10 مه, 2024

بهترین برند دستگیره در ساختمان مناسب با منزل شما چیست؟

یک دستگیره مناسب به شما کمک می‌کند تا علاوه بر باز و بسته کردن آسان درب، ایمنی منزل خود را نیز حفظ کنید. بنابراین اگر می‌خواهید دستگیره شکسته درب خود را عوض کنید و یا اینکه بر روی درب نوی منزل خود، یک دستگیره جدید را نصب کنید باید برای این کار نکاتی را هم در نظر بگیرید. به همین جهت ما قصد داریم تا در این مطلب با معرفی بهترین برند دستگیره در ساختمان به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کنیم؛ با فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا همراه باشید.

چند نوع دستگیره درب ساختمان در بازار وجود دارد؟

قبل از معرفی بهترین برند دستگیره درب ساختمان بد نیست تا کمی با انواع مختلف دستگیره آشنا شوید. به طور کلی دستگیره های درب ساختمان در دو مدل رزوت و پلاک به تولید می‌رسند. دستگیره های درب ساختمان رزوت که به دستگیره های دو تکه نیز معروفند نوع مدرن تری از دستگیره های آپارتمانی هستند که در سال های اخیر طرفداران خاص خود را یافته اند. جالب است بدانید برخی از این دستگیره ها به راحتی بر روی درب های ضد سرقت نیز نصب می‌شود و زیبایی خاصی به ورودی خانه می‌بخشند.

خرید آنلاین انواع دستگیره درب ورودی ساختمان از برندهای معتبر در فامیلاکالا

دستگیره های پلاک یا همان یک تکه نیز نوع ساده تری از دستگیره ها هستند که برای رقابت با دستگیره های رزوت در مدل های لوکس نیز به تولید می‌رسند. نکته قابل توجه در خصوص این نوع دستگیره ها این است که در دستگیره های پلاک به طور معمول شکل دستگیره نمای بیرونی با دستگیره نمای داخلی متفاوت است. به گونه ای که دستگیره بیرونی اغلب بر خلاف دستگیره درونی، اهرمی برای باز کردن ندارد و با استفاده از کلید باز و بسته می‌شود.

بهترین برند دستگیره در ساختمان که توسط شرکت های خارجی به فروش می‌رسد

اگر با برند چینی ام اچ اچ آشنا باشید حتماً متوجه این موضوع شده اید که این شرکت علاوه بر دستگیره های آپارتمانی، انواع دستگیره کابینت را نیز به بازار عرضه می‌کند. یکی از نکات قابل توجه در محصولات ام اچ اچ که آن را در فهرست بهترین برند دستگیره در ساختمان جای می‌دهد، تنوع بالای طرح و رنگ بندی متنوع این دستگیره ها است. به گونه ای که مصرف کننده به راحتی می‌تواند دستگیره درب ساختمان MHH را برای انواع درب آپارتمانی خریداری کند.

بهترین برند خارجی تولیدکننده دستگیره درب ساختمان

با این حال همه چیز تنوع نیست و کیفیت نیز در این میان حائز اهمیت است. از این رو کسانی که تمایل دارند تا دستگیره ساختمان خود را از برندهای خارجی تهیه کنند بد نیست علاوه بر MHH، محصولات برند لوگاس را نیز به هنگام خرید خود، مورد توجه قرار دهند.

آشنایی با بهترین برندهای ایرانی دستگیره در ساختمان

اگر شما علاوه بر تنوع و کیفیت به قیمت محصولات نیز اهمیت می‌دهید و قصد دارید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید، یک دستگیره ایرانی بخرید. دستگیره های ایرانی هر چند که امروزه در اغلب ویژگی ها قادر به رقابت با اجناس خارجی هستند اما چون قیمت تمام شده کمتری دارند، خرید آنها مقرون به صرفه تر است. به طور مثال تجربه نشان داده است که بسیاری از خریداران، سه آ را بهترین برند دستگیره در ساختمان می‌دانند.

بهترین برند ایرانی تولید کننده دستگیره درب ورودی ساختمان

شرکت سه آ نیز همپا با رقبای خارجی خود علاوه بر دستگیره های آپارتمانی، دستگیره كابینت و كمد سه آ را نیز به بازار عرضه می‌کند. محصولاتی که با بهترین کیفیت ساخته می‌شوند و پاسخگوی نیاز و سلیقه بسیاری از کاربران هستند. با این حال اگر قرار باشد فهرست بهترین برندهای ایرانی دستگیره در ساختمان را تکمیل کنیم قطعاً باید از شرکت های برنز استیل، بهریزان و کلون نیز نام ببریم.

تنوع در مدل انواع دستگیره کابینت آشپزخانه

جالب است بدانید در این میان محصولات کلون از گارانتی ۵ ساله نیز برخوردار هستند. ویژگی ای که به خریداران اطمینان می‌دهد محصولی مناسب را برای منزل خود خریداری کرده اند و قرار نیست به همین زودی ها، آن را تعویض کنند.

چرا باید به هنگام خرید دستگیره در ساختمان به برند آن توجه کنیم؟

یکی از سوالاتی که برای اغلب خریداران به هنگام انتخاب یک دستگیره در ساختمان به وجود می‌آید این است که به طور کلی چرا برند سازنده محصول مهم است؟ پاسخ روشن است. یک تولید کننده برای اینکه به یک برند مطرح در زمینه کاری خود تبدیل شود باید از مواد اولیه مرغوب استفاده کند، پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد و علاوه بر منافع خود نفع مصرف کننده را نیز در نظر بگیرد.

بر این اساس اگر تولیدکننده ای در طی سالها برند شده یعنی توانسته است تا رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کند و در بازار پر رقابت امروز حرفی برای گفتن داشته باشد. به همین خاطر نیز وقتی شما محصول مورد نیاز خود را از فهرست بهترین برند دستگیره در ساختمان انتخاب می‌کنید، در واقع یک محصول با کیفیت را خریداری کرده اید. محصولی که تولید کننده، طول عمر و کارایی آن را تضمین می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از آن، ایمنی ساختمان خود را تامین کنید.

بهترین برندهای دستگیره در ساختمان را یکجا ببینید

اگر قصد خرید بهترین برند دستگیره در ساختمان در کمترین زمان را دارید، قطعاً باید سری به فامیلا کالا بزنید. فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا به واسطه سالها تجربه ای که در فروش انواع دستگیره درب ساختمان دارد، امکان خرید آنلاین از بهترین برندها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

فامیلاکالا عرضه کننده بهترین برندهای دستگیره درب ورودی ساختمان

در نتیجه شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از دسته بندی های متنوع این فروشگاه انتخاب کرده و پس از مقایسه آنها با هم، در زمانی کوتاه بهترین دستگیره را برای ساختمان خود سفارش داده و آن را در سراسر کشور درب منزل خود دریافت نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.