2 مه, 2024

با برند استیل البرز بیشتر آشنا شوید

استیل البرز برند نام آشنای ایرانی، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ با تولید سینک های Stainless Steel از بهترین ورق های وارداتی در شیراز آغاز نمود. کیفیت این محصولات به حدی بود که این مجموعه در مدتی کوتاه به یکی از پیشگامان تولید و صادرات سینک های ظرفشویی استیل بدل گشت. حال پس از گذشت سالها این شرکت توانسته است علاوه بر سینک های استیل، دامنه گسترده ای از دیگر لوازم آشپزخانه نظیر هود، اجاق گاز، فر و ماکروویو را نیز با برند استیل البرز روانه بازار کند.

با این حال جالب است بدانید استیل البرز فعالیت خود را تنها به تولید محصولات آشپزخانه خلاصه نکرده است. این شرکت مدتی است که با راه اندازی خط تولید جدید خود، شیرآلات استیل را نیز طراحی و تولید می‌نماید. این محصولات نیز همچون سایر تولیدات این برند، از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند. فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا نیز کلیه محصولات این تولید کننده را با ضمانت اصل کالا عرضه می‌کند.

بهترین محصولات استیل البرز را بشناسیم

از گذشته تا امروز با برند استیل البرز

همانطور که گفتیم برند استیل البرز سالها است که فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز نموده است. این برند در ابتدا تنها به عرضه سینک های استیل می‌پرداخت و با تولید سالیانه خود قادر به برآورده ساختن تقاضای بازار داخلی در آن زمان بود. با گذشت زمان و افزایش رقبا، استیل البرز نیز گام در عرصه ای جدید نهاد و تولیدات خود را به بیش از ۲۰۰ مدل مختلف رساند. گفتنی است این پیشرفت تا جایی ادامه یافت که امروزه این شرکت قادر است یک میلیون و پانصد هزار قطعه محصول را در سال روانه بازار کند.

مهمترین مشخصه محصولات تولید شده با برند استیل البرز چیست؟

بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و کارامد در کنار ماشین آلات پیشرفته ای که این شرکت در تولید محصولات خود از آنها استفاده می‌کند، موجب شده است تا محصولات استیل البرز با طرح های منحصر به فردی به بازار عرضه شوند. به طور مثال طراحی های ارائه شده در اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز که در سه رده اجاق گازهای شیشه ای، اجاق گازهای استیل و اجاق گازهای شیشه ای سرامیکی به تولید می‌رسند به قدری متنوع و مدرن است که به راحتی با فضای هر نوع آشپزخانه ای هماهنگ می‌گردد. این محصولات به طور معمول همراه با ضمانت نامه ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می‌شوند و از بازه نرخی مناسبی نیز برخوردار هستند.

مزایای انواع اجاق گاز صفحه ای استیل البرز

انواع هودهای تولید شده این شرکت را بشناسید

هود از جمله مهمترین محصولات مورد نیاز در هر آشپزخانه است که می‌تواند بسته به مساحت یا نوع طراحی یک آشپزخانه، در اشکال متنوعی تولید شود. به طور مثال استیل البرز، هودهای خود را در سه رده شومینه ای، مورب و افقی به بازار عرضه می‌کند که بدنه هر کدام از آنها می‌تواند از استیل ضد زنگ، گالوانیزه رنگ شده یا ورق روغنی ساخته شده باشد. تمامی هودهای استیل البرز بدون توجه به دسته ای که در آن قرار گرفته اند، ممکن است یک تا سه فیلتره باشند و تنها از فیلترهای آلومینیومی یا آلومینیومی و کربنی به طور همزمان استفاده نمایند. در نهایت جالب است بدانید اغلب این محصولات همراه با ضمانت نامه ۲۴ ماهه به فروش می‌رسند.

مشخصات انواع هود آشپزخانه استیل البرز

استفاده از منابع انرژی متنوع در فرهای استیل البرز

فرهای استیل البرز طراحی های ساده ای دارند اما آنچه که آنها را به یک کالای ایده آل برای خرید بدل می‌سازد، استفاده از منابع انرژی گوناگون در ساختار این محصولات است. این فرها در سه دسته فرهای گازی، فرهای برقی و فرهای گازی – برقی طبقه بندی شده و به صورت توکار در دکور آشپزخانه نصب می‌شوند.

سوخت متنوع فرهای برقی و گازی

چرا سینک آشپزخانه خود را از برند استیل البرز بخریم؟

استیل البرز بدنه سینک های آشپزخانه خود را از استیل و شیشه می‌سازد. این امر موجب می‌شود تا محصولات این برند در انواع مختلف کلاسیک و مدرن به بازار عرضه شده و پاسخگوی نیاز و سلیقه تمامی مشتریان این مجموعه باشد. بدیهی است که این محصولات نیز همچون اغلب سینک های آشپزخانه موجود در بازار به صورت لگن راست، لگن چپ و لگن وسط، طراحی و تولید می‌گردند و بسته به مدل سینک می‌توانند یک تا سه لگنه باشند.

اما آنچه که سینک های ظرفشویی استیل البرز را از محصولات رقبای خود متمایز می‌سازد، چیزی فراتر از ویژگی های ظاهری یعنی کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آنها است. این شرکت بخش عمده ای از محصولات خود را از ورق SUS304L با ترکیب ۱۸% کروم و ۱۰% نیکل می‌سازد که عمدتاً از کشورهای فرانسه و ژاپن خریداری می‌شود و دارای استانداردهای JIS ژاپن و ASTM آمریکا است. به همین جهت بدنه سینک های استیل البرز از سایر محصولات موجود در بازار براق تر و انعطاف پذیرتر بوده و در برابر اسیدها و بازها مقاوم تر است.

مزایای سینک ظرفشویی استیل البرز

افتخارات و عناوین کسب شده توسط شرکت

مهمترین عنوان کسب شده توسط برند استیل البرز، عنوان برند محبوب مصرف کننده در سال ۱۳۹۳ است که تندیس زرین آن در دو گروه صنعت اجاق گاز آشپزخانه و صنعت سینک و هود به این شرکت اعطا شد. از جمله دیگر افتخارات این شرکت می‌توان به عنوان صادر کننده نمونه در سال های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ اشاره کرد که استیل البرز به عنوان کارخانه ای که محصولات خود را به بیش از ۴۰ کشور جهان صادر می‌نماید، موفق به دریافت آن شده است.

جالب است بدانید استیل البرز همچنین دارای نشان iui5002 از سوی اتحادیه بین المللی اختراعات و نوآوری صنعتی، نشان استاندارد ce در هود، نشان استاندارد ce در اجاق گاز و دو گواهینامه سینک های فانتزی weded type از سری استاندارد iso9001 است و برای کلیه اجاق گازها و فرهای تولیدی خود، برچسب انرژی A دارد.

در پایان یادآور می‌شویم کلیه محصولات موجود از این برند در فروشگاه فامیلا کالا، همراه با ضمانت نامه های معتبر به فروش می‌رسند و از خدمات ویژه مشتری برخوردار هستند. این محصولات همچنین از بازه نرخی مناسبی برخوردار بوده و پس از خرید در کوتاهترین زمان ممکن، تحویل خریدار می‌گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.