20 مه, 2024

اجاق گاز خوب چی بخرم؟ معرفی بهترین برندهای ایرانی و خارجی

اجاق گاز یکی از اصلی ترین لوازم مورد نیاز در هر آشپزخانه است که برای آماده سازی و پخت و پز انواع مواد غذایی به کار گرفته می‌شود. این محصول کاربردی در طول تاریخ به شکل های متفاوتی چون مبله، رومیزی، توکار، تک شعله و چند شعله طراحی و به بازار عرضه شده است. حتی نوع انرژی مصرفی آن نیز گاهی گاز، در مواقعی برق یا ترکیبی از هر دوی آنها بوده است تا برای همه آشپزخانه ها کاربردی و قابل مصرف باشد.

همین امر نیز سبب شده تا شرکت های داخلی و خارجی متعددی انواع اجاق گاز را به بازار عرضه کنند. اما کدامیک از این محصولات را می‌توان به عنوان یک اجاق گاز خوب خریداری کرد؟ برای یافتن پاسخ با فامیلا کالا در ادامه این مطلب همراه باشید.

آشنایی با بهترین برندهای ایرانی تولید کننده اجاق گاز

شرکت های متعددی در ایران به عنوان تولید کننده لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کنند که محصول تولیدی آنها با استانداردهای جهانی به بازار عرضه می‌شود. این محصولات به طور معمول مصرف انرژی بهینه ای دارند، بدنه آنها از مواد اولیه مقاوم و با کیفیتی تولید شده و طراحی آنها نیز به عنوان یک اجاق گاز خوب، مطابق با نیاز مصرف کنندگان بوده است.

به طور مثال شرکت اخوان به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایران، اجاق گازهای خود را به صورت مبله و رومیزی به بازار عرضه می‌کند. این تنوع در طراحی موجب می‌شود تا کسانی که در آشپزخانه های خود با محدودیت فضا روبرو هستند بتوانند به سادگی از اجاق گاز صفحه ای این شرکت بهره بگیرند. در مقابل کسانی که فضای کافی در اختیار دارند و مایل به استفاده از اجاق گاز و فر در قالب یک محصول هستند نیز می‌توانند اجاق های مبله این برند را خریداری نمایند.

آشنایی با بهترین برندهای ایرانی تولید کننده اجاق گاز

داتیس نیز به عنوان یکی دیگر از تولید کنندگان فعال در ایران، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند که تمامی مشخصات یک اجاق گاز خوب را دارند. به ویژه اجاق های توکار این برند که دارای صفحه شیشه ای هستند، از مواد اولیه بسیار مقاوم و با کیفیتی ساخته شده اند. بدنه این محصولات حتی توان و تحمل تاب آوری تا دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد را نیز دارد و صفحه آن بر خلاف برخی از اجاق گازهای شیشه ای موجود در بازار با برخورد قطره ای آب نمی‌شکند. ترموکوپل های فوق سریع، لعاب کاری با کیفیت و فندک الکتریکی نیز از جمله دیگر تجهیزاتی هستند که در این محصولات به کار گرفته شده اند.

اجاق‌های صفحه‌ای داتیس مقاوم در برابر حرارت

چرا اجاق گاز ایرانی بخریم؟

علاوه بر شرکت های اخوان و داتیس، برندهای دیگری همچون کن، آلتون و غیره نیز در ایران فعالیت می‌کنند. این شرکت ها همپا با بسیاری از برندهای روز دنیا محصولاتی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. اجاق هایی که علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و خدمات پس از فروش و حرفه ای این برندها نیز دلیل محکم دیگری برای تهیه محصولات تولید شده توسط آنها به عنوان یک اجاق گاز خوب است.

مهمترین معیارهای خرید اجاق گاز خوب خارجی چیست؟

همانطور که می‌دانید در کنار برندهای ایرانی بسیاری از تولید کنندگان خارجی نیز محصولات خود را در بازار ایران به فروش می‌رسانند. محصولاتی که نمی‌توان همه آنها را نیز به عنوان یک محصول با کیفیت به مشتریان معرفی کرد اما در این میان شرکت هایی نظیر تکنوگس ایتالیا، میکس، زیگما، لامیرا و انزو تمامی معیارهای یک اجاق گاز خوب را در محصولات خود دارند. اما مهمترین معیارهای خرید اجاق گاز خوب خارجی چیست؟

مهمترین معیاری که باید در خرید یک اجاق گاز خارجی مورد توجه قرار بگیرد، کیفیت و طول عمر قطعات آن است. جنس سر شعله ها، شبکه های اجاق، فندک و ترموکوپل و حتی نوع ولوم ها در این محصول می‌تواند بیانگر این باشد که این اجاق گاز تا چه اندازه کاربردی است. همچنین شما باید ارزش خرید محصول را نیز برآورد کنید و فراموش نکنید که قیمت بالاتر همیشه به معنای کیفیت بهتر نیست. گاهی با نصف هزینه ای که می‌بایست برای خرید یک اجاق گاز خارجی بپردازید می‌توانید یک محصول درجه یک ایرانی را خریداری کنید. پس علاوه بر برند به قیمت اجاق نیز توجه کنید.

در خرید اجاق گاز خارجی به چه نکاتی توجه کنیم

دیگر نکته ای که می‌بایست قبل از خرید اجاق گاز به آن توجه کنید خدمات پس از فروش این محصولات در ایران است. فرض کنید یکی از قطعات اصلی اجاقی که خریداری کرده اید به خوبی عمل نکند. در چنین شرایطی اگر محصول خریداری شده شما دارای خدمات پس از فروش در ایران نباشد عملاً دیگر نمی‌توانید از اجاق خود استفاده کنید. بنابراین حتماً از وجود شرکت های ارائه دهنده این خدمات اطمینان حاصل کنید.

خرید بهترین اجاق گازهای ایرانی و خارجی در فامیلا کالا

فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا در کنار محصولاتی نظیر انواع سینک ظرفشویی و هود مخفی، مجموعه ای از بهترین اجاق های ایرانی و خارجی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند. وجود چنین مجموعه ای در یک وب سایت معتبر که اجاق های برقی و گازی را شامل می‌شود، به مشتریان امکان می‌دهد تا با یک جستجوی ساده، اجاق مورد نظر خود را بیابند. پس از آن نیز می‌توانند به راحتی توضیحات محصول و جدول مشخصات آن را بررسی نمایند و در صورت نیاز از کارشناسان ما در مورد خرید محصول انتخابی خود مشاوره بگیرند. در نهایت نیز در صورت تمایل با اطمینان خاطر محصول مورد نظرشان را خریداری و آن را در سراسر کشور دریافت نمایند.

خرید بهترین برندهای اجاق ایرانی و خارجی در فامیلاکالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.