4 مه, 2024

بهترین شیرآلات ایرانی توسط کدام برند به بازار عرضه می‌شود؟

در گذشته تمام آبادی ها در کنار رودخانه ها ساخته و زندگی از برکت وجود آب زنده می‌شد. زمین های کشاورزی سیراب می‌شدند، دامداری ها رونق می‌گرفتند و بشر نیز با بهره گیری از این نزدیکی سایر نیازهای خود را رفع می‌کرد. اما با بزرگتر شدن شهرها دیگر این امکان وجود نداشت تا همه جمعیت را در جایی نزدیک رودخانه ها مستقر کرد. از طرفی نیز اهمیت وجود آب در زندگی انکار ناپذیر بود. پس سیستم های لوله کشی، این مایه حیات را به تک تک خانه ها رساندند و شیرآلات امکان استفاده آسان از آن را برای شهر نشینان فراهم ساختند.

حال مدت زمان زیادی از آن دوران می‌گذرد و شیرآلات امروزه تنها برای دسترسی به آب لوله کشی در خانه ها نصب نمی‌شوند. بلکه محصولاتی هستند که کیفیت آنها می‌تواند تاثیر به سزایی در مصرف بهینه آب داشته باشد و حتی شاید زیبایی آنها جلوه مدرن تری به محیط زندگی ما ببخشد. از این رو بسیاری از مصرف کنندگان همیشه به دنبال خرید شیرآلاتی هستند که در دسته بهترین محصولات ایرانی یا خارجی طبقه بندی می‌شوند. اما چگونه باید بفهمیم که کدام شیر از سایر شیرآلات موجود در بازار بهتر است و کدام شرکت بهترین برند شیرآلات ایرانی را می‌سازد؟ برای یافتن پاسخ با فامیلاکالا در ادامه این مطلب همراه باشید.

کی دبلیوسی؛ برندی با استانداردهای جهانی

شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران که امروزه تحت لیسانس کی دبلیوسی سوئیس فعالیت می‌کند را می‌توان بدون شک بهترین برند شیرآلات ایرانی به شمار آورد. این شرکت ست کامل شیرآلات را به بازار عرضه می‌کند که به صورت توکار و روکار در ساختمان نصب می‌شوند. شیرهای هوشمند نیز که بدون اهرم یا دستگیره به تولید می‌رسند و به سنسورهای الکترونیکی هوشمند قابل برنامه ریزی مجهز هستند از جمله دیگر محصولات کی دبلیوسی هستند. جالب است بدانید کی دبلیوسی جهت کسب رضایت مشتریانی که سلایق خاص دارند، شیرآلات رنگی را نیز در فهرست محصولات خود قرار داده است. البته اکثر این شیرها به صورت سفارشی و مطابق با سلیقه خاص مشتری تولید می‌شوند و اغلب تنها در فضای آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از جمله دیگر دلایلی که موجب می‌شود تا کی دبلیوسی در زمره بهترین برند شیرآلات ایرانی قرار بگیرد، توجه خاص این شرکت به نیاز مصرف کنندگان خود است. به همین جهت محصولاتی در کاتالوگ این شرکت به چشم می‌خورند که به طور ویژه برای تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرند یا جریان آب را با لمس بدنه، قطع و وصل می‌کنند. ویژگی دیگری که سبب شده است تا کی دبلیوسی از آغاز تا کنون پا به پای رقبای خارجی خود در میدان حضور داشته باشد، کیفیت بدنه و ساختار محصولات این شرکت است. محصولاتی که تمامی اجزای آنها از شمش برنج ساخته شده و با ضخامت مناسبی از کروم آبکاری شده اند.

محصولات کی دبلیوسی

قهرمان؛ بهترین برند شیرآلات ایرانی با ۵ سال گارانتی

قهرمان دیگر تولیدکننده برتر ایرانی است که انواع شیرهای ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی را به بازار عرضه می‌کند. این محصولات با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا و نیروهای متخصص داخلی، طراحی و ساخته می‌شوند و اغلب دارای ۵ سال گارانتی معتبر و ۱۵ سال خدمات پس از فروش هستند. ویژگی هایی که سبب شده است محصولات قهرمان علاوه بر ایران، توجه مصرف کنندگان در سایر نقاط دنیا را نیز به خود جلب کرده و این شرکت را عملاً به یک صادر کننده بدل سازد.

محصولات قهرمان نیز اغلب از بدنه هایی با جنس برنج ساخته شده اند که از آبکاری کروم برخوردار هستند. این شیرآلات در رنگ بندی متنوعی به بازار عرضه می‌شوند که به راحتی با سایر محصولات به کار رفته در دکوراسیون هماهنگ شده و جلوه ای متفاوت از هنر و زیبایی را به نمایش می‌گذارند. محصولات قهرمان همچنین از بازه نرخی مناسبی برخوردار بوده و به همین جهت به سادگی پاسخگوی نیاز کلیه مصرف کنندگان خود با هر بودجه ممکن هستند.

محصولات قهرمان

راسان؛ برند محبوب مصرف کنندگان در سال ۹۸

برند شناخته شده راسان دیگر تولید کننده برتر شیرآلات بهداشتی در ایران است. این شرکت که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند که اغلب دارای ست کامل ۴ تکه هستند. به همین جهت ست شیرآلات راسان نظیر شیرآلات الیزه طلامات به راحتی برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی قابل استفاده هستند. ویژگی دیگری که سبب می‌شود راسان در فهرست بهترین برند شیرآلات ایرانی قرار بگیرد محبوبیت این تولیدکننده است که با توجه ویژه به نیاز مصرف کنندگان پدید آمده است. توجهی که در نهایت منجر به تولید محصولاتی با کیفیت، ارزان و شکیل شده است و دامنه گسترده ای از سلایق را در برمی‌گیرد.

جالب است بدانید شیرآلات راسان نیز همراه با گارانتی ۵ ساله معتبر و خدمات پس از فروش روانه بازار می‌گردند و از فلز آبکاری شده، ساخته شده اند. راسان محصولات دیگری همچون انواع شیلنگ، یونیورست و حتی فلاش تانک را نیز به فروش می‌رساند که  به راحتی با شیرآلات بهداشتی منزل هماهنگ شده و محصولاتی یک دست را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

شیرآلات الیزه طلامات راسان

اولویت ها در خرید بهترین برند شیرآلات ایرانی

علاوه بر آنچه که در بالا به آن اشاره کردیم اولویت های دیگری نیز وجود دارند که باید در خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی مورد توجه قرار بگیرند. اولین ویژگی جنس بدنه و متعلقات درونی یک شیر است که می‌بایست به گونه ای باشد تا شیر پس از نصب و استفاده، به مرور دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نگردد و سلامت آب مصرفی خریداران را به خطر نیاندازد.

دیگر مسئله ای که باید به هنگام خرید شیرآلات بهداشتی مورد توجه قرار بگیرد کمک این محصولات به مبحث صرفه جویی آب است که اغلب با نصب شیرآلات اهرمی یا لمسی می‌توان به آن پاسخ داد. در نهایت نیز زیبایی ساختار و هزینه یک شیر است که می‌تواند آن را برای مصرف کننده به انتخابی ایده آل بدل سازد. به همین جهت علاوه بر تولید کنندگان ذکر شده می‌توان محصولات اوج، اخوان و کسری را نیز جزو بهترین برند شیرآلات ایرانی به شمار آورد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.