20 مه, 2024

با بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی آشتی کنید!

امروزه نام ها در دنیای تجارت، حرف اول را می‌زنند. به همین خاطر است که دو محصول کاملاً مشابه، تنها به دلیل اینکه برند متفاوتی دارند با قیمت های گوناگونی به فروش می‌رسند. به عبارت دیگر نام های تجاری، در حقیقت کوله باری از سالها تلاش، خدمت و حتی اطمینان را با خود به دوش می‌کشد و همین امر موجب می‌شود تا مشتریان تنها با شنیدن برند برخی از محصولات، چشم بسته آن را بخرند و حتی مطمئن باشند که هیچ گاه از این کار پشیمان نمی‌شوند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از جمله فامیلاکالا برندهای متنوعی را به فروش می‌رساند.

البته در این میان برندهای خارجی به جهت سهم بیشتری که از بازارهای جهانی در اغلب زمینه ها نظیر خودروسازی، قطعات کامپیوتر و حتی لوازم خانگی از آن خود کرده اند، بیشتر به چشم مشتریان می‌آیند. اما بد نیست بدانید که در سالهای اخیر، تولید کنندگان ایرانی نیز در بسیاری از عرصه ها به ویژه تولید و عرضه لوازم خانه و آشپزخانه، حرف های زیادی برای گفتن داشته اند. پس چرا با بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی آشتی نکنیم و درصدی از پول هنگفتی که قرار است تنها صرف خرید نام یک محصول نماییم را برای کیفیت کالای نام آشناترین برندهای ایرانی هزینه نکنیم؟

آشتی با بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی

حتماً می‌پرسید مگر برند شناخته شده ای در میان لوازم خانگی ایرانی وجود دارد که بتواند با برندهای خارجی برابری کند؟ در پاسخ باید بگوییم که بله، امروزه ده ها برند ایرانی، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کنند که نه تنها چیزی کم از کیفیت کالاهای خارجی ندارند بلکه به جهت اینکه در داخل کشور تولید می‌شوند، حتی خدمات پس از فروش کامل تری را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. محصولاتی که علاوه بر کیفیت مطلوب، قیمت مناسبی نیز دارند و متناسب با سبد خرید خانوار ایرانی روانه بازار شده اند. برای آشنایی با برخی از این برندها تنها کافی است تا با فامیلا کالا در ادامه این مطلب همراه باشید.

سینک گرانیتی گرانیکو

ارائه مدرن ترین سینک های ظرفشویی توسط برندهای استیل البرز و گرانیکو

امروزه با تغییرات صورت گرفته در سبک و سیاق و نوع طراحی فضاهای داخلی در منازل، سینک ظرفشویی نیز می‌بایست به عنوان اصلی ترین محصولی که در هر آشپزخانه به کار گرفته می‌شود، طرحی مدرن و تازه داشته باشد. به همین جهت نیز توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید لوازم خانگی ایرانی از برندهای معتبر هستید حتماً از سینک های طراحی شده شرکت های استیل البرز و گرانیکو دیدن کنید.

در این میان بد نیست بدانید متریال سینک های ظرفشویی استیل البرز اغلب از استیل و شیشه است از این رو استفاده از این برند تقریباً در تمامی آشپزخانه های ایرانی ممکن است. در مقابل اما گرانیکو، با طراحی و تولید سینک های گرانیتی، رنگ و بویی تازه به آشپزخانه های ایرانی بخشیده است که فضایی شاد و پر نشاط را برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد. محصولاتی که هزینه خرید آنها تنها درصد ناچیزی از پولی است که اغلب برای تهیه محصولات مشابه با برندهای خارجی صرف می‌شود.

انواع هود کن

رقابت تنگاتنگ اخوان و کن برای درخشش در بازار لوازم خانگی ایرانی

در جایی دیگر از بازار، دو برند کن و اخوان برای ارائه تازه ترین اجاق گازهای صفحه ای و هود آشپزخانه با هم به رقابت می‌پردازند. رقابتی که شاید به جرات بتوان گفت که هیچ گاه برنده مطلقی ندارد چرا که هر دوی این برندها بهترین خود را در قالب لوازم خانگی ایرانی به مشتریانشان عرضه می‌کنند. البته همانطور که می‌دانید شرکت های بسیاری در ایران به تولید لوازم خانگی می‌پردازند اما آنچه که موجب شده است تا این دو برند را به عنوان بهترین ها در تولید و عرضه محصولاتی نظیر اجاق صفحه ای و هود آشپزخانه به شما معرفی کنیم، پرچم دار بودن این شرکت ها در ارائه ارزانترین محصولات به بازار است. ادعایی که صحت آن را در مقاله ” معرفی سه برند ارزان هود ایرانی ” به اثبات رسانده ایم! پس خالی از لطف نیست که این مقاله را نیز در وبلاگ فامیلا کالا مطالعه نمایید.

داتیس و بیمکث خالق چشمگیرترین طرح ها در فرهای توکار

مجموعه های داتیس و بیمکث نیز از جمله شرکت هایی هستند که اغلب لوازم خانگی ایرانی را با بهترین قیمت و کیفیت در کشور  به تولید می‌رسانند. از این رو مصرف کنندگان محترم می‌توانند انواع اجاق گاز صفحه ای، هود و حتی سینک ظرفشویی مورد نیاز خود را از این برندها خریداری نمایند. البته بد نیست بدانید که از نظر بسیاری از مصرف کنندگان برترین محصول تولیدی هر دو شرکت، فرهای توکار این برندها است که علاوه بر کیفیت، طراحی چشمگیر و منحصر به فردی نیز دارند. به همین جهت است که تجهیز آشپزخانه به این نوع از لوازم خانگی ایرانی می‌تواند جلوه زیباتری به آن ببخشد و علاوه بر زیبایی، به کاربردی بودن این فضا نیز کمک به سزایی نماید.

فر داتیس و بیمکث

برندهای عرضه کننده ست لوازم خانگی ایرانی

با تمام آنچه که از برتری های هر برند گفتیم برخی از مشتریان تمایل دارند که کلیه لوازم آشپزخانه خود از قبیل سینک ظرفشویی، فر، هود و حتی اجاق گاز را با هم ست کرده و تمام آنها را از یک برند خاص خریداری نمایند. به همین جهت نیز شرکت های بسیاری در کشور همچون بیمکث، استیل البرز، اخوان، کن و حتی داتیس، لوازم خانگی خود را به صورت ست نیز به مشتریان عرضه می‌کنند. به عبارت دیگر از آنجایی که هر یک از این برندها مجموعه های متعددی از هر یک از لوازم خانگی ایرانی را به تولید می‌رسانند، مصرف کننده می‌تواند بسته به سلیقه و بودجه مورد نظر خود، پکیجی از کلیه محصولات یک برند را سفارش و دکور مورد نظر خود را تجهیز نماید.

در پایان لازم به ذکر است که این پکیج ها به سادگی در فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا با هر بودجه ممکن قابل سفارش است که البته مشتری می‌تواند در آن محصولات دلخواه خود را قرار دهد. در نهایت نیز پس از ثبت سفارش از یک برند یا برندهای متعدد، پکیج کامل و بسته انتخابی در اسرع وقت به آدرس مشتری در سراسر ایران ارسال می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.