برای استفاده ندارید. مگر اینکه از سبدهای سوپرمارکتی کنج بهره بگیرید و دسترسی خود را به این نقاط دور افتاده ساده کنید. این نوع سبدها که به طور معمول حول یک محور می‌چرخند، به راحتی در کابینت های کنج نصب می‌شوند و به مصرف کننده امکان می‌دهند که با چرخاندن و بیرون کشیدن سبد، به وسیله مورد نظر خود دست یابد. سبدهای کنج، اغلب دو یا سه طبقه هستند و می‌توانند وزن بالایی را نیز تحمل نمایند. از این رو مصرف کننده می‌تواند از این محصولات حتی برای چیدمان ظروف سنگینی چون قابلمه و ماهیتابه نیز بهره بگیرد.

سبدهای سوپرمارکتی کنج دسترسی آسان به کابینت‌های بدون استفاده

سبدهای ریل وسط و ریل کف انتخاب های بهتری هستند

به طور معمول سبدهای سوپرمارکتی ریل وسط و ریل کف که نصب آنها به یونیت، از قسمت کف و بالای کابینت به انجام می‌رسد، برای آشپزخانه های کم جا مناسب ترند. چرا که سبدهای ریل پهلو اغلب پس از جا گذاری سبد بر روی ریل ها، کمی از فضای داخلی کابینت را از بخش عرض اشغال می‌کنند. در حالی که در سبدهای سوپر ریل کف و سوپر ریل وسط این فضا از قسمت ارتفاع کم می‌شود. به همین دلیل این نوع سبدها راحت تر در فضاهای کوچک جا می‌گیرند و دسترسی به محتویات آنها نیز ساده تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید مقاله ای با عنوان « چه نوع سبد سوپرمارکتی برای آشپزخانه من مناسب است؟ » را نیز در فامیلا کالا بخوانید.

سبدهای سوپرمارکتی ریل وسط و ریل کف نصب آنها به کابینت از قسمت کف و بالا

با فامیلا کالا آشپزخانه کوچک خود را مجهز کنید

تجهیزات آشپزخانه امروزه ممکن است در هر فروشگاه بزرگ و کوچکی پیدا شود. اما برای اینکه مطمئن شوید این تجهیزات از کیفیت مطلوبی برخوردارند، می‌بایست حتماً آنها را از یک فروشگاه معتبر بخرید. فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا انواع سبدهای سوپرمارکتی را با کیفیت و قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. از این رو کاربران محترم این مجموعه می‌توانند هم در یونیت های متعارف و هم نامتعارف خود، از این محصولات استفاده نمایند. نکته قابل توجه این است که فامیلا کالا علاوه بر سبدهای سوپری انواع سینک ظرفشویی، هود و اجاق گاز صفحه ای را نیز با ابعاد مختلف به فروش می‌رساند. از این رو مصرف کنندگانی که در آشپزخانه خود با محدودیت جا مواجه هستند، می‌توانند سایر تجهیزات مورد نیاز خود را نیز از همین فروشگاه خریداری کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.