17 مه, 2024

معرفی سه برند ارزان فر ایرانی

بسیاری معتقدند اجاق گاز مبله جای زیادی را در آشپزخانه ها اشغال می‌کند به همین جهت با مرور زمان دکوراسیون ها تغییر کرد و تمایل مصرف کنندگان به استفاده از اجاق های صفحه ای بیشتر شد. با این حال کنار گذاشتن اجاق های مبله معایبی نیز داشت؛ این اجاق ها که اغلب به فر و جوجه گردان مجهز بودند حال جای خود به یک صفحه با چند شعله کوچک داده بودند که پاسخگوی نیازهای متنوع بسیاری از کاربران نبود. به همین جهت کم کم محصولات جانبی دیگری به روی کار آمد تا حالا مصرف کننده بتواند همان اجاق مبله فر دار را در قالبی نو و با ساختاری متنوع ولو جدا از هم در آشپزخانه خود در اختیار داشته باشد. با ما در فامیلا کالا همراه باشید تا به بررسی این برند‌ها بپردازیم.

این محصولات جدید، همان فرهایی هستند که مصرف کننده می‌تواند از آنها بسته به نوع طراحیشان به صورت رومیزی یا همان روکار و مخفی یا همان توکار بهره بگیرد. در این میان محصولاتی نظیر فرهای رومیزی نیاز به جایگاه مشخصی ندارند و در هر جایی از آشپزخانه قابل استفاده هستند. اما فرهای آشپزخانه توکار همچون فر آشپزخانه لتو برقی مدل O-21T می‌بایست در محل مناسبی قرار بگیرند و جابجایی آنها پس از نصب در دکور، سخت و به نوعی غیر ممکن است. با این حال این نوع محصولات تنوع بیشتری دارند و به صورت گازی، گازی برقی و برقی، طراحی و تولید می‌شوند.

فر آشپزخانه لتو برقی مدل o-21t

قیمت؛ فاکتوری تعیین کننده در خرید انواع فر

یکی از مهمترین فاکتورهایی که موجب می‌شود مصرف کننده در خرید انواع فر دچار شک و تردید شود، بحث قیمت در این محصول است. خب بدیهی است که فرهای خارجی در این ویژگی به هیچ عنوان با فرهای ایرانی قابل مقایسه نیستند و هزینه نصب و نگهداری از آنها به مراتب بالاتر از محصولات تولید داخل است. اما این به آن معنی نیست که فر ارزانی در میان فرهای خارجی وجود ندارد. با این حال ما در فامیلاکالا سعی داریم در این مطلب شما را با چند برند ارزان فر ایرانی آشنا کنیم تا بتوانید محصولاتی با کیفیت را با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایید.

فر گازی بخریم یا برقی؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اینکه بخواهید از میان چند برند ارزان فر ایرانی تنها یک مدل را برای آشپزخانه خود انتخاب نمایید تا اندازه زیادی به سلیقه و نوع استفاده شما از این وسیله وابسته است. اما به طور کلی بد نیست بدانید که فرهای برقی برنامه های پخت و آپشن های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و پروسه نصب ساده تری نیز دارند. برخی از این فرها تا بیست برنامه پخت را پشتیبانی می‌کنند و از آنجایی که دارای گرید مصرف انرژی A هستند نیز طرفداران خاص خود را دارند.

در مقابل فرهای گازی هر چند که اغلب غذاها را باب طبع ایرانی ها پخت می‌کنند اما جهت نصب ایمن،  نیازمند لوله گازی جداگانه هستند. به عبارت دیگر اگر در آشپزخانه شما یک لوله گازی مجزا برای فر در نظر گرفته نشده باشد، نماینده شرکت مربوطه، فر خریداری شده را در منزل شما نصب نمی‌کند. علاوه بر این، فرهای گازی به طور معمول دارای برنامه های پخت کمتری هستند و نمونه خارجی آنها به ندرت در بازار پیدا می‌شود در حالی که فرهای برقی خارجی به وفور در بازار موجودند. در نهایت گفتنی است برای یافتن پاسخ نهایی این سوال می‌توانید به مقاله ” فر توکار برقی یا گازی بخریم؟ ”  در وبلاگ فامیلاکالا مراجعه نمایید.

فرهای برقی

اخوان؛ برترین برند ارزان فر ایرانی

اخوان از جمله معدود تولیدکنندگان فر آشپزخانه در ایران است که بیش از ۳۰ مدل فر را در مجموعه محصولات خود به بازار عرضه کرده است. البته نمی‌توان گفت که تمامی این ۳۰ مدل فر، هر یک دارای یک مشخصه یا ویژگی خاص و متمایز از دیگران هستند. اما طراحی متفاوت و تغییر در نمای کار موجب شده است تا هر یک از این فرها به عنوان یک محصول متفاوت به مصرف کننده معرفی شوند. اما آنچه که در این میان بیش از هر چیز دیگری حائز اهمیت است این است که اخوان در حال حاضر ارزانترین فرهای گاز و برقی را تولید می‌کند و آنها را با کیفیتی مطلوب به خریداران خود عرضه می‌کند.

اخوان؛ برترین برند ارزان فر ایرانی

داتیس؛ دیگر برند ارزان فر ایرانی

داتیس در رتبه دوم در لیست سه برند ارزان فر ایرانی قرار می‌گیرد. این شرکت نیز انواع فر برقی و گازی برقی را با کمترین نرخ ممکن روانه بازار می‌کند. جالب است بدانید فرهای داتیس اغلب دارای ضمانت نامه ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش بوده از این رو علاوه بر ارزانی، پاسخگوی نیاز خریدار پس از نصب و استفاده نیز هستند. این فرها همچون سایر فرهای توکار در ابعاد استاندارد به بازار عرضه می‌شوند و به بهترین شکل ممکن با دکوراسیون پیرامون خود هماهنگ می‌گردند. نکته قابل توجه دیگر در خصوص داتیس به عنوان یک برند ارزان فر ایرانی این است که محصولات این شرکت دارای استاندارد اروپا و تکنولوژی کشور ترکیه بوده و به همین جهت از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند.

داتیس؛ دیگر برند ارزان فر ایرانی

بیمکث؛ محدود اما مرغوب

بیمکث نیز از جمله دیگر شرکت هایی است که توانسته اند جایگاهی را در فهرست چند برند ارزان فر ایرانی از آن خود کنند. البته این شرکت همانند دو مجموعه پیشین فرهای زیادی را در لیست محصولات تولیدی خود ندارد اما با این وجود نیز می‌توان گفت که یکی از مرغوبترین این محصولات را روانه بازار می‌کند. محصولاتی که اغلب با ضمانت نامه یک ساله به فروش می‌رسند و به صورت توکار در دکوراسیون مورد نظر جای می‌گیرند.

در پایان یادآور می‌شویم برای بررسی کلیه محصولات معرفی شده در این مطلب می‌توانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا مراجعه نمایید و فر آشپزخانه مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. فراموش نکنید فامیلاکالا علاوه بر ارائه انواع فر، سایر محصولات آشپزخانه را نیز به صورت آنلاین به مشتریان این فروشگاه عرضه می‌کنند. قابلیتی که منجر به این می‌شود تا مصرف کنندگان محترم بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن سفارش داده و آن را در اسرع وقت در سراسر ایران دریافت نمایند.

بیمکث؛ محدود اما مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.