9 مه, 2024

بهترین آبچکان برای آشپزخانه های کوچک کدام است؟

شاید تصور کنید در آشپزخانه های کوچک به علت کمبود فضا نمی‌توان از محصولات و اکسسوری های گوناگون استفاده نمود. خب این ذهنیت شاید در مواردی، تا حدودی درست باشد اما بد نیست بدانید امروزه تمامی کالاهای تولید شده برای محیط آشپزخانه دارای تنوع و سایزبندی مختلف هستند. از این رو برای اینکه بتوانید آشپزخانه کوچک خود را به یک محیط خاص و مدرن تبدیل کنید تنها کافی است تا سری به فامیلا کالا بزنید.

آبچکان؛ کالایی ضروری یا لوکس

برخی از محصولات آشپزخانه از نظر برخی افراد، کالاهای لوکس تلقی می‌شوند. مثلاً عده ای معتقدند برای نظم بخشیدن به مواد شوینده خود نیازی به سبدهای سوپر مارکت ندارند. در این میان اما کسی را پیدا نمی‌کنید که بگوید آبچکان یک کالای لوکس و غیر ضروری است. چرا که در هر آشپزخانه ای برای خشک کردن ظروف شسته شده نیاز به یک آبچکان است و آشپزخانه های کوچک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل قصد داریم تا در ادامه این مطلب به معرفی بهترین آبچکان برای آشپزخانه های کوچک بپردازیم.

آیا آبچکان کالایی ضروری یا لوکس است

آبچکان هایی که جلوی دست و پای شما را می‌گیرند!

آشپزخانه های کوچک معمولاً کابینت خوری بالایی ندارند. این امر موجب می‌شود تا صاحب خانه معمولاً از یک سینک ظرفشویی کوچک در آشپزخانه خود استفاده کند. سینک هایی که اغلب فاقد سینی هستند یا در اطراف آنها، فضای کافی وجود ندارد. بنابراین استفاده از آبچکان های رومیزی یا جزیره ای در این شرایط، اغلب، مصرف کننده را با مشکل مواجه می‌کند. چرا که این محصولات می‌بایست در فضای کنار یا بالای سینک قرار بگیرند. از این رو با توجه به محدودیتی که در محیط وجود دارد نمی‌توان گفت که بهترین آبچکان برای آشپزخانه های کوچک به شمار می‌آیند.

با این حال این یک قاعده کلی نیست. پس اگر فضای آشپزخانه شما به شکلی است که نمی‌توانید کابینتی را بالای سینک خود نصب نمایید حتما از آبچکان های جزیره ای استفاده کنید. البته قبل از خرید این محصول به این نکته توجه کنید که برای اینکه آبچکان جزیره ای در جای خود استوار بماند حتماً باید پایه های آن بر روی صفحه کابینت قرار بگیرد. چرا که این پایه ها که جای زیادی را هم اشغال نمی‌کنند، به جایی پیچ نمی‌شوند و اگر سطح زیر آنها نا هموار باشد به راحتی واژگون می‌شوند.

آبچکان پشت سینک فضای کمی اشغال میکند

آبچکان های داخل کابینتی؛ ارزانترین آبچکان های آشپزخانه

آبچکان هایی در بازار وجود دارند که در فضای کوچکی از کابینت جای می‌گیرند و به آبچکان داخل کابینتی معروف هستند. این محصولات به عنوان متداول ترین نوع آبچکان ها به فروش می‌رسند و اغلب قیمت مناسبی دارند. یکی از مزیت های آبچکان های داخل کابینتی این است که سایزبندی متنوعی دارند و حتی به شکل دو طبقه نیز به تولید می‌رسند. این امر سبب می‌شود تا خریدار بتواند به راحتی آبچکان مناسب یونیت مورد نظر خود را خریداری و از آن برای خشک کردن ظروف شسته شده، استفاده نماید.

آبچکان های داخل کابینتی ارزانترین آبچکان های آشپزخانه

آبچکان های دیواری؛ متمایز اما کاربردی

آبچکان آویز دیواری یکی از تازه ترین مدل های آبچکان است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین خریداران داشته است. این نوع آبچکان به راحتی به میله ای که به دیوار پیچ می‌شود، آویزان می‌گردد و فضای خاصی را اشغال نمی‌کند. از این رو به راحتی می‌توانید آن را روی دیوار مجوار سینک ظرفشویی خود نصب نمایید و نگران چکه کردن آب نیز نباشید. چرا که این محصول، خود به سینی هایی مجهز است که آب ظروف شسته شده را جمع می‌کند و مانع از ریختن آن بر روی صفحه کابینت می‌شود.

آبچکان های آویز دیواری متمایز اما کاربردی

نکته قابل توجه دیگر در خصوص این محصول این است که آبچکان دیواری در دو نوع دو طبقه و سه طبقه به تولید می‌رسد. از این رو لازم نیست تا نگران ارتفاع آن و فضای خالی دیوار آشپزخانه خود باشید. چرا که این تنوع بی شک موجب می‌شود تا آبچکان دیواری در فهرست بهترین آبچکان برای آشپزخانه های کوچک قرار بگیرد.

سایر اولویت ها برای خرید بهترین آبچکان برای آشپزخانه های کوچک

هر چند که فضای محدود آشپزخانه های کوچک موجب می‌شود تا ابعاد و مدل یک آبچکان در اولویت بالاتری نسبت به سایر معیارها، برای خرید آن قرار بگیرد با این حال این همه ماجرا نیست. بهترین آبچکان برای آشپزخانه های کوچک، آبچکانی است که از استیل ساخته شده باشد. چرا که این محصول در برابر رطوبت مقاوم است و به راحتی زنگ نمی‌زند.

آبچکان رومیزی گزینه‌ای مناسب برای آشپزخانه کوچک

قیمت نیز از جمله دیگر معیارهایی است که باید قبل از خرید یک آبچکان مورد توجه قرار بگیرد. گاهی دو یا سه انتخاب برای یک تهیه آبچکان یک آشپزخانه وجود دارد اما تنها یکی از آنها با بودجه خانواده سازگار است. بنابراین می‌بایست علاوه بر جنس و ساختار آبچکان به قیمت و ارزش خرید آن نیز توجه نمود. به همین خاطر بهتر است آبچکان خود را از فروشگاهی تهیه نمایید که از قیمت های مناسبی برخوردار است.

خرید آنلاین انواع آبچکان در فامیلا کالا

اگر به درستی یونیت خود را اندازه گیری نموده اید و یا ابعاد فضای اطراف سینک ظرفشویی خود را در اختیار دارید حتماً خرید آنلاین را تجربه کنید. برای این کار تنها کافی است تا سری به فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا بزنید، مشخصات هر محصول و توضیحات آن را بررسی نمایید و در نهایت کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.  سفارش شما پس از پردازش در اسرع وقت به محل آدرستان در سراسر کشور ارسال می‌گردد و شما می‌توانید به راحتی بهترین آبچکان برای آشپزخانه کوچک خود را درب منزل دریافت نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.