13 مه, 2024

کرونا و کار از خانه، چطور میز اداری کوچکی در اتاق خوابمان داشته باشیم؟

با شیوع پاندمی کرونا در جهان بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل بر آن شدند تا از نیروهای خود به صورت دورکار بهره بگیرند. شرایطی که هر چند به حفظ سلامت جامعه کمک فراوانی می‌کرد اما بسیاری از کارمندان ابداً برای آن آماده نبودند. اگر شما نیز در چنین شرایطی قرار گرفته باشید حتماً با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده اید.

چرا که در دسترس نبودن تجهیزات کافی، به ویژه میز کار در خانه، قطعاً موجب شده تا بخشی از ساعت کاری خود را با یک لپ تاپ بر روی مبل، میز ناهارخوری و یا حتی تخت خواب خود سرگردان شوید. اما آیا تا کنون به این فکر کرده اید که برای حل این مشکل تنها کافی است تا یک میز اداری کوچک در اتاق خواب خود بسازید؟

چرا باید یک میز اداری کوچک در اتاق خواب خود داشته باشید؟

همه کارمندان در خانه هایی با متراژ یکسان زندگی نمی‌کنند. بنابراین نمی‌توان از هر کسی که کار خود را در خانه انجام می‌دهد، انتظار داشت تا فضایی کاملاً اختصاصی را به عنوان اتاق کار، در محل سکونت خود مهیا کند. با این حال نباید فراموش کرد که قرار دادن یک میز اداری کوچک در اتاق خواب بسیار کاربردی است و می‌تواند مشکل بسیاری از کارمندان دورکار را حل کند.لوازم مورد نظر برای ساخت میز اداری در منزل

بدیهی است که در بازار میزهای اداری فراوانی به فروش می‌رسند اما اتاق خواب های امروزی، فضای چندانی را در اختیار ساکنین خانه قرار نمی‌دهند تا به دکوراسیون آن، یک میز کار آماده را نیز اضافه کنند. به همین دلیل ممکن است برخی به این فکر بیافتند که خودشان در این خصوص، دست به کار شده و یک میز کار کوچک برای خود بسازند. اما چگونه؟ برای یافتن پاسخ این سوال و آشنایی با مراحل ساخت یک میز اداری کوچک با کمترین هزینه، تنها کافی است تا با فامیلا کالا در ادامه این مطلب همراه باشید.

گام نخست؛ میز خود را طراحی کنید

شاید تصور کنید که ساخت یک میز اداری نباید چندان هم پیچیده و دشوار باشد. با این وجود بهتر است قبل از تهیه وسایل و یراق آلات مورد نیاز برای ساخت میز اداری، آن را طراحی کنید. برای این کار تنها کافی است ابعاد میز و ارتفاع آن را مشخص کنید. بدین ترتیب می‌توانید در زمان کوتاه تری صفحه و پایه های آن را خریداری کنید. فراموش نکنید که برای این کار نیاز به یک طرح پیشرفته و خاص ندارید و همین که بتوانید ابعاد مورد نیاز خود برای میز کارتان را اندازه گیری کنید، می‌توان گفت که برای ساخت آن، یک طرح زده اید.ساخت میز خود را با یک طرح ساده در منزل شروع کنید

وسایل مورد نیاز برای ساخت یک میز اداری کوچک در اتاق خواب

برای اینکه بتوانید برای خود یک میز اداری کوچک بسازید باید این وسایل را آماده کنید. پیش از هر چیز به ورق چوب و یا ام دی افی که قرار است از آن به عنوان صفحه میز خود استفاده کنید، نیاز دارید. برای این کار می‌توانید سری به نجاری ها یا کارگاه های کابینت سازی بزنید و ورق های پرتی را با قیمت مناسبی خریداری کنید. فراموش نکنید که قبل از خرید ورق، ابعاد میز خود را محاسبه نمایید تا بتوانید راحت تر ورق دلخواه خود را پیدا کنید.وسایل مورد نیاز برای ساخت میز اداری در منزل را خریداری کنید

از آنجایی که قرار نیست کار نجاری انجام دهید، بهتر است به جای پایه های چوبی از پایه های فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید. بنابراین ارتفاع مناسب برای میز خود را به دست آورید و پایه میز را متناسب با این اندازه خریداری کنید. فراموش نکنید با توجه به طرح خود می‌توانید به جای ۴ عدد پایه حتی از ۵ یا ۶ پایه نیز کمک بگیرید. در نهایت پایه ها را به صفحه میز پیچ کرده و جهت ایجاد تعادل لازم، آنها را رگلاژ کنید.

میز ساده خود را کاربردی کنید

اگر علاوه بر لپ تاپ از پرینتر، تلفن و سایر لوازم برقی بر روی میز خود استفاده می‌کنید، بهتر است میز کوچک و ساده خود را کاربردی کنید. حتماً متوجه شده اید که با افزایش لوازم الکترونیکی مورد استفاده در میزهای اداری، تعداد کابل های آنها نیز افزایش می‌یابد. این تعدد کابل ها نیاز به پریز برق را نیز افزایش می‌دهد. در چنین شرایطی معمولاً استفاده از سه راهی ها مشکلات را دو چندان کرده و اتاق خواب را شلوغ تر می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای تکمیل پروسه ساخت میز خود، از یک اکسسوری کاربردی تری نظیر پریز توکار استفاده نمایید.پریز توکار و جاکابلی را به میز اداری خود اضافه کنید

البته ناگفته نماند که پریزهای توکار انواع و اقسام مختلفی دارند. برخی از این پریزها به خروجی تلفن، شبکه و HDMI نیز مجهز هستند. از این رو کاربر را از سر و کله زدن با مبدل ها در امان نگه می‌دارند. این محصولات همچنین با فراهم کردن تعداد سوکت مورد نیاز، امکان دسترسی همزمان تمامی لوازم الکترونیکی شما را به برق فراهم می‌سازند. با این حال نکته قابل توجه در این خصوص این است که دسترسی همزمان به برق برای تمامی لوازم الکترونیکی، بدون بروز کوچکترین نوسانی در ولتاژ صورت می‌پذیرد.

خرید آسان انواع پایه میز و پریز توکار در فامیلا کالا

برای مشاهده انواع پایه میز، پریز توکار و خرید این اکسسوری های کاربردی در کوتاهترین زمان، تنها کافی است تا سری به فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا بزنید. شما می‌توانید در این فروشگاه به راحتی انواع تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل میز خود را خریداری کنید تا با کمترین هزینه، صاحب یک میز اداری کوچک در اتاق خواب خود شوید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.