20 مه, 2024

با مهمترین محصولات تولیدی برند اخوان آشنا شوید!

اخوان از جمله شرکت های پیشرو در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه در ایران است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۴۸ آغاز نمود و در ابتدا تنها به تولید قطعات پرسی می‌پرداخت. بعدها با گذشت زمان، زمینه فعالیت گروه تولیدی اخوان جم به لوازم آشپزخانه تغییر پیدا کرد و این شرکت توانست انواع هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، فر توکار و… را نیز با برند اخوان روانه بازار کند. فعالیتی که امروزه این برند را به یکی از پر فروش ترین شرکت های تولیدی لوازم آشپزخانه در ایران بدل ساخته است. فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا نیز محصولات متنوعی از این تولید کننده عرضه می‌کند.

بهترین محصولات برند اخوان

چه محصولاتی با برند اخوان به بازار عرضه می‌شوند؟

همانطور که گفتیم شرکت تولیدی اخوان جم، محصولات بسیاری را در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه به بازار عرضه می‌کند. محصولاتی که به واسطه شبکه قدرتمند فروش و بازاریابی در طی مدت زمان کوتاهی در کشور شناخته شدند و امروزه به عنوان یکی از برندهای محبوب ایرانی به فروش می‌رسند. البته لازم به ذکر است که کلیه محصولات تولیدی این شرکت با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می‌شوند که همین امر نیز اعتماد مشتریان اخوان را جلب نموده است.

البته اخوان تنها تولید کننده لوازم آشپزخانه در ایران نیست و در حال حاضر شرکت های بسیاری در کشور به رقابت با برند اخوان می‌پردازند. از جمله مهمترین این شرکت ها می‌توانیم به شرکت استیل البرز اشاره کنیم که برای آشنایی با مهمترین محصولات تولیدی این شرکت می‌توانید مقاله ای با عنوان « با محصولات استیل البرز بیشتر آشنا شوید! » را در وبلاگ فامیلا کالا بخوانید.

مدلهای متنوع هود برند اخوان

هود اخوان؛ ایرانیِ خوش قیمت

اگر به دنبال خرید یک هود آشپزخانه با قیمت مناسب، کارایی بالایی و کیفیت مطلوب هستید حتماً باید از مدل های مختلف هود آشپزخانه اخوان دیدن کنید. این محصول که در مدل های مختلف هود زیركابینتی، شومینه ‌ای، مورب، مخفی و… به بازار عرضه می‌شود از بازه نرخی مطلوبی برخوردار است. البته تنها مزیت خرید هود اخوان، قیمت مناسب این محصول نیست و تهیه این کالا مزایای دیگری نیز دارد.

همانطور که می‎‌دانید این هود توسط تولید کننده ایرانی به بازار عرضه می‌شود. از این رو دارای خدمات پس از فروش است و لوازم یدکی احتمالی آن با قیمت کمتری در دسترس مشتری قرار می‌گیرد. از آن گذشته، اغلب هودهای تولیدی با برند اخوان از استیل یا شیشه ساخته شده اند و همین امر نیز سبب شده است تا این محصولات، ظاهری شیک و مدرن داشته باشند. استفاده از موتورهای قدرتمند، فیلترهای آلومینیومی قابل شستشو و کم صدا بودن هود به هنگام استفاده نیز مزایای دیگری هستند که هود اخوان را به یک گزینه مطمئن برای خرید بدل می‌سازند.

انواع سینک های اخوان با قیمت مناسب

کیفیت باورنکردنی در سینک های ظرفشویی اخوان

اگر قصد دارید تا سینک ظرفشویی خود را از بین تولید کنندگان ایرانی تهیه کنید بد نیست تا با ویژگی های منحصر به فرد سینک های اخوان آشنا شوید. سینک های ظرفشویی برند اخوان در بسته بندی های اورجینال و همراه با تجهیزات کامل شرکتی به فروش می‌رسند. از این رو خریدار با تهیه یک سینک ظرفشویی می‌تواند پک کامل سبد میوه، تخته گوشت، لگن پلاستیکی، سیفون و… را بسته به تعداد اقلام همراه محصول انتخابی خود دریافت نماید.

این محصولات از نظر کیفیت ساخت و ضخامت ورق استیل به کار رفته در سینک هایی نظیر سینک ظرفشویی اخوان روکار مدل ۳۶۲ نیز حرف اول را می‌زنند. همچنین تنوع آنها در تعداد لگن و ابعاد تولیدی نیز به گونه ای که هر مصرف کننده ای می‌تواند به راحتی سینک تک لگنه، دو لگنه و یا حتی سه لگنه مورد نیاز خود را از برند اخوان خریداری نماید.

جدیدترین اجاق صفحه‌ای اخوان

اجاق صفحه ای و فردار اخوان؛ هماهنگ با هر دکور

بد نیست بدانید که شرکت اخوان، اجاق های خود را در دو مدل صفحه ای و مبله به بازار عرضه می‌کند. از این رو مصرف کنندگانی که در آشپزخانه خود از فضای کافی برخوردار نیستند و یا می‌خواهند از دکوراسیون مدرن تری  بهره بگیرند، می‌توانند از اجاق های صفحه ای توکار این برند استفاده نمایند. در مقابل نیز مصرف کنندگانی که ترجیح می‌دهند اجاق و فر را در قالب یک محصول در اختیار داشته باشند، می‌توانند اجاق های مبله این شرکت را خریداری نمایند.

ست شیر آلات اخوان

شیرآلات بهداشتی؛ تازه ترین محصولات برند اخوان

شرکت تولیدی اخوان جم علاوه بر لوازم آشپزخانه انواع شیرآلات بهداشتی را نیز به بازار عرضه می‌کند. از این رو مصرف کنندگان محترم می‌توانند این محصولات را به صورت ست یا تک به تک برای شیر دوش، توالت، ظرفشویی و دستشویی خود خریداری نمایند. نکته قابل توجه در این محصولات این است که شیرآلات بهداشتی نیز همچون سایز تولیدات برند اخوان با تنوعی قابل توجه به بازار عرضه می‌شوند. از این رو مصرف کنندگان می‌توانند انواع شیرهای کوتاه، بلند، شاوری و فانتزی را بسته به نیاز،  از این شرکت خریداری نمایند.

نا گفته نماند که شیرآلات بهداشتی برند اخوان با گارانتی ۵ ساله به فروش می‌رسند و در آنها از قطعاتی با آبکاری بالای ۱۵ میکرون نیکل استفاده شده است. همچنین این محصولات بیشترین مقاومت را در برابر خوردگی و فرسایش دارند و همین امر نیز موجب شده است تا این محصولات از جمله کالاهای برگزیده خانوارهای ایرانی باشند.

جوایز برند اخوان

افتخارات و عناوین کسب شده توسط برند اخوان

شرکت تولیدی لوازم آشپزخانه اخوان در طی سالها فعالیت خود عناوین مختلفی را کسب نموده است. کسب این عناوین و افتخارات حاکی از آن است که این شرکت همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. از جمله مهمترین این افتخارات می‌توانیم به دریافت تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان و کسب عنوان بزرگترین تولید کننده هود در خاورمیانه اشاره کنیم.

دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی، دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دریافت سیستم مدیریت کیفیت Iso ۹۰۰۱ نیز تنها بخش دیگری از این افتخارات هستند. در پایان یادآور می‌شویم که کلیه محصولات این برند پر افتخار و با کیفیت را می‌توانید به صورت آنلاین و در کمترین زمان از فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا خریداری و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.